Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Qiyara schreef:
19-01-2020 10:39
Snow jouw date gaat heel snel, dat vond ik al doorschemeren in je vorige berichten. Ik denk dat je alarmbellen juist zijn en je daar naar mag luisteren. Deze man vult een leegte op met jou. Daar ben je echt te goed voor! Gun jezelf een leuker type, die jou leert kennen en dan pas echt gevoelens voor je ontwikkeld omdat jij, jij bent!

Klote voor je!
Hij heeft idd ook tegen mij gezegd dat hij te snel in relaties op kan gaan. Aangezien dit in mijn vorige relatie ook zo was gebeurd, gingen er gelijk alarmbellen rinkelen.
Hij heeft gisteren ook gezegd dat hij er achter wil komen of hij echt bij me wilt zijn, of idd een opvulling is van leegte. Want ik zei ook al tegen hem dat hij waarschijnlijk niet goed alleen kan zijn.
Hij vind me wel heel erg leuk zegt hij, dus daar ligt het niet aan. Maar hij vertelde dat.hij uit zijn vorige 3 relaties zichzelf te snel wegcijferde en alles voor die ander deed. Toen ging er.bij mij ook een alarmbel af, want mn ex was.ook zo
isa__88 schreef:
19-01-2020 10:33
Oeh dit zou ook een enorme turn off zijn voor mij, dus ik begrijp je 100%!
Dit.
Denk niet dat het voor mij nog zou hoeven.
manisha-362 schreef:
19-01-2020 10:29

Ik had afgelopen dinsdag een date met die man die ik pas net een dagje kende van Tinder. Het was gezellig, heel veel gekletst. Er is geen vonk bij mij. Hij zocht daarna nog erg veel contact, wat ik een paar keer heb afgekapt omdat ik echt geen zin had om continue te chatten. Elkaar leren kennen doe ik toch liever face to face. Dat accepteerde hij wel gelukkig.
Hij wil graag weer afspreken maar ik heb er nog niet zoveel zin in. Kan een slecht teken zijn, of misschien wil ik het rustiger aan doen dan hij? Weet het niet goed...
Klinkt voor mij nochthans duidelijk. Was gezellig maar niet zo leuk dat het smaakt naar meer. Anders had je het verder appen en terug afspreken geen probleem gevonden.
Snow2018 schreef:
19-01-2020 11:13
Hij heeft idd ook tegen mij gezegd dat hij te snel in relaties op kan gaan. Aangezien dit in mijn vorige relatie ook zo was gebeurd, gingen er gelijk alarmbellen rinkelen.
Hij heeft gisteren ook gezegd dat hij er achter wil komen of hij echt bij me wilt zijn, of idd een opvulling is van leegte. Want ik zei ook al tegen hem dat hij waarschijnlijk niet goed alleen kan zijn.
Hij vind me wel heel erg leuk zegt hij, dus daar ligt het niet aan. Maar hij vertelde dat.hij uit zijn vorige 3 relaties zichzelf te snel wegcijferde en alles voor die ander deed. Toen ging er.bij mij ook een alarmbel af, want mn ex was.ook zo
Jammer Snow, je gevoel en verstand geven het duidelijk aan. Als je blijft afspreken zou je hetzelfde doen als hij in feite maar je weet al dat dit hem niet is voor je. Sowieso moet voorop staan wat jij van hem vindt. Daarna wordt belangrijk wat hij wil. Je hebt nu alarmbellen, ik zou ernaar luisteren.
Attraverso schreef:
19-01-2020 09:15
Ik vermoed dat die mannen gewoon blijven swipen en dan iemand 'interessanter' tegenkomen.
Enkele keren namen ze dan later weer contact op om toch verder te daten waarvoor ik dan uiteraard bedankte en dat gaf me dan wel een beetje plezier, dat was dan toch een beetje 'wraak' nemen.
Is een vaak voorkomend fenomeen.
Exact dit
Manisha, voor jou geldt hetzelfde als Snow. Je vindt hem niet leuk genoeg om nog eens af te spreken dus dan houdt het op toch?
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel, als je het een vervelend idee vindt dat mensen je zo open en bloot op tinder kunnen zien, kun je bijvoorbeeld voor een maandje tinder plus nemen. Dat doe ik ook nu..je kunt dan instellen dat alleen de mannen die jij een like geeft, jou kunnen zien. Dus niet de vieze achterbuurman bijvoorbeeld. Kost wel 20 euro, dus ik doe dit nu voor 1 keer, om uit te proberen.
...
Snow, op het moment dat een man mij na 1 date al dronken gaat appen, is het einde verhaal.
...
Ja precies.. En dan vind ik hem weer net zo leuk! pfff ..

Hij heeft net verteld wat de reden was van gisteren en blabla..
Moet zeggen dat ik dit jammer vind. Maargoed, ik ga nu niet weer de fout maken als wat ik met mijn ex deed. Daar heb ik echt wel van geleerd !
Goed zo snow, blijf bij jezelf! Deze man komt op je pad om te toetsen denk ik. Of je echt klaar bent met types als je ex. Nu nee zeggen tegen hem, maakt de weg open voor leukere types.
Het is typerend gedrag, dat dronken appen. En dat komt al na 1 date naar boven. Een man die- dronken of niet- appt dat hij na 1 date van je houdt, heeft issues. En dat heeft hij je zelfs ook verteld. Ik zou snel wegrennen. Maar jij moet voor jezelf afwegen welk gedrag zwaarder weegt.
Hé vervelend zeg snow! Altijd je onderbuikgevoel vertrouwen in dit geval. Vond het ook wel wat snel gaan toen hij na 1 date zei ‘ziek van de vlinders te zijn’. Is al een alarmbel voor mij, hij kent je namelijk niet eens..

Had ook keer iemand die de avond voor onze lunchdate een avondje ging stappen met een pilletje en rare dingen ging appen. Behoorlijke afknapper. De afspraak ging door, maar dat was helemaal niks..
Qiyara schreef:
19-01-2020 12:40
Goed zo snow, blijf bij jezelf! Deze man komt op je pad om te toetsen denk ik. Of je echt klaar bent met types als je ex. Nu nee zeggen tegen hem, maakt de weg open voor leukere types.
Inderdaad. Je blijft dezelfde les krijgen totdat je hem geleerd hebt. Kan een tijdje duren heb ik ondervonden, want ergens is dit het type dat jou erg triggert. Dan moet je uitzoeken waarom dat zo is en er anders mee omgaan.
manisha-362 schreef:
19-01-2020 10:29
Ik had afgelopen dinsdag een date met die man die ik pas net een dagje kende van Tinder. Het was gezellig, heel veel gekletst. Er is geen vonk bij mij. Hij zocht daarna nog erg veel contact, wat ik een paar keer heb afgekapt omdat ik echt geen zin had om continue te chatten. Elkaar leren kennen doe ik toch liever face to face. Dat accepteerde hij wel gelukkig.
Hij wil graag weer afspreken maar ik heb er nog niet zoveel zin in. Kan een slecht teken zijn, of misschien wil ik het rustiger aan doen dan hij? Weet het niet goed...
Hmm als je na dinsdag nog steeds geen zin hebt in een 2e date, dan zou ik het maar gewoon laten gaan. Ook hierin je onderbuikgevoel volgen
Vivi3338 schreef:
19-01-2020 12:44
Hé vervelend zeg snow! Altijd je onderbuikgevoel vertrouwen in dit geval. Vond het ook wel wat snel gaan toen hij na 1 date zei ‘ziek van de vlinders te zijn’. Is al een alarmbel voor mij, hij kent je namelijk niet eens..

Had ook keer iemand die de avond voor onze lunchdate een avondje ging stappen met een pilletje en rare dingen ging appen. Behoorlijke afknapper. De afspraak ging door, maar dat was helemaal niks..
In het vervolg weet je dan dat je die date beter zou kunnen afzeggen.
Maar soms is dat lastig, zeker als het verder wel leuk is. Voor mij zijn mannen die pillen/drugs gebruiken een no go.
Ik had op Paiq een match die door Paiq wordt voorgesteld. Deze man had al geaccepteerd en mij een bericht gestuurd. In hoofdletters. Waarom in hoofdletters? Dat schreeuwerige begrijp ik niet. Je ziet toch wanneer je je capslock aan hebt staan?
Haha Julus, hij vindt je zo leuk dat hij het van de daken wil schreeuwen!
Ik hanteer een methode om te bepalen of ik echt graag op date wil. Je moet dit met een knipoog lezen: als ik er van baal dat ik die ene goeie film op tv moet missen die avond, omdat ik een date heb gepland dan is het duidelijk :P
Met tegenzin op date gaan is echt je doel compleet voorbij schieten.
Qiyara schreef:
19-01-2020 12:54
Haha Julus, hij vindt je zo leuk dat hij het van de daken wil schreeuwen!
:popcorn:
Ik ben daar te nuchter voor vrees ik. Hij kent me niet.
Julus schreef:
19-01-2020 12:47
In het vervolg weet je dan dat je die date beter zou kunnen afzeggen.
Maar soms is dat lastig, zeker als het verder wel leuk is. Voor mij zijn mannen die pillen/drugs gebruiken een no go.
Precies dit, ik had totaal geen zin meer gehad in die date want een man die aan de drugs zit maakt bij mij geen enkele kans.
ik heb al sinds vorig weekend dagelijks leuk app contact met iemand die woont en werkt in een grootstad op een uur rijden van hier. Hij heeft geen auto, wat ik begrijp, in de stad heb je dat ook niet nodig. Hij neemt meestal initiatief om te appen, hebben gebeld, allemaal leuk.
Maar hij neemt geen initiatief om te daten. Hij maakt wel grapjes in die richting en toen hij zei dat hij iets ging doen en ik antwoordde dat ik dat ook wel leuk zou vinden reageerde hij met 'nodig jij jezelf nu uit? :rofl: '
Nou, de grap ontging mij, was zelfs een beetje beledigd dus ik nam afstand.
Maar hij blijft contact zoeken en zei vandaag dat hij het niet erg zou vinden mocht ik onverwacht zijn richting uitkomen. Que? Denkt hij nu echt dat ik onaangekondigd een uur naar zijn stad zou rijden en dan appen 'hey ik ben er, heb je tijd?' Heb dat ook als antwoord gegeven, dat hij daar best niet te veel op rekent dat ik onaangekondigd in zijn buurt zou verschijnen.
Was dat nu een verdoken uitnodiging? Durft hij me niet op date vragen? Wat een vaag gedoe, verlies stilaan mijn interesse, hoe vaak hij ook appt en hoe knap en leuk hij ook lijkt.
anoniem_698a1dcf6b430 wijzigde dit bericht op 19-01-2020 13:39
76.15% gewijzigd
Julus schreef:
19-01-2020 12:45
Inderdaad. Je blijft dezelfde les krijgen totdat je hem geleerd hebt. Kan een tijdje duren heb ik ondervonden, want ergens is dit het type dat jou erg triggert. Dan moet je uitzoeken waarom dat zo is en er anders mee omgaan.
Precies.. Dit soort type man triggert mij idd weer..
Is het de vele aandacht? i dont know..

Ik ben zelf ook aan het werk met mezelf betreft zelfvertrouwen, daarom wil ik hier idd niet weer voor vallen.
Het is best lekker, al die aandacht. Maar het is niet de juiste aandacht, zo heb ik geleerd. Dat komt voort uit zijn behoefte aan aandacht, leegte. Mannen die hele dagen veel appen zouden je iets moeten zeggen: kennelijk is er iets nodig. Voor mij alleen nog mannen die af en toe iets sturen. En verder spreken we elkaar wel live.
Attraverso schreef:
19-01-2020 13:17
Precies dit, ik had totaal geen zin meer gehad in die date want een man die aan de drugs zit maakt bij mij geen enkele kans.
Blegh. Dealbreaker.
Attraverso wat maakt dat je hem zelf niet vraagt en dit wel van hem min of meer verwacht?
Hij was wat aan het peilen denk ik of je zou willen. Zonde dat je je beledigd voelde, zoals ik het lees, was dat niet nodig :)

Ik vraag me af Julus of je dat direct als leegte kunt bestempelen. Tenzij het non stop appen was. Ik investeer voor een date ook net wat meer om een indruk te krijgen met wie ik op date ga.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven