Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ja ik weet het hoor :)
Ik maak me ook niet echt zorgen. Het is slechts een beetje ratio versus emotie. ;-D

Zondag moet ik officieel testen en dan een mail sturen naar het ziekenhuis, dus dan zullen ze vermoedelijk instructie geven over de eerste echo.
Flip, ik lees het nu pas, maar alvast gefeliciteerd met je mooie positieve testen! Ik duim hard mee voor die ‘saaie’ goede zwangerschap. ;-D

PS: een kleine vier jaar na het topic dat we allebei verlaten hebben is er hier ook een uk onderweg! Bijna 25 weken nu.
botanietje wijzigde dit bericht op 24-01-2020 14:47
0.95% gewijzigd
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Wauw botanietje, ik heb jou wel eens gelezen op de zwangerpijler, o.a. in "Al langer in de MMM". Wat fantastisch dat je nu 25 weken zwanger bent! Gefeliciteerd :) Sterkte/succes met de tweede helft van je zwangerschap.

En flipje, dat klinkt heel wijs, dat je je niet echt zorgen maakt! ;-)
Ah dankjewel Morgenstond, erg lief!
Botanietje, gefeliciteerd!

Flipje, vaak landt het meer als je goede echo's hebt gehad. Alhoewel, ik ben.nu 31 weken en tussendoor vraag ik me nog steeds af of er wel echt een mens uitkomt straks.😂
botanietje schreef:
24-01-2020 11:12
Flip, ik lees het nu pas, maar alvast gefeliciteerd met je mooie positieve testen! Ik duim hard mee voor die ‘saaie’ goede zwangerschap. ;-D

PS: een kleine vier jaar na het topic dat we allebei verlaten hebben is er hier ook een uk onderweg! Bijna 25 weken nu.
Wauw, eindelijk! Jeetje botanietje, wat een eeuwigheid heeft dat geduurd...
nachtvlinder1977 schreef:
23-01-2020 23:51
:hug:

Snap ik. Had ik ook na 10 jaar wachten en had ik dit allemaal niet meegemaakt.
Tien jaar, mijn hemel... Wat een geluk nu voor jullie!
nachtvlinder1977 schreef:
24-01-2020 14:50
Botanietje, gefeliciteerd!

Flipje, vaak landt het meer als je goede echo's hebt gehad. Alhoewel, ik ben.nu 31 weken en tussendoor vraag ik me nog steeds af of er wel echt een mens uitkomt straks.😂
Ook zo herkenbaar.. Ik was tijdens de keizersnede (ondanks reeds een flink lange bevallingsstrijd) nog altijd verbaasd om te zien dat er een echte baby uit werd gehaald....
Morgenstond_ schreef:
24-01-2020 13:47

En flipje, dat klinkt heel wijs, dat je je niet echt zorgen maakt! ;-)
Tsja, ik maak me niet echt zorgen, maar tegelijk heb ik in deze zeer prille fase ook nog absoluut geen verwachtingen.

Alles op z'n tijd!

Zondag moet ik testen voor UZ Gent en mailen of ik wel of niet zwanger ben. Daarna zien we weer verder!
flipje2 schreef:
24-01-2020 14:54
Wauw, eindelijk! Jeetje botanietje, wat een eeuwigheid heeft dat geduurd...
Het was wel even geduld hebben (wat ik niet altijd had :$ ), maar we zijn heel blij nu ze onderweg is!
flipje2 schreef:
24-01-2020 14:57
Tien jaar, mijn hemel... Wat een geluk nu voor jullie!
Dat was bij de eerste. De tweede kwam met IUI en gek genoeg nu een spontane zwangerschap. En dan ben ik na 24 jaar blij dat ik het hele zwanger-boek mag sluiten. Zo klaar met menstruatie, cycli, apps, testen hopen en wachten. En enorm dankbaar dat ik 3 x moeder mag worden.
flipje2 schreef:
24-01-2020 15:00
Ook zo herkenbaar.. Ik was tijdens de keizersnede (ondanks reeds een flink lange bevallingsstrijd) nog altijd verbaasd om te zien dat er een echte baby uit werd gehaald....
Ja hè? Alsof er iets anders uit zou kunnen komen 🤦‍♀️
Ik begin de moed een beetje te verliezen. De testen lopen wel iets op, maar over een verdubbeling kan echt niet gesproken worden. Of ja, misschien 1x verdubbeld over de hele week en dan met name in de eerste paar dagen.

Vandaag was de 'officiële' testdag. Kreeg een mail terug met de vraag of ik nog een bloedtest kan laten uitvoeren ter bevestiging. Dat hoefde eigenlijk niet, dus ik denk dat Gent ook z'n twijfels heeft (en dat snap ik wel).

Morgen dus ergens laten prikken. Bah...
Ach jeetje Flip. Wat is t toch ok een verschrikkelijk traject. Altijd tussen hoop en vrees.
Ah kak Flip, het leek zo veelbelovend. Maar ja, dat zegt niks helaas...
Hopelijk toch nog goed nieuws morgen!

:hug:
He wat naar flip. Heb je foto's?
De afgelopen 5 dagen. Niet echt hoopvol he...

De onderste (van vandaag) is wel echt iets donkerder dan de rest, dat is op de foto slecht te zien omdat die nog nat is en de rest al is opgedroogd. Maar het is niet genoeg denk ik.

Afbeelding
Moeilijk Flip. Dat de nieuwste donkerder is, is wel goed. Maar of het écht goed is... dat weet je morgen pas, denk ik.
Wat een onzekerheid. Pfff...
Wat zenuwslopend Flipje.
Maar.... het loopt niet op maar wordt ook niet minder. Je bent al vroeg begonnen met testen dus wie weet.
Ik duim nog even heel hard!
Pfoe flip, dat ziet er inderdaad niet heel positief uit. Maar ook moeilijk te beoordelen met opgedroogde testen. Moeilijke periode dit, die onzekerheid en het niet weten. Mijn testen liepen in 5 dagen ook niet mega hard op, maar wel meer verschil tussen de 1e en 5e test. Sterkte met afwachten :hug:
Ik hoop voor je dat jouw ervaring anders is dan de mijne was begin december.

Afbeelding

Dit waren mijn testen van boven naar onder:

11 dpo (vrijdag)
12 dpo (zaterdag) (savonds cb digital positief)
14 dpo (maandag nod)
16 dpo (woensdag)

vanaf maandag/nod bleven ze hetzelfde. Helaas een miskraam gehad. 1,5 week later kwam het eruit maar het was “gelukkig” niet meer dan een normale menstruatie omdat het meteen al mis was gegaan. Ik duim voor jou voor een andere uitkomst maar zou niet teveel durven hopen :hug:
~ It takes a rad mama to be a father too ~

Nav de feedback van bam.
yellow002 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 21:26
93.24% gewijzigd
Ga nou geen valse hoop geven.... ik heb in mijn leven al veel testen gezien en dit ziet er echt niet positief uit, hoe je het ook went of keert..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
bam_1984 schreef:
26-01-2020 16:49
Ik hoop voor je dat jouw ervaring anders is dan de mijne was begin december.

[….]

vanaf maandag/nod bleven ze hetzelfde. Helaas een miskraam gehad. 1,5 week later kwam het eruit maar het was “gelukkig” niet meer dan een normale menstruatie omdat het meteen al mis was gegaan. Ik duim voor jou voor een andere uitkomst maar zou niet teveel durven hopen :hug:
Ja daar lijkt het op. En dan zien jouw testen er eigenlijk nog beter uit dan die van mij.
Ik haat streepjestesten.. mijne waren ook zo rondom NOD.. die van Clearblue met indicator gaf me meer rust :) zoon wordt dit jaar 6..

Duim voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven