Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen shellac

16-01-2020 12:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar ervaringen met CND Shellac. Ik heb deze begin vorige week op laten brengen door een salon, maar al heel gauw, na 2 dagen begonnen de eerste beschadigingen zich al te vertonen. Nagels zien er verre van strak gelakt uit.

Is dit normaal. Of verwacht ik er teveel van?

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes
Is shellac een gel lak?
Ik laat alrijd gel lak zetten en dat blijft voor 4 weken prima!
Had ik ook. Had niet zoveel met de salon of met de lak te maken maar met het feit dat ik heel dunne en slappe nagels heb. Mijn nagels klappen soms dubbel en daardoor kreeg ik breukjes in de lak en bladderde het al snel af.
Aardbei_86 schreef:
16-01-2020 12:40
Had ik ook. Had niet zoveel met de salon of met de lak te maken maar met het feit dat ik heel dunne en slappe nagels heb. Mijn nagels klappen soms dubbel en daardoor kreeg ik breukjes in de lak en bladderde het al snel af.
Maar al na een dag?

Mijn nagels klappen niet heel gauw dubbel. Structuur van mijn nagels is misschien wel wat oneffen.
valisa schreef:
16-01-2020 12:39
Is shellac een gel lak?
Ik laat alrijd gel lak zetten en dat blijft voor 4 weken prima!
Dit moet 2 weken mooi blijven. Gellak is weer wat anders geloof ik.
Ja na een dag of 2/3. Shellac en gellak ik dacht ik inderdaad niet hetzelfde. Een is sterker dan de andere volgens mij.
Hier ook na 3 dagen allemaal chips eraf.
Ook cnd shellac. Door salon gezet.
Ik dacht dat het aan mijn nagels lag.
Ik ben teruggegaan. Het was gewoon niet goed opgebracht. Slordig maar werd wel heel goed door de salon opgepakt. Dame die mij de eerste keer behandeld heeft heeft het nog niet heel vaak gedaan. Nu is er een derde laagje overheen gebracht en het ziet er echt super strak uit nu. Benieuwd hoe lang het nu blijft zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven