Napraattopic deel 124
vrijdag 3 januari 2020 om 21:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 16 januari 2020 om 19:58
Mwow.
Ik vind het wel stom, vooral omdat je elkaar dan zo omslachtig moet waarschuwen voor of tegen permabannelingen.
Maar napraat is natuurlijk het meelees/bijleestopic voor de hele wereld en zn oma. Daar is het niet verwonderlijk dat van de 3469 daggasten er iemand is die dolgelukkig op het stafknopje drukt om ook eens te ervaren hoe dat nou is, dat deelnemen aan het forum.
Modje, [...] jubelt dat hij/zij eindelijk de regels kan volgens en duikt in de archieven voor de bangeschiedenis. Blijblijblijbanjoepiejoepiejoepieikdoemijnwerkzogoedenfijn.
Ik vind het wel stom, vooral omdat je elkaar dan zo omslachtig moet waarschuwen voor of tegen permabannelingen.
Maar napraat is natuurlijk het meelees/bijleestopic voor de hele wereld en zn oma. Daar is het niet verwonderlijk dat van de 3469 daggasten er iemand is die dolgelukkig op het stafknopje drukt om ook eens te ervaren hoe dat nou is, dat deelnemen aan het forum.
Modje, [...] jubelt dat hij/zij eindelijk de regels kan volgens en duikt in de archieven voor de bangeschiedenis. Blijblijblijbanjoepiejoepiejoepieikdoemijnwerkzogoedenfijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-01-2020 00:12
Reden: nickhinten
Reden: nickhinten
8.77% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 16 januari 2020 om 21:24
Zolang je braaf blijft hoef je nergens bang voor te zijn.Betty_Slocombe schreef: ↑16-01-2020 19:48Ik vind het niet zo veilig, van dit soort triggerhappy bannerij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 16 januari 2020 om 22:33
Voor het 'nickhinten' toch? En waarschijnlijk de laatste keer 48u gehad?Luci_Morgenster schreef: ↑16-01-2020 22:19Huh? Een week voor Star? Why? Iemand een paasei die hij/zij over de heg kan mieteren mijn kant op?
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 16 januari 2020 om 22:49
Ik heb geen nickhinten geziendoornroosje9 schreef: ↑16-01-2020 22:33Voor het 'nickhinten' toch? En waarschijnlijk de laatste keer 48u gehad?

vrijdag 17 januari 2020 om 00:19
feow schreef: ↑16-01-2020 19:58Mwow.
ModeratorViva
vrijdag 17 januari 2020 om 00:14
feow heeft een 24u ban ivm nickhinten.
Kolere. Het alfabet noemen is ook al nickhinten.
En er zit iemand te loeren tot er gestaft kan worden... Sneu gedoe.

vrijdag 17 januari 2020 om 09:08

vrijdag 17 januari 2020 om 09:44
Is volkomen subjectief en afhankelijk van of andere forummers je mogen of niet. En hoe stafgeil die forummers zijn. De mods kijken toch niet naar context. Dus als iemand je dwars wil zitten en het leven zuur wil maken is staffen een heel prima instrument.

vrijdag 17 januari 2020 om 09:55
Maud*de*Braose schreef: ↑17-01-2020 09:44Is volkomen subjectief en afhankelijk van of andere forummers je mogen of niet. En hoe stafgeil die forummers zijn. De mods kijken toch niet naar context. Dus als iemand je dwars wil zitten en het leven zuur wil maken is staffen een heel prima instrument.
Nou ja, om heel eerlijk te zijn is het natuurlijk niet slim van Star om te gaan nickhinten in dit topic, terwijl iedereen weet dat het niet mag. Het staat nota bene heel duidelijk in de OP.
Het was ook geen verkapte hint of zo (zoals die van Feow), het was echt een heel duidelijke.

vrijdag 17 januari 2020 om 11:08
Voor Prada, geen zin om dit in het CM te doen nl.
Fijn? Bemoeizucht bedoel je.
Als een wildvreemde de tabel van mijn kletsgroepje wil redden zou ik toch echt niet blij zijn. Fluit op zeg.
Fijn? Bemoeizucht bedoel je.
Als een wildvreemde de tabel van mijn kletsgroepje wil redden zou ik toch echt niet blij zijn. Fluit op zeg.