ik heb iets geks
woensdag 15 april 2009 om 21:48
Ik schrijf rare woorden in mijn texten .
Nu ben ik al niet zo'n grammaticawonder (tijd voor een opfriscursus)
Maar wat ik nu allemaal tegen kom in mijn posts is zo vreemd.
Er staan woorden tussen waarvan ik niet eens snap dat ik dat getypt heb.
Soms typ je weleens snel waardoor je net de letter(s) ernaast typt of je draait letters om , krijg je ook een raar woord.
Maar zelfs dat gaat niet meer op!!
Ik vergeet letters,schrijf hele andere woorden,er is geen touw aan vast te knopen bij sommige zinnen.
Nu lees ik mijn posts maar heel zorgvuldig terug en edit mij suf.
What's going on?
Hebben jullie dat ook wel eens?
En bij deze,excuus mocht er onbegrijpelijke zinnen tussen mijn schrijfsels zitten.
Ik ben mijzelf inmiddels scherp aan het controleren,maar wat ik nou toch terug lees
Ben op het moment heel blij met de bekijk bericht functie en edit.
Nu ben ik al niet zo'n grammaticawonder (tijd voor een opfriscursus)
Maar wat ik nu allemaal tegen kom in mijn posts is zo vreemd.
Er staan woorden tussen waarvan ik niet eens snap dat ik dat getypt heb.
Soms typ je weleens snel waardoor je net de letter(s) ernaast typt of je draait letters om , krijg je ook een raar woord.
Maar zelfs dat gaat niet meer op!!
Ik vergeet letters,schrijf hele andere woorden,er is geen touw aan vast te knopen bij sommige zinnen.
Nu lees ik mijn posts maar heel zorgvuldig terug en edit mij suf.
What's going on?
Hebben jullie dat ook wel eens?
En bij deze,excuus mocht er onbegrijpelijke zinnen tussen mijn schrijfsels zitten.
Ik ben mijzelf inmiddels scherp aan het controleren,maar wat ik nou toch terug lees
Ben op het moment heel blij met de bekijk bericht functie en edit.
woensdag 15 april 2009 om 22:11
Ik ben wel chronisch oververmoeid potjethee,dat heeft ook niet alleen bij typen invloed.
Naar boven lopen en niet weten wat je eigenlijk ging doen daar..
Alle namen van de hele familie al gehad hebben voordat je de juiste naam bij het juiste kind uitspreekt.
Heb ik nu al zout op de aardappels gedaan?
huh? ik leg mijn sleutels toch net daar neer? waar zijn ze nu.
Niet weten waar je je auto geparkeerd hebt.
Je spullen afrekenen bij de kassa en vervolgens die spullen niet menemen...
Ik ben echt een lopend vergiet.
Alle namen van de hele familie al gehad hebben voordat je de juiste naam bij het juiste kind uitspreekt.
woensdag 15 april 2009 om 22:15
woensdag 15 april 2009 om 22:19
Aha ik dacht al even iets te lezen tussen de regels. Je was nogal ontdaan vanwege het hele intiem gebeuren.
Kom op he meis, je bent niet raar, gek of compleet van het padje af. Hoe ik je zie is een lieverd die onzeker is over dingen. En dat je gaat beginnen met een nieuwe therapie is alleen maar heel knap van je. Want het is pittig en vergt moed. Het is namelijk makkelijker om alles te negeren en gewoon door te gaan.
Kom op he meis, je bent niet raar, gek of compleet van het padje af. Hoe ik je zie is een lieverd die onzeker is over dingen. En dat je gaat beginnen met een nieuwe therapie is alleen maar heel knap van je. Want het is pittig en vergt moed. Het is namelijk makkelijker om alles te negeren en gewoon door te gaan.
woensdag 15 april 2009 om 22:22
Multi tasken *check*.
Niet omdat ik zo'n wonder ben,maar juist een chaoot.
Zie teveel ,teveel afgeleid en ben daardoor met 10 dingen tegelijk bezig,totdat ik aan het eind van de dag sta te stuiteren en dan gaat het licht uit.
(figuurlijk dan he,jullie weten dat het echte licht bij mij als laatste uit gaat ).
Nou ben blij te lezen dat ik niet gek ben/word.
Niet omdat ik zo'n wonder ben,maar juist een chaoot.
Zie teveel ,teveel afgeleid en ben daardoor met 10 dingen tegelijk bezig,totdat ik aan het eind van de dag sta te stuiteren en dan gaat het licht uit.
(figuurlijk dan he,jullie weten dat het echte licht bij mij als laatste uit gaat ).
Nou ben blij te lezen dat ik niet gek ben/word.
woensdag 15 april 2009 om 22:24
woensdag 15 april 2009 om 22:24
quote:Dushi74 schreef op 15 april 2009 @ 22:19:
Aha ik dacht al even iets te lezen tussen de regels. Je was nogal ontdaan vanwege het hele intiem gebeuren.
(f) ,wat ben je toch lief.
Nee negeren doe ik zeker niet,kan af en toe het bijltje erbij neergooien maar ik raap hem wel weer op.
(f) ,wat ben je toch lief.
Nee negeren doe ik zeker niet,kan af en toe het bijltje erbij neergooien maar ik raap hem wel weer op.
woensdag 15 april 2009 om 22:25
quote:iry schreef op 15 april 2009 @ 22:11:
Ik ben wel chronisch oververmoeid potjethee,dat heeft ook niet alleen bij typen invloed.
Herken het allemaal.
Dus zij we al met zn drieen
Wel rot zeg waar je mee allemaal mee te maken hebt
Herken het allemaal.
Dus zij we al met zn drieen

Wel rot zeg waar je mee allemaal mee te maken hebt
woensdag 15 april 2009 om 22:29
woensdag 15 april 2009 om 22:31