Nieuw begin
dinsdag 20 augustus 2019 om 21:37
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
maandag 20 januari 2020 om 21:02
Ik quote deze nog even. Dat het maar echt oer- en oersaai mag worden vanaf nu!defyinggravity schreef: ↑21-08-2019 08:29Ik heb echt zoveel respect voor jullie dat jullie het weer aandurven! Op naar de meest saaie zwangerschap hopelijk waarin alles op rolletjes loopt en jullie uiteindelijk een gezonde zoon of dochter in jullie armen mogen sluiten.![]()

dinsdag 21 januari 2020 om 11:50
Nou, dat begrijp ik volkomen!Vanessakusje1987 schreef: ↑21-01-2020 10:07Jeetje Flip dat is allemaal snel gegaan. Wel een beetje jaloers hoor.
Maar zeker niet misgund. Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe.
Hopelijk komt er nog zon mooie wolk als jullie huidige kindje.

woensdag 22 januari 2020 om 21:04

donderdag 23 januari 2020 om 20:26

Snap ik wel hoor. Ik heb het de eerste dagen ook gedaan. Heel blij ook met die testen van de Action. Begin je al te wennen aan t idee of niet echt?

vrijdag 24 januari 2020 om 08:14
Oh flip, dat had ik ook! En daarna is hij alsnog netjes verder opgelopen. Ik deel deze even met je:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5330618/
En dat iedere dag testen is zo gekmakend, maar moeilijk te stoppen.