Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:25
Aah ja, jij ging ook vanavond. Wat gaan jullie doen?RedRoseThorn schreef: ↑10-01-2020 13:16Vanavond heb ik ook date! De tweede met de man van zondag. Heel veel zin in, wel weer doodzenuwachtig.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:39
Ach, uiteindelijk valt een man vnl op het uiterlijk en dat is al bepaald voor jij je voorgesteld hebt en daarop heeft kleding verder weinig invloed. Vrouwen reageren vooral op het gevoel dat je ze geeft als man zijnde, daar maakt kleding op zich ook niet zoveel uit.Still-i-Rise schreef: ↑10-01-2020 11:41Zeer! Ik date ook amper en bij de eerste date kwam ik rechtstreeks uit kantoor.. had wel een jurkje aan maar gewoon casual.
Bij de 2e persoon met wie ik op date ging kwam ik lekker op sneakers en oversized sweater. Wel gewoon mn haar leuk etc. En hij gaf me een compliment over mn kleding, het is ook maar net waar de man van kwestie van houdt.
Gewoon altijd dicht bij jezelf blijven!
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je volledig als een zwerver gekleed aan kunt komen kakken of flink stinken, er zijn grenzen natuurlijk.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:42
Zondagavond na tienen is een bootycall..was hij wel serieus?manisha-362 schreef: ↑10-01-2020 12:41Dit is wat mij momenteel somber stemt... Had al een poosje leuk contact met iemand. Elkaar, over twee maanden verspreid, 3x gezien. Erg weinig dus, naar mijn zin. Elke keer als we wat hadden afgesproken, lukte het niet om elkaar te zien. Doordat hij geen vervoer had, of omdat hij uiteindelijk pas veel te laat tijd had (na 22:00 op zondagavond hoeft het voor mij niet meer bijvoorbeeld) en nog meer van zulke redenen. Ook vaak over gesproken, wat nou eigenlijk de bedoeling was. Hij was wel serieus, zei hij elke keer.
We hadden ook veel contact via app. Ik bleef nieuwsgierig naar hem, hoopte dat het met meer geduld wel beter zou gaan, maar we hebben onlangs woorden gehad en de persoon die hij toen liet zien ben ik zo hard op afgeknapt dat het voor mij wel weer klaar is.
En dat maakt me dan weer bitter. Het gebeurt maar zelden dat ik iemand leuk genoeg vind om mee af te spreken eigenlijk. Mijn motto is: het moet vanzelf gaan. Dit gebeurt al tijdens het eerste contact vind ik. Via chat klikt het wel of niet. Ik ga er niet aan trekken als het niet vanzelf gezellig is. Nu ging het contact met bovengenoemde man dus ook niet vanzelf, want naar mijn zin zagen we elkaar veel te weinig, maar ik was nog wel enthousiast en bereid te investeren. Maar dat loopt dan ook weer fout. Argh.
Zou zo graag eens contact krijgen met iemand waarbij het gewoon gelijk leuk is en het vanzelf gaat. Het is maar een lastige zoektocht.
Ik zou ook graag nieuwe vriendschappen opdoen, maar ik weet hierbij ook niet zo goed hoe. Ik woon in een buitengebied, heb me aangemeld voor NMLK maar alles wat er georganiseerd wordt is op minstens 2 uur rijden van mij vandaan. Maar ik denk, als ik meer vriendschappen heb om leuke dingen mee te doen (festivals, misschien eens een weekendje weg, op vakantie, etc.) mijn hoop op een leuke relatie ook wat getemperd wordt. Dat ik er wat vrijer in kan staan, dat het dan minder noodzakelijk is ofzo. Want merk nu dat ik best wanhopig graag een relatie wil. Lastig. Hebben jullie ideeen om misschien nieuwe vriendschappen te vinden?
Op een bepaalde leeftijd is nieuwe vrienden krijgen wat lastiger. Maar je zit dus al bij NMLK zie ik. Ik kan alleen nog een hobbyclub bedenken. En verder ontmoette ik vaak per toeval iemand. Ook online vriendschappen opgedaan, waarvan eentje alweer 10 jaar duurt.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:42
vrijdag 10 januari 2020 om 14:43
Jeeej leuk!! Wat gaan jullie doen?
Ach, succesvol..ik hoop op een leuke avond en veel verder kijken we maar niet. Dat is toch al winst.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:45
Ja dit wist ik. We weten al in de eerste seconden wat we van iemand vinden. Daarna wordt dat bevestigd.ooitverlegen schreef: ↑10-01-2020 14:42Kan ik bevestigen, kijken er doorheen. Niet te letterlijk nemen s.v.p.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:50
Is best bijzonder want daaruit blijkt hoeveel informatie eruit gehaald wordt. Het bevestigt ook hoe het mij is overkomen zomaar iemand uit de supermarkt te vissen.
Spell had het ook al over Internet versus sportschool geloof ik. Of in het andere topic.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:51
Nou, wel letterlijk eigenlijk. Het lukt alleen nooit.ooitverlegen schreef: ↑10-01-2020 14:42Kan ik bevestigen, kijken er doorheen. Niet te letterlijk nemen s.v.p.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:53
Mijn bij 5 mensen wereldwijd fameuze koolhydraatvrije citroencake bakken.
Voordeel he, ik ken ze al, dus ik hoef niet eerst op neutraal terrein af te spreken. Het was haar voorstel, dus ze voelt zich veilig genoeg.
Hoef ik alleen de bende een beetje op te ruimen.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:54
Origineel zeg. Erg leuk. En voor jou dus ook vertrouwd gebied. Kunnen jullie fijn jezelf zijn.
vrijdag 10 januari 2020 om 14:58
Echt wel. Dat is het mooie, ik kijk ook gewoon ongeneerd naar de voorgevel. Maar ja, dat weten vrouwen ook wel als ze een strak shirtje aantrekken, dan moet je maar een hobbezak aandoen. Maar dan lopen ze je altijd zo leuk voorbij alsof ze je negeren, maar als ze je leuk vinden en let je op die ooghoeken dan houden ze het precies bij.
Man man, wat geniet ik toch altijd van die ongesproken communicatie. Daar mist de gemiddelde man zoveel en dat maakt het leven nou net leuk.
vrijdag 10 januari 2020 om 15:02
Natuurlijk, want veel vrouwen kijken als ze denken dat ik het niet zie. Ze vergeten meestal dat er op de sportschool ook spiegels hangen...
Overigens, er zijn er meer die niet kijken dan wel, en ik ben afgetraind, maar zoveel invloed heeft dat echt niet, dat had ik toen ik begon met trainen al vrij snel door.
vrijdag 10 januari 2020 om 15:06
Ha ha ha, precies! Ik heb geleerd dat vrouwen een bijna 180 graden perifere blik hebben, maar mannen hebben nauwelijks 100 graden. Wij denken dus dat vrouwen hetzelfde zien als wij, en dus hun hoofd moeten draaien als ze iets duidelijk willen zien. Dus als ze niet rechtstreeks naar ons kijken dan kijken ze niet dus zijn ze niet geïnteresseerd. Maar dat is dus niet zo.
Ik mag dan ook graag bijvoorbeeld ineens met een ruk mijn hoofd omdraaien. Dan zijn ze altijd te laat. Leuk, krijgen ze een rood hoofd als ze wel stonden te kijken.
vrijdag 10 januari 2020 om 15:10
Heel kort: Ingeving thuis, brief schrijven, zaterdag bij de verkeerde supermarkt wachten, naar de andere lopen en exact op tijd!
Aanspreken, dag erna een brief terug krijgen, ik bel haar, 2 dates, oud en nieuw bij haar familie.
Het was een onwaarschijnlijk big bang moment en ik weet nog steeds niet wat hierin toeval is of niet.
vrijdag 10 januari 2020 om 15:15
Het is voor hem een spelletje!
vrijdag 10 januari 2020 om 15:16
Ach, ik wilde altijd een oude viezerik worden, en ik voel dat dat haalbaar is!