Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
vrijdag 10 januari 2020 om 17:46
Ik wou net wat schrijven haha..
Ik ben net terug.. Hij viel iets tegen in het echt. Vind zijn gebit niet echt mooi.. Beetje grijsachtige tanden. Maar voor de rest was hij niet heel onaardig. Het is een zakenman figuur, en normaliter absoluut niet mijn type haha. Maargoed, op gegeven moment word je bucketlist zo groot, dat je door sommige dingen heen moet kijken.
Hij was wel netjes en galant, maar ik heb nog geen wauw gevoel. Denk dat hij me wel leuk vond, want op de terugweg pakte hij eerst me arm, en daarna wou hij me hand vasthouden.
Ik ging er ook niet in om een relatie krijgen. Ik zie het allemaal wel. Misschien plan ik nog een volgende date met hem.
Maar ik heb ook geen zin om continu te daten met andere.. Heel vermoeiend.
En anders zet ik weer ff een datestop
Ik ben net terug.. Hij viel iets tegen in het echt. Vind zijn gebit niet echt mooi.. Beetje grijsachtige tanden. Maar voor de rest was hij niet heel onaardig. Het is een zakenman figuur, en normaliter absoluut niet mijn type haha. Maargoed, op gegeven moment word je bucketlist zo groot, dat je door sommige dingen heen moet kijken.
Hij was wel netjes en galant, maar ik heb nog geen wauw gevoel. Denk dat hij me wel leuk vond, want op de terugweg pakte hij eerst me arm, en daarna wou hij me hand vasthouden.
Ik ging er ook niet in om een relatie krijgen. Ik zie het allemaal wel. Misschien plan ik nog een volgende date met hem.
En anders zet ik weer ff een datestop
vrijdag 10 januari 2020 om 17:52
Ik heb dat ook nooit begrepen en zeker niet gewild. Misschien ook wel old fashioned. Mijn beste vriend die wel Internet kon en ging gebruiken deed dat wel, kansen verhogen. Maar ook dan kun je fair blijven door ermee te stoppen als het echt serieus wordt met één toch?noumoe2019 schreef: ↑10-01-2020 17:43Blègh, niet ok hoor, ook niet voor die andere griet. Ik snap niet dat mensen dat kunnen, met meer tegelijk daten, investeer je dan wel echt? Naja, weet heus dat meer mensen het doen en dat dat heus niet allemaal klootzakken (m/v) zijn, maar toch.
Balen voor jou, maar echt niet (definitief) opgeven hoor!
vrijdag 10 januari 2020 om 17:55
Inderdaad. Gewoon iets met fatsoen. Maar die trap na zegt heel veel.ooitverlegen schreef: ↑10-01-2020 17:52Ik heb dat ook nooit begrepen en zeker niet gewild. Misschien ook wel old fashioned. Mijn beste vriend die wel Internet kon en ging gebruiken deed dat wel, kansen verhogen. Maar ook dan kun je fair blijven door ermee te stoppen als het echt serieus wordt met één toch?
vrijdag 10 januari 2020 om 17:58
Zo respectloos! Maar inderdaad, zulke mannen kun je beter kwijt zijn dan rijk. Het is hier continu teleurstelling op teleurstelling, dus ik laat het voorlopig even rusten. Mijn vertrouwen is al niet je van het dus ik heb er even geen zin meer in. Ik trek meestal van dit soort mannen aan. Er gaat ergens iets verkeerd..noumoe2019 schreef: ↑10-01-2020 17:43Blègh, niet ok hoor, ook niet voor die andere griet. Ik snap niet dat mensen dat kunnen, met meer tegelijk daten, investeer je dan wel echt? Naja, weet heus dat meer mensen het doen en dat dat heus niet allemaal klootzakken (m/v) zijn, maar toch.
Balen voor jou, maar echt niet (definitief) opgeven hoor!
Oh bah, wat een dwark zeg. Lekker blokkeren en vergeten. Loser.Rosebloom schreef: ↑10-01-2020 17:37Pfff, wat zijn mannen toch dwazen af en toe. Wilde op een date gaan en vervolgens word ik geblokkeerd. Vond ik al frappant, maar goed. Krijg ik op Snapchat een bericht van meneer dat ik toch “maar” de chick van Tinder ben en dat hij vanavond al de derde date met een ander heeft.
Ben er voorlopig wel weer even klaar mee..
Ja vind het lastig allemaal. Ben best wel beschadigd door mijn vorige relatie ook.
Ik vertrouw niet zo gauw iemand meer, en daar.moet ik mee oppassen, want hij is niet mijn ex. Maar als ik bij bepaalde dingen denk van: is dat waar of niet.. dat ligt echt aan mezelf .
Plus je hoort zoveel verhalen, dat mannen gewoon getrouwd zijn. Dat komt dan ook in me op.
Pff heel vermoeiend dus haha.
Succes de andere die gaan daten. Ben benieuwd.
Ik vertrouw niet zo gauw iemand meer, en daar.moet ik mee oppassen, want hij is niet mijn ex. Maar als ik bij bepaalde dingen denk van: is dat waar of niet.. dat ligt echt aan mezelf .
Plus je hoort zoveel verhalen, dat mannen gewoon getrouwd zijn. Dat komt dan ook in me op.
Pff heel vermoeiend dus haha.
Succes de andere die gaan daten. Ben benieuwd.
vrijdag 10 januari 2020 om 17:59
Jammer! Klinkt idd niet echt enthousiast. Zou het even laten bezinken, maar als je gevoel niet verandert zou ik er ook geen tijd meer in investeren...Snow2018 schreef: ↑10-01-2020 17:46Ik wou net wat schrijven haha..
En anders zet ik weer ff een datestop![]()
vrijdag 10 januari 2020 om 18:00
Klopt, maar als je op elk dingetje gaat letten. Ik moet.mezelf daar voor waken.noumoe2019 schreef: ↑10-01-2020 17:55Niet onaardig....grijze tanden...
Das idd geen overlopend enthousiasme.
Zou niet investeren in vervolgdate als je het eigenlijk al wel weet. Maar ja wie ben ik
vrijdag 10 januari 2020 om 18:01
Het is de trap na die het hem deed. Eerst blokkeer je me op Whatsapp, wat natuurlijk al veelzeggend is. Een paar minuten later vond hij het blijkbaar nodig om op Snapchat te laten weten dat hij toch al een ander heeft en dat hij zo fantastisch is. Veel trekken van narcistisch gedrag. Aan de ene kant maar beter dat de aap nu al uit de mouw komt.
vrijdag 10 januari 2020 om 18:03
Snow, anders eerst even aan de slag met het hervinden van vertrouwen? Anders wordt het daten vervelend omdat je nooit goed weet waar je op kunt vertrouwen. Eerst leren vertrouwen op jezelf, daarin oefenen met mensen om je heen? Of dates zien als oefenmateriaal en als het ergens heengaat is dat mooi meegenomen. Daten is echt ook jezelf beter leren kennen vind ik.
vrijdag 10 januari 2020 om 18:04
Wat je zegt. Voorbode en alarmbellen. Mis je dus niks aan. Maar wel weer een knauw voor jou.Rosebloom schreef: ↑10-01-2020 18:01Het is de trap na die het hem deed. Eerst blokkeer je me op Whatsapp, wat natuurlijk al veelzeggend is. Een paar minuten later vond hij het blijkbaar nodig om op Snapchat te laten weten dat hij toch al een ander heeft en dat hij zo fantastisch is. Veel trekken van narcistisch gedrag. Aan de ene kant maar beter dat de aap nu al uit de mouw komt.
vrijdag 10 januari 2020 om 18:04
Maar ook jezelf waken om tegen je eigen signalen in te gaan.
Zo te lezen was het hem niet, dat kan.
Als ik zo terug zou komen van een date, dan laat ik het. Ik wil wel enthousiasme voelen en het yes gevoel voor een volgende date.
vrijdag 10 januari 2020 om 18:06
Mooi advies!Julus schreef: ↑10-01-2020 18:03Snow, anders eerst even aan de slag met het hervinden van vertrouwen? Anders wordt het daten vervelend omdat je nooit goed weet waar je op kunt vertrouwen. Eerst leren vertrouwen op jezelf, daarin oefenen met mensen om je heen? Of dates zien als oefenmateriaal en als het ergens heengaat is dat mooi meegenomen. Daten is echt ook jezelf beter leren kennen vind ik.
vrijdag 10 januari 2020 om 18:14
Heb je gelijk in! Je hebt elkaar dan via de app ook wat minder te vertellen, dat merk ik nu beetje. Ben wel zo iemand die dan aan ene kant wel zelf iets wil voorstellen, maar aan andere kant (door hoop date gezeur in verleden) wil zien dat hij de moeite neemt. Al waren de vorige keren ook op zijn initiatief.. Maar ben toch wat voorzichtiger en kritischer. Het is gek om te zeggen, maar is toch beetje de uittestfase om nu te kijken of hij nog keer met een voorstel komt of contact opneemt
vrijdag 10 januari 2020 om 18:16
Jammer dat de enthousiasme een beetje mist! Het is ook wel erg aftasten, ene keer is het gelijk wauw met iemand en andere keer kan het groeien. Maar er moet natuurlijk wel een aantrekking zijn en klik. Verder herken ik het wel hoor, zit nu ook nog beetje in die twijfel faseSnow2018 schreef: ↑10-01-2020 17:46Ik wou net wat schrijven haha..
En anders zet ik weer ff een datestop![]()
vrijdag 10 januari 2020 om 18:18
Ik snap je volkomen, maar ook hij wil merken dat jij hem ziet zitten. Als hij alles al geinitieerd heeft en jij verder wil zou ik nu vol enthousiasme laten blijken dat jij hem graag weer ziet. Mannen hebben iets nodig, net als wij. Een groen licht, dat jij graag door wil.
Ik zou waken voor uittesten en je gevoel uiten.
Ik zou waken voor uittesten en je gevoel uiten.
vrijdag 10 januari 2020 om 18:20
Bizar verhaal zeg.. Blijft me ook verbazen over het gedrag van sommige mannen. Had ook wel eens iemand die na 2 leuke dates (vond hij ook) de volgende dag gewoon z’n hele tinder profiel tekst/foto’s had ge-update.. Nu logde ik ook wel in, maar dat was om een bericht te lezen. Dat idee van opties openhouden vind ik toch beetje naarRosebloom schreef: ↑10-01-2020 18:01Het is de trap na die het hem deed. Eerst blokkeer je me op Whatsapp, wat natuurlijk al veelzeggend is. Een paar minuten later vond hij het blijkbaar nodig om op Snapchat te laten weten dat hij toch al een ander heeft en dat hij zo fantastisch is. Veel trekken van narcistisch gedrag. Aan de ene kant maar beter dat de aap nu al uit de mouw komt.