VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
Ah, en nu zie ik dat jij volgens mij precies hetzelfde zei als ik ook had...

Lekker suf.

Ik ben het best zat. Was ook weer fijn half 6 vanochtend, ga er zo maar in denk ik. Wilde eerst zonnebankje doen ivm vakantietje binnenkort, maar toch maar niet na al die zon vandaag.
Ja deze, en dan is alles wit inderdaad. Dus niet alleen die leren bovenkant, maar ook dat kurk waar Birkenstock op staat. En die knop op dat teenstukje is dan zwart glanzend (ben ik de enige die hier perverse gedachtes bij heeft ?).

Ik heb Harrie alvast voorzichtig ingelicht dat ik ze besteld heb, en hij zei zowaar dat hij ze leuk vond .

Wind, volgens mij wordt het zaterdag best goed Linnaeusweer, of denk je van niet? Het blijft droog in ieder geval.

Ik zit te twijfelen of ik vanaf morgen zal stoppen met kolven op het werk. Heb er ineens geen zin meer in. Maar dat houdt dan als ik thuis ben wel in dat ik vanaf binnenkort flesjes moet gaan geven tussen de middag en op de een of andere manier zie ik dat als 'gedoe'.
Nee, zonnebank na vandaag lijkt me niet echt gezond voor je huid. Zou ik persoonlijk ook echt niet doen.

Misschien ga ik ook wel naar bed. Harries wekker gaat morgen om half 6. De mijne om kwart voor 7 maar ik durf te wedden dat Schorrie Harrie hoort en dan bij mij in bed komt zeuren dat hij naar beneden wil....

Deze heb ik, alleen dan met een witte zool. Ik ben dol op mijn roze slippers. Maar moet eerlijk zeggen dat ik deze in het zilver met blingbling gespje ook erg leuk vind.

Ook hier genoten van mooi weer met kindjes. Loeder had een kinderverjaardag en Mormel ik zijn gaan kramen en hebben het kleine ukkie bekeken. Droppie, piepklein ventje

We hebben allemaal heerlijk buiten gezeten dus?

Grappige Schorrie met zijn bijenangst. Hier trouwens beiden wars van spinnen hoor.

Crocs heeft echt heel veel modellen tegenwoordig. Deze vind ik wel leuk voor Loeder:

En anders gewoon de Mary janes voor haar van de zomer.
Op die Birkenstock site staan sandalen/slippers van 215 euro!
Haha, als je het zo zegt klinkt het inderdaad wel ietwat kinky. En nog meer als Harrie ze leuk vond!

Linnaeushof, gaaf! Jammer dat het hiervandaan zo ver rijden is, ik vind dat echt een geweldige speeltuin.

Gelukkig hebben we hier vrij dichtbij een aardig alternatief.

Wind, is er trouwens al nieuws over gesprek(ken) GW?

Morrie, zoals je nu klinkt lijkt nog even doorkolven als de beste keuze voor jou, want minder gedoe, ook al is de zin er af.

Zusje is van de week gestopt met de borstvoeding, want neeflief had er helemaal geen zin meer in. Ze baalde eerst wel, want had 1 jaar willen volmaken, maar vond het uiteindelijk ook wel weer best omdat kind er zelf voor 'koos'. Om het te vieren heeft ze zich hier afgelopen vrijdag helemaal vol laten lopen met bier, erg grappig!
Die zijn leuk Vrolijk, die heb jij zeker? Vind het in ieder geval wel echt iets voor jou!
Argh, vrolijk! Die vind ik echt TE erg hoor. Maar ik ben sowieso niet van het roze, dat speelt ook wel mee.

Zonnebank is nooit goed voor huid natuurlijk. Ik doet het bijna nooit, heb er eigenlijk nooit zin in/het geduld voor. Maar omdat we over 1,5 week in Spanje zitten leek een beetje kleur op mijn witte vel me ook wel weer lekker, dus een paar keer eronder gelegen.
quote:Morrie schreef op 15 april 2009 @ 21:56:

Die zijn leuk Vrolijk, die heb jij zeker? Vind het in ieder geval wel echt iets voor jou!

Hm, zie je wel, ik had ook mijn waffel moeten houden!

Sorry vrolijk!
Ja, ik had eigenlijk bedacht door te kolven tot we op vakantie gaan in juni. Dan hoeven we niets mee te nemen en kunnen we ook gemakkelijker op pad overdag. Althans, dan prop ik een luier en wat doekjes in mijn tas en klaar.

Maar dat gesleep met die spullen elke dag ben ik zo zat. En afgelopen dinsdag was ik vergeten te kolven. Ik bedacht me dat ook pas toen ik naar huis ging.

Ben ook benieuwd naar GW's gesprek.
Eigenlijk sleep ik dus nu met spullen, zodat ik op vakantie niet met spullen hoef te slepen .
quote:athena schreef op 15 april 2009 @ 21:58:

[...]

Hm, zie je wel, ik had ook mijn waffel moeten houden!

Sorry vrolijk! Geeft niets, ik ben van bling bling en roze, dat weet e toch
Maar Knorrie is nou toch misschien ook wel oud genoeg dat je het kolven op het werk kan laten voor wat het is en hem toch op de dagen dat je bij hem thuis bent wel gewoon zelf overdag kunt voeden? Dan heb je het beste van beide kanten. Want met vakantie is het natuurlijk wel ultrahandig om geen flessenzooi te hoeven meeslepen.
shit, wat duurt het uploaden van die foto's lang zeg. En ik wil naar bed. Heb al wel een superschattige van neefje voorbij zien flitsen, die zal ik van de week nog even op LP knallen als ik eraan denk.
quote:vrolijk schreef op 15 april 2009 @ 22:01:

[...]

Geeft niets, ik ben van bling bling en roze, dat weet e toch

Yep, en als ik het nog niet wist, dan na het zien van dit plaatje wel.

Hebben jullie dat filmpje nog bekeken?

Deze vind ik ook leuk. En Athena vast niet
anoniem_35104 wijzigde dit bericht op 15-04-2009 22:06
Reden: Stomme link doet het niet, ff opnieuw
% gewijzigd
Ik kan die link niet selecteren...
Heb het filmpje niet bekeken, ga er vanuit dat het die huisvrouw uit Engeland is? Die heb ik laatst al op tv gezien.

Ik weet niet of ik het ga redden zonder kolven, ik werk natuurlijk 4 dagen, dus op woensdag en zaterdag zou ik dan voeden terwijl ik twee dagen niet gekolfd heb.
Athena, ik had link al gezien. Geweldig, beetje Paul Potts deja vu!

Never judge a book by it's cover..

Echt de dooddoener vd eeuw, maar ik zou doen waar jij je goed bij voelt. Knorrie kan toch ook al bijna aan vast voedsel? (toch?)

Maar dan zou ik idd net als Athena zegt jouw schema aanhouden bij Knorrie.

Ik vind zonnebank best ok, maar niet met hitte. Alleen met kou vind ik het lekker.
Ja, die was het.

Hm nee, dat wordt dan toch anders. Was bij mij natuurlijk om en om en dus steeds maar 1 dag. Euh, dan kan ik er moeilijk wat over zeggen. Was natuurlijk zelf de muts die maar niet kon stoppen met borstvoeden, maar zat dus ook met kolven in andere situatie.
quote:vrolijk schreef op 15 april 2009 @ 22:04:

[afbeelding]

Deze vind ik ook leuk. En Athena vast niet
Euh Vrolijk, Knorrie is al 8 maanden en eet al 2 maanden vast voedsel .

Om en om zou ik wel doen Athena, zoals gisteren heb ik dus niet gekolfd maar vandaag wel gevoed.

Nou ja, ik zie morgen wel. Neem de spullen toch maar gewoon mee, ze staan nog klaar van gister .
Paul Potts ja, dat was er ook zoeen!

Zonnebank met hitte is niks nee. Maar dat vind ik nu nog niet aan de orde, al kan ik net zo slecht tegen hitte als jij vrolijk. Het is hier nu 's avonds toch best wel weer fris.

Wij gaan zoiets als deze kopen voor om de boom achterin de tuin.

Als het dan straks pleurisheet wordt, kunnen vent en ik daar zitten. De rest van het achterterras is namelijk compleet in beslaggenomen door de zandbak waar Schurk urenlang in en omheen speelt. Het lijkt wel een strand daar!
quote:athena schreef op 15 april 2009 @ 22:10:

[...]

We hebben wel een andere smaak he?
quote:Morrie schreef op 15 april 2009 @ 22:12:

Euh Vrolijk, Knorrie is al 8 maanden en eet al 2 maanden vast voedsel .

Ik begon al te twijfelen door vrolijks suggestie.

dan misschien toch maar even doorbijten en tijdens kolven aan vakantie denken? Ben je meteen relaxed en je weet waarvoor je het doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven