Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Zal effe een plaatje plakke, voor degene die de datum van vandaag zijn vergeten

Grappig Zenna je plaatjes.
Zo ren weer ff binnen.. jeetje, Maliboo 4 uur niet plassen? Dat haal ik echt niet hoor! Dan sta ik echt zo:

Is t gelukt overigens? Heb jij t wel gered?
Heb n nieuwe weegschaal gekocht... Maarre denk dat ik m maar weer terug breng naar de winkel, weet niet of ik die nou goed vind werken...

Ik moest een keer voor een blaasecho veel drinken (spulletje aangelengt met water) Stond op klappen, en dan moet je de echo nog doen...Vier uur red ik ook niet hoor.

Die weegschaal is stuk hoor. Terugbrengen
Dushi fijn dat je m'n plaatjes waardeert (maak me niet teveel komplimenten, want dan ben ik niet meer te houden en plak ik hier het hele forum vol ?!)

Janae, zeg jij hebt me toch een stel mooie benen ! Ik heb ook nog een leuke weegschaal, maar moet ik even zoeken, zal ik morgen posten dan. Gezellig ook Dushi dat je nu steeds vaker komt !

Ik mot er weer van tussen en wens jullie een hele fijne avond, we zien elkaar morgen weer ?
Die chocolade-eitjes staan bij mij niet in de buurt van de computer, anders zou ik kunnen blijven eten. Maar ik ben sterk en sta niet op om ze alsnog te gaan pakken.

Op mijn werk is de airco sinds vandaag een beetje van slag geraakt. Er is al een monteur geweest, maar er moest een klepje vervangen worden. Die had hij natuurlijk niet bij zich. Die moest weer besteld worden. Dat duurt weer een week. Nu kan de airco alleen of helemaal uit of helemaal op volle toeren draaien.

Gelukkig is het nog niet zo warm... (het kantoor waar ik werk, zit op de bovenste verdieping (5e etage).
quote:Zenna schreef op 15 april 2009 @ 19:28:

Dushi fijn dat je m'n plaatjes waardeert (maak me niet teveel komplimenten, want dan ben ik niet meer te houden en plak ik hier het hele forum vol ?!)

Janae, zeg jij hebt me toch een stel mooie benen ! Ik heb ook nog een leuke weegschaal, maar moet ik even zoeken, zal ik morgen posten dan. Gezellig ook Dushi dat je nu steeds vaker komt !

Ik mot er weer van tussen en wens jullie een hele fijne avond, we zien elkaar morgen weer ?Dus als we je teveel complimenten geven voor je mooie en leuke plaatjes, Zenna, ga je naast je schoenen lopen.....
quote:applegate schreef op 15 april 2009 @ 19:36:

Op mijn werk is de airco sinds vandaag een beetje van slag geraakt. Er is al een monteur geweest, maar er moest een klepje vervangen worden. Die had hij natuurlijk niet bij zich. Die moest weer besteld worden. Dat duurt weer een week. Nu kan de airco alleen of helemaal uit of helemaal op volle toeren draaien.

Je had ook mij kunnen bellen, ik werk voor een zelfde soort bedrijf :-) Alhoewel.. ik was vandaag vrij.
@Lindaatje: Ik heb heel veel plezier in m'n werk, zit hier ook als een vis in het water. Ik baalde er alleen van dat ik 14 dagen achter elkaar op het werk aanwezig moest zijn was. Had een patient die letterlijk in zijn eigen slijm aan het stikken was en dat kan natuurlijk niet (het is wel de meest vieze behaldeling die ik geef, zal niet in details treden).

Ha lekker Janae, thee.

Ik heb trouwens een afwasborstel en afwasmiddel gekocht (heb er helaas geen plaatje van maar toch).

Nog even een chocolaatje en dan ga ik weer even.
Snjókorn falla, á allt og alla
@Snjo (hoe kom je eigenlijk op zo'n naam?!)

Dat kan ik me voorstellen Maar dan is het in ieder geval wel werk wat je wilt blijven doen. Toch een fijne gedachte dat het ook weer 'normaal' wordt dadelijk.

Ik heb mijn chocolade gisteren weg gegooid... Eeuwig zonde, maar het moest echt even! Ben namelijk best wel een choco-verslaving aan het ontwikkelen. Isniegoed....

Oh, BTW: Goedemorgen!!!
quote:Linndaatje schreef op 16 april 2009 @ 08:11:

@Snjo (hoe kom je eigenlijk op zo'n naam?!)

Zeg Linndaatje volgens mij heeft Snjokorn, na een stressig weekend dienst, te lang bij de hemelbedden staat te dromen bij IKEA ??

Sorry Snjokorn (LOL), grappie , vind je toch niet erg ?

Misschien kan je inderdaad effe uitleggen hoe je in hemelsnaam op deze naam bent gekomen als je niet door Ikea werd geinspireerd dan ......
Oh ik was vergeten iedereen hier goeie morugu te zeggen, bij deze dus .........

Nou Lintje (mag ik jou dan zo noemen alseblief ?) ik ben benieuwd of je vandaag bloemen krijgt van de baas ....

Het is vandaag secretary's day ........ Nu je dat nog bent heeft dat tenminste het voordeel dat je in de bloemetjes wordt gezet, hier alvast mijn bosje dan ........

Something funny on Secretary's Day ....

Oh ja ik had je gister nog wat weegschaal plaatjes beloofd Janae, hier dan deze, hoop dat je geen blondje bent ? Ik wel, maar dat geeft niet hoor .......

Deze heb ik net zelf effe in elkaar gezet, vond ik wel leuk (Sorry Dushi ik ben weer helemaal op dreef)

haha Zenna je bent lekker op dreef weer met allemaal plaatjes! Gezellig hoor!

Janae, zo stond ik ook ongeveer toen ik thuis kwam gisteren.....mag nu nog plassen maar vanmiddag weer fff niet!

en jaaaa secretaresse dag......ik krijg ook een bosje vandaag altijd leuk!

Airco, leuk he......die van ons is ook niet helemaal goed meer en ze zouden vandaag om 8.30 hier zijn...niemand gezien! net toch maar even gebeld....iets fout gegaan nu kan het volgende week......nou ja het word weer minder warm dus hebben hem dan ook niet echt nodig!

Ga nu snel plasje doen....

enuhhh zijn er nog lekkere snoepjes voor vanmiddag? dan heb ik toch nog een excuus om langs te komen!
Oh Maliboo, nou jij dan ook Happy Secretary's Day ! Nou mijn bos was dus ook voor jou dan !

Nee de snoepjes zijn op, kan iemand hier even wat bijvullen ?
Sorry ik heb net alle truffels opgegeten... Ze waren lekker!
Hallo allemaal, snoeppies? Zei er iemand Snoeppies? Nou vooruit dan maar.. wat willen jullie? Ik ben zelf gek van drop maar ook nu omdat ik zo vreselijk loop te hoesten is t wel handig... helpt meteen voor mijn keel.. Hoop dat jullie er ook van houden. O En weet je wát verslavend is? Schoolkrijt...

Terwijl ik zit te tikken zie ik de cartoon van die Senseo hiernaast: de mijne moet ook terug gestuurd worden. Gebruik m niet eens zo vaak. En dan nog: 1 op de miljoen... tjee... Maar ja. Wat mot, mot...
ooo Janae, wat een lekkere snoepjes! jammie jammie!
En dat op een 'ladies room'. :-) Ooit gezien? Ik niet hoor!
Nou zeg Janae, moet jouw Senseo terug ? Maar krijg je er dan meteen een nieuwe voor ? Lijkt me moeilijk om zonder koffieapparaat te zitten, nee dat kan niet ! Je mag anders die van mij wel effe lenen hoor !

Zeg die snoepjes van jouw, goed idee, tenminste die dropjes wel, maar dat tweede plaatje van die schoolkrijtjes lijken mij meer antibiotica pilletjes ? Je bent aan de hoest, dus haal snoepjes en antibiotica maar niet door elkaar hoor !

:puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven