lekkergeurende wasverzachter ?

16-04-2009 00:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
welke wasverzachter geurt echt goed door en houdt lang stand ?

ik wil dat ook !
azijn!
Kinderkots
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 16 april 2009 @ 00:30:

Kinderkots Zo, goeiemorgen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dubbel (duidelijk tijd om aan te kleden en naar het werk te gaan!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
De goedkoopste van de Action vind ik wel lekker ruiken, een beetje naar bloemetjes, maar nog lekkerder en decadent vind ik Neutral en dan een sprits favo parfum dr bij!

De geur van het wasmiddel van AH huismerk vind ik van zichzelf al zo lekker dat het bijna zonde is er nog wasverzachter in een andere geur bovenop te gooien.

Mn vriendje had n fles Robijn Soft op Pure oid en die rook ook erg lekker.
Van 3 verschillende wasmachine-reparateurs en een wasmachine verkoper, heb ik gehoord dat wasverzachter superslecht is voor je wasmachine en droger. Een soort vettige substantie in wasverzachter zorgt ervoor dat de onderdelen eerder de geest geven. Vandaar ook die ervaring met die 3 onafhankelijke wasmachine-reparateurs....

Koop gewoon van die geurzakjes bij de Tuinen of zoiets, en leg die in je kleding- en linnenkasten. Die geur blijft nog langer hangen ook!
Helemaal fan van de lidl wasverzachters hier: ruiken lekker fris en de geur is niet weg wanneer de was droog is
Lenor!
wat dacht je van enorrrrm slecht voor het milieu?! Ik zou voor de azijn gaan. Behalve tegen kalk en zeepresten, helpt het ook tegen de vlekken van deo/zweet (in bijvoorbeeld sportkleren) en het neutraliseert heel veel andere ongewenste geurtjes.
Ik gebruik ook altijd azijn. Heb verder de wasmiddel van de Lidl en die ruikt ook heel lekker.

Soms haal ik wel eens van dat spul voor in je strijkijzer van Robijn. Ook heerlijk!
Hier nog iemand die voor azijn gaat, maar dan vooral omdat het goed is voor de wasmachine! In de droger lekker een drogerdoekje van Robijn erbij, heerlijk frisse lucht!
Na hier vier keer azijn gelezen te hebben, wat ongetwijfeld een high-level genezende uitwerking op je wasmachine heeft, maar misschien niet helemáál is wat t.o. bedoelde, wil ik bij deze van harte Robijn Oranje Verleiding aanbevelen. Geen bloemetjes, roosjes, maar gewoon lekker zoet, zacht en heerlijk en ik ben er verslaafd aan. Proberen!
Azijn?? Nooit van gehoord.

Very Cherry, Robijn Oranje verleiding is inderdaad echt super lekker. Die gebruik ik ook altijd.

Ik vind die droogtrommeldoekjes van Robijn trouwens echt niet werken. Ik ruik er niets van.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik wist het Vie, ik wist het. Want dank zij jou ben ik nu ook verslaafd aan de bami-soepjes en bedankt.
quote:Very Cherry schreef op 16 april 2009 @ 09:46:

Ik wist het Vie, ik wist het. Want dank zij jou ben ik nu ook verslaafd aan de bami-soepjes en bedankt.

Oh, echt? Leuk

Lekker zijn ze hè?

Trouwens, om nog even in de wasverzachters te blijven.. welke ook lekker is, is die van het huismerk AH en dan de perzik variant. Maar ik heb die al lang niet meer gezien, volgens mij is hij uit het assortiment.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
nouja, ik dacht, ik ben onwijs allergisch voor wasverzachter, dus zal d'r eens wat anders aanraden... Maar ok, het ruikt wel heel lekker, die verzachtertjes. Waar gebruiken jullie het dan voor? Want voor beddengoed en handdoeken (dat zou ik denk ik doen) heb ik een hele goeie vervanger in de vorm van lavendelzeep van de markt in zuid-Frankrijk. Ik heb een hekel aan mijn bed verschonen (want het moet altijd vlak voor het slapengaan omdat ik het overdag ben vergeten en ik kan het met ons mega-dekbed eigenlijk niet alleen) maar die heerlijke geur bij een schoon dekbedje, hmmm... Na 1 nacht is die geur toch weg? Of je nou zeepjes in de kast legt of wasverzachter in de machine...
Als hoofdwasmiddel gebruik ik Dash Zomerfris en als wasverzachter zweer ik bij Robijn (geen voorkeur voor bepaalde kleur). Ik vind Robijn echt heerlijk en die blijf je ook na één keer dragen nog ruiken in je kleding!
quote:Very Cherry schreef op 16 april 2009 @ 09:40:

Na hier vier keer azijn gelezen te hebben, wat ongetwijfeld een high-level genezende uitwerking op je wasmachine heeft, maar misschien niet helemáál is wat t.o. bedoelde, wil ik bij deze van harte Robijn Oranje Verleiding aanbevelen. Geen bloemetjes, roosjes, maar gewoon lekker zoet, zacht en heerlijk en ik ben er verslaafd aan. Proberen!Yep, die ruikt heerlijk!
Robijn crème Amandel vind ik zo'n luxueus geurtje, maar die gebruik ik alleen voor de bonte was, want ik vind 'm vrij duur.

Maar wel heel lekker en geur blijft goed "hangen".

De rest doe ik met azijn. Blijft je zwarte kleding ook mooier van.
Jumbo eigen merk wasmiddel blijft echt lang lekker ruiken. Dan hoef je dus geen wasverzachter te gebruiken.

En van die Lidl wasverzachter kreeg ik een jeukdoos (sorry) als ik mijn ondergoed ermee gewassen had.
Azijn...da's voor mij ook nieuw....

Hoeveel gebruik je hier dan van? En dit doe je gewoon in het bakje van de wasverzachter?
jup, ik doe dat iig wel. maximaal tot het "max" streepje
Van de week voor het eerst de nieuwe silan droogtrommel fris gehaald in de aanbieding bij de jumbo.

En moet zeggen de groene ruikt heerlijk denk dat dat mn nieuwe vaste wasverzachter word.

Heb ook de blauwe variant staan maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Verder vind ik robijn morgenfris ook lekker ruiken. die gebruikte ik eerder altijd.
Deze hebben wij altijd, de meeste wasverzachters jeuken als de ziekte en bij deze heb ik dat niet.

Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven