Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

vrijdag 24 januari 2020 om 10:24
Wát een lief mens!!!!!!Calamitycat schreef: ↑24-01-2020 10:23Wat er nou toch gebeurde! Een paar minuten geleden werd er aangebeld, is het de mevrouw van de apotheek die mij gisteren geholpen heeft, met duizend maal excuses én mijn medicatie. Toen ze het hoorde van haar collega schrok ze zich lam van de fout die ze had gemaakt en is meteen zelf in de auto gesprongen![]()
Ik hoef ook niets te betalen dus heb haar (al jankend) hartelijk bedankt en de eerste pil is binnen.
Bedankt voor jullie tips en het meeleven!![]()
vrijdag 24 januari 2020 om 10:25
vrijdag 24 januari 2020 om 10:28
Ja dat bedoelde ze waarschijnlijk ook. Die mevrouw die de medicatie kwam brengen zei dat ook nog, een paar uur na de eerste pil zou ik verlichting van de klachten moeten merken en zo niet, dan moet ik echt de huisarts weer bellen. Zal ik braaf doen natuurlijk maar ik hoop dat wat beter gaat straks.YagaBaba schreef: ↑24-01-2020 10:21Het zou zomaar kunnen zijn dat ze bedoelt dat dit echt niet goed klinkt. En dat de medicatie vast wel verlichting geeft, maar niet bij zulke heftige klachten. Ik zou toch maar even de huisarts bellen, medicatie of niet, en melden hoeveel pijn je hebt en dat het steeds erger wordt.
Doen hoor!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
vrijdag 24 januari 2020 om 10:46
vrijdag 24 januari 2020 om 13:04
Dat is goed opgelost CalamityCat! Hoop voor je dat je je snel beter voelt.
Iedereen bedankt voor de succes en beterwensen. Ik lig lekker met een icepack op de bank. Eerste medicatie zit er al in voordat de verdoving uit werkt. Voel die helft van mn gezicht niet
Ik vond de verdovingen vervelend, onderkant was er zo uit. Boven hebben ze 2 keer bij moeten verdoven en daarna was die er zo uit. Al met al heeft het ongeveer 20 minuten geduurd. Hele lieve assistente inderdaad, gaf aan dat ik doodsbang was maar ze heeft me goed in de gaten gehouden en goed verteld wat er ging gebeuren.
Hopelijk valt het herstel ook mee. Medio april moet ik een andere verstandskies laten trekken, deze moet er helaas wel uitgesneden worden...
Iedereen bedankt voor de succes en beterwensen. Ik lig lekker met een icepack op de bank. Eerste medicatie zit er al in voordat de verdoving uit werkt. Voel die helft van mn gezicht niet

Ik vond de verdovingen vervelend, onderkant was er zo uit. Boven hebben ze 2 keer bij moeten verdoven en daarna was die er zo uit. Al met al heeft het ongeveer 20 minuten geduurd. Hele lieve assistente inderdaad, gaf aan dat ik doodsbang was maar ze heeft me goed in de gaten gehouden en goed verteld wat er ging gebeuren.
Hopelijk valt het herstel ook mee. Medio april moet ik een andere verstandskies laten trekken, deze moet er helaas wel uitgesneden worden...
vrijdag 24 januari 2020 om 16:27
Dank je wel Cateau.
Het gaat nog niet echt beter maar gelukkig ook niet nog slechter, ik kijk het nog even aan. Wel onhandig dat het nu weekend is maar als het nodig is zal ik de hap bellen en dan ga ik er wel met een taxi heen. Hopelijk is het niet nodig en doet de medicatie zijn werk.
Sterkte met je herstel Aardbei en fijn dat dit achter de rug is!
Het gaat nog niet echt beter maar gelukkig ook niet nog slechter, ik kijk het nog even aan. Wel onhandig dat het nu weekend is maar als het nodig is zal ik de hap bellen en dan ga ik er wel met een taxi heen. Hopelijk is het niet nodig en doet de medicatie zijn werk.
Sterkte met je herstel Aardbei en fijn dat dit achter de rug is!

Dierproeven.
vrijdag 24 januari 2020 om 16:42
Ik Wil Aandacht!!! Niet sneeky het kantoor uitsluipen naar huis als ik niet in m'n vel zit (gisteren) of ff roepen van een afstandje (vandaag). En verder de hele dag onzichtbaar. Ja, ik loop rond te drentelen. Met een reden! (verschil man - vrouw, vrouwen zijn zóóó indirect, niet zo gek dat die mannen de signalen nooit oppikken of correct afhandelen).
En K*T ik snáp dat je eerder naar huis gaat, want je vrouw is ziek en jij bent zo'n vent die zich daar iets van aantrekt. Jij wel ja, mijn ex niet. Niet voor niks mijn ex, maar nou zit ie nóg te zeuren over mijn werkethos. Da's wel aandacht ja, maar geen positieve.
En K*T ik snáp dat je eerder naar huis gaat, want je vrouw is ziek en jij bent zo'n vent die zich daar iets van aantrekt. Jij wel ja, mijn ex niet. Niet voor niks mijn ex, maar nou zit ie nóg te zeuren over mijn werkethos. Da's wel aandacht ja, maar geen positieve.

vrijdag 24 januari 2020 om 17:40
Dat hoeft ook niet per se heel pijnlijk te zijn hoor. Bij mij zijn er twee uitgesneden, waarbij eentje zonder ook maar één centje pijn.Aardbei-banaan schreef: ↑24-01-2020 13:04Dat is goed opgelost CalamityCat! Hoop voor je dat je je snel beter voelt.
Iedereen bedankt voor de succes en beterwensen. Ik lig lekker met een icepack op de bank. Eerste medicatie zit er al in voordat de verdoving uit werkt. Voel die helft van mn gezicht niet![]()
vrijdag 24 januari 2020 om 21:12
ik zit zo te twijfelen over solliciteren, ja tijdelijke functie, maar dit uzb is daar tenminste duidelijk in in vacaturetekst (hij staat ook bij een ander uzb en daar staat er weer niks over), en toch weer kans om nieuwe dingen te leren, nog dichterbij, voor 32 uur bijna hetzelfde loon als nu voor 40. Geen idee of huidige werk verlengt gaat worden en ik erger me doodmoe. Maar toch schrikt het tijdelijke me weer af.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 24 januari 2020 om 22:00
Dat zijn lastige beslissingen Moon... Hoe lang is tijdelijk? En is er misschien een kans op een vaste aanstelling na die periode?
De kans om nieuwe dingen te leren én ook nog dichterbij en minder werken voor zelfde salaris klinkt best goed hoor. Misschien helpt het je om de voor- en nadelen van beide banen eens op papier te zetten?
De kans om nieuwe dingen te leren én ook nog dichterbij en minder werken voor zelfde salaris klinkt best goed hoor. Misschien helpt het je om de voor- en nadelen van beide banen eens op papier te zetten?
Dierproeven.
vrijdag 24 januari 2020 om 22:51
Ik heb gesolliciteerd
het is een project van 9 maanden. maar projecten kunnen ook verlengd worden etc, dus who knows en eerst maar zien of het wat wordt. Kan wel blijven hangen tot het perfecte voorbij komt (en wie zegt dat ik het dan wordt), broekkie zit al "zeg gewoon op we redden het wel op 1 loon" omdat ie ziet hoe ik me opvreet, dus of ik nou niks doe of iets tijdelijks, wil niet thuiszitten in iedergeval. Jammer dat het talent muurbloem niks betaald, slapend rijk worden

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 24 januari 2020 om 22:54

zaterdag 25 januari 2020 om 07:32
CC hoop dat je je beter voelt. Ik kan niet meer zonder die pillen maar eet weer alles.
Femke. Weekend! Ga je wat ontspannends doen?
En Cateau, dat is wintervet. Hoop dat het wat kouder wordt dan heb je er wat aan.
Ik kijk nog iedere dag naar de shit die de aannemer achterliet. Wat een ongelofelijke hufter om zulk slecht werk af te leveren. Alles op vriendschappelijke basis geregeld en nee, niet aangesloten bij een organisatie. Dakpannen die niet goed liggen en Keraliet dat los zit en niet meer afgewerkt kan worden.
Femke. Weekend! Ga je wat ontspannends doen?
En Cateau, dat is wintervet. Hoop dat het wat kouder wordt dan heb je er wat aan.
Ik kijk nog iedere dag naar de shit die de aannemer achterliet. Wat een ongelofelijke hufter om zulk slecht werk af te leveren. Alles op vriendschappelijke basis geregeld en nee, niet aangesloten bij een organisatie. Dakpannen die niet goed liggen en Keraliet dat los zit en niet meer afgewerkt kan worden.
zaterdag 25 januari 2020 om 09:55
Ik heb me gisteren heel onaardig gedragen tegenover mijn vader. Alles wat je niet mag zeggen, toch gezegd, hij kreeg de shit van de rest van mijn week over zich heen. Gelukkig begrijpt hij dat.
Nu: hard aan het werk ook al is het zaterdag, er moeten dingen af. Voordeel: niemand om me heen om aan te ergeren, er staat een grote pot thee en als ik goed mijn best doe mag ik de kitkat opeten die ik mee heb genomen.
Wat ik wél hardop mag zeggen maar waar niemand naar luistert (ze hebben zelf een wereldwondertje óf andere interesses), dus toch maar in dit topic: Mijn Kinderen Zijn Geweldig!!! Zo lief, zo slim, zo knap en mooi, zo onrustig en stuiterig en lastig maar zo leuk! Love them!!!!