Nieuw begin
dinsdag 20 augustus 2019 om 21:37
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.
Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)
Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zondag 26 januari 2020 om 23:07
Ach Flip... We hadden het er vanmiddag al even over. Het is een beetje twijfelachtig. Ik ben ook niet van de lijntjes testen, maar CB digital net als enigme. Had zo gehoopt en hoop nog steeds (wellicht tegen beter weten in) dat na de PGS miskramen tot het verleden zouden behoren.
Denk aan je

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

maandag 27 januari 2020 om 08:48
maandag 27 januari 2020 om 08:48
19dpo, oftewel 4w5dMorgenstond_ schreef: ↑27-01-2020 08:16Oh flipje, dat is wel een veel duidelijkere test! Hoeveel dpo zou dit zijn? Blijft spannend dus.

maandag 27 januari 2020 om 08:59
Ik hoop echt voor je dat het bij jou wel goed zit. Ik heb 1,5 week zo'n valse hoop gehad dat ik toch even wat tegengas wilde geven, hopelijk onterecht!! Ik testte ook positief met cb digital dus dat wil niks zeggen, het hcg liep gewoon niet meer op. Ik duim voor je dat de bloedtesten meer duidelijkheid gaan geven *fingers crossed*
~ It takes a rad mama to be a father too ~
maandag 27 januari 2020 om 15:59
maandag 27 januari 2020 om 19:46
Misschien om de dag. Zeker niet elke dag.Morgenstond_ schreef: ↑27-01-2020 18:59Fingers crossed! Ga je zelf in de tussenliggende dagen nog testen?