Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
vrijdag 10 januari 2020 om 11:03
Denk ik ook. Ik zou even aankijken hoe het loopt. Mannen hebben erg hun focus op 1 ding weet ik ondertussen.
vrijdag 10 januari 2020 om 11:04
Zoals ik het hier lees lijkt het meer een verplicht nummer te zijn dan een spannend uitje met een hoge kans.
vrijdag 10 januari 2020 om 11:06
Je hebt een punt. Dat komt omdat ik ook niet perse een relatie hoef, maar het wel leuk vind om soms iets nieuws te doen.ooitverlegen schreef: ↑10-01-2020 11:04Zoals ik het hier lees lijkt het meer een verplicht nummer te zijn dan een spannend uitje met een hoge kans.
vrijdag 10 januari 2020 om 11:08
vrijdag 10 januari 2020 om 11:21
Zeker. De jurkjes, hoge hakken, panty’s en zorgvuldig gelakte nagels (=ik in het begin van mijn date-avonturen) laat ik achterwege inmiddels. Probeer echt gewoon als mezelf te gaan. Prima verzorgd maar geen gedoe
vrijdag 10 januari 2020 om 11:41
Zeer! Ik date ook amper en bij de eerste date kwam ik rechtstreeks uit kantoor.. had wel een jurkje aan maar gewoon casual.
Bij de 2e persoon met wie ik op date ging kwam ik lekker op sneakers en oversized sweater. Wel gewoon mn haar leuk etc. En hij gaf me een compliment over mn kleding, het is ook maar net waar de man van kwestie van houdt.
Gewoon altijd dicht bij jezelf blijven!
vrijdag 10 januari 2020 om 11:46
Ja, weet ook niet precies waarom dat is. Ik vind het al snel teveel moeite. Misschien toch teveel gedate in het verleden, zonder resultaat?ooitverlegen schreef: ↑10-01-2020 11:23Sorry dat heb ik gemist, zoveel lees ik ook weer niet mee. En dan toch vanuit die positie moeilijk zin te maken om te gaan daten?
vrijdag 10 januari 2020 om 12:02
vrijdag 10 januari 2020 om 12:26
Niet bij mij hoor, ik blijf altijd hoopvol. En afgelopen jaar heb ik maar drie dates gehad en ben een jaar uit het date wereldje gegaan. Had tijd voor mijzelf nodig. Heb morgen een date met iemand waarbij alle zes de foto's echt aantrekkelijk zijn en ons contact ook leuk. Dan krijg ik wel echt zin!ooitverlegen schreef: ↑10-01-2020 11:04Zoals ik het hier lees lijkt het meer een verplicht nummer te zijn dan een spannend uitje met een hoge kans.
Maar desondanks weet ik van alle decepties in het verleden dat leuk contact niks zegt over het vervolg en dat maakt ook huiverig. Dat neemt het echt leuke en de onbevangenheid er vanaf.
vrijdag 10 januari 2020 om 12:30
Ja herkenbaar. Al heb ik vanuit mezelf altijd leuke kleding aan, waar ik ook heen ga. Ik hou echt van kleding en dat maakt mij wie ik ben.
Met dates deed ik dan nog wel extra m'n nagels, uitgebreid douchen met scrub en crème e.d. Net wat zorgvuldiger met make up. Dat stuk heb ik geskipt. Ben nu met 20min wel klaar. Voorheen pakte ik een uur uit en had daar dan ook lol in, in de voorbereiding.
vrijdag 10 januari 2020 om 12:41
Dit is wat mij momenteel somber stemt... Had al een poosje leuk contact met iemand. Elkaar, over twee maanden verspreid, 3x gezien. Erg weinig dus, naar mijn zin. Elke keer als we wat hadden afgesproken, lukte het niet om elkaar te zien. Doordat hij geen vervoer had, of omdat hij uiteindelijk pas veel te laat tijd had (na 22:00 op zondagavond hoeft het voor mij niet meer bijvoorbeeld) en nog meer van zulke redenen. Ook vaak over gesproken, wat nou eigenlijk de bedoeling was. Hij was wel serieus, zei hij elke keer.
We hadden ook veel contact via app. Ik bleef nieuwsgierig naar hem, hoopte dat het met meer geduld wel beter zou gaan, maar we hebben onlangs woorden gehad en de persoon die hij toen liet zien ben ik zo hard op afgeknapt dat het voor mij wel weer klaar is.
En dat maakt me dan weer bitter. Het gebeurt maar zelden dat ik iemand leuk genoeg vind om mee af te spreken eigenlijk. Mijn motto is: het moet vanzelf gaan. Dit gebeurt al tijdens het eerste contact vind ik. Via chat klikt het wel of niet. Ik ga er niet aan trekken als het niet vanzelf gezellig is. Nu ging het contact met bovengenoemde man dus ook niet vanzelf, want naar mijn zin zagen we elkaar veel te weinig, maar ik was nog wel enthousiast en bereid te investeren. Maar dat loopt dan ook weer fout. Argh.
Zou zo graag eens contact krijgen met iemand waarbij het gewoon gelijk leuk is en het vanzelf gaat. Het is maar een lastige zoektocht.
Ik zou ook graag nieuwe vriendschappen opdoen, maar ik weet hierbij ook niet zo goed hoe. Ik woon in een buitengebied, heb me aangemeld voor NMLK maar alles wat er georganiseerd wordt is op minstens 2 uur rijden van mij vandaan. Maar ik denk, als ik meer vriendschappen heb om leuke dingen mee te doen (festivals, misschien eens een weekendje weg, op vakantie, etc.) mijn hoop op een leuke relatie ook wat getemperd wordt. Dat ik er wat vrijer in kan staan, dat het dan minder noodzakelijk is ofzo. Want merk nu dat ik best wanhopig graag een relatie wil. Lastig. Hebben jullie ideeen om misschien nieuwe vriendschappen te vinden?
vrijdag 10 januari 2020 om 12:57
Dat klinkt toch wel weer positief! Ook al ben je er zelf over begonnen, het lijkt alsof hij wel gewoon zin in heeft. Ben benieuwd
vrijdag 10 januari 2020 om 13:13
Hier nog niks afgesproken, afgelopen dinsdag dan spontaan wat gedronken en hadden het nog wel over een film die we allebei in de bios willen zien. Maar het is vaak dat het spontaan wordt gepland, wat wel fijn is qua zenuwen etc haha.
We hebben na onze 3e date van dinsdag nog gewoon elke dag app contact, maar voelt alsof er wel beetje minder enthousiasme is.. Gewoon een gevoel, ga nu even afstand nemen en kijken wat er gebeurd. Sta er nog nuchter in gelukkig.
Verder vind ik het zelf altijd wel leuk om beetje op te tutten voor een date, maar begin dit ook wel wat minder belangrijk te vinden nu. Gewoon lekker jezelf zijn
vrijdag 10 januari 2020 om 13:21
Tapt spanning af..RedRoseThorn schreef: ↑10-01-2020 13:16Vanavond heb ik ook date! De tweede met de man van zondag. Heel veel zin in, wel weer doodzenuwachtig.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:25
Kan ook nog zo zijn dat het nu na 3 dates al iets minder spannend is, en dat dat voelt als verminderd enthousiasme. Dat hoeft niet zo te zijn. Even afwachten of hij nog met een datevoorstel komt, ik gok van wel.Vivi3338 schreef: ↑10-01-2020 13:13Hier nog niks afgesproken, afgelopen dinsdag dan spontaan wat gedronken en hadden het nog wel over een film die we allebei in de bios willen zien. Maar het is vaak dat het spontaan wordt gepland, wat wel fijn is qua zenuwen etc haha.
We hebben na onze 3e date van dinsdag nog gewoon elke dag app contact, maar voelt alsof er wel beetje minder enthousiasme is.. Gewoon een gevoel, ga nu even afstand nemen en kijken wat er gebeurd. Sta er nog nuchter in gelukkig.
Verder vind ik het zelf altijd wel leuk om beetje op te tutten voor een date, maar begin dit ook wel wat minder belangrijk te vinden nu. Gewoon lekker jezelf zijn![]()