zwanger ja nee

16-04-2009 16:06 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
hal0ow mensuh ff vraagjuh weet nog niet goed hoe de site werkt dus doe maar ff z0ow

ik heb 4 teste gedaan twee positief twee negatief ik ben wel overtijd maar weet nu niet wat te doen wat moet ik hier van denken 0ow jah 1 test heb ik bij de dokter gedaan die was negatief en 3 zelf gedaan HELP muh ff
Klopt Fleur, maar er zijn wel goedkope merken testen die soms vals positief uitslaan. Daarmee waren zelfs mannen zwanger. Bij de huisarts weet je tenminste zeker dat de test goed gedaan is en betrouwbaar is.
Ja DJ Momo...
quote:DJ Momo schreef op 16 april 2009 @ 16:23:

[...]

ondertitels voor Miss Kip;

en hoeveel dagen na je NOD? of ei?Dank!
quote:isabon schreef op 16 april 2009 @ 16:23:

Positieve test = zwanger

Al heb je er maar 1 positieve en 100 negatieve, dan geldt alleen de positieve. Omdat de test zoekt naar HCG in je plas en dat heb je alleen als je zwanger bent, testen kunnen niet vals positief zijn.

Je bent dus zwanger.Ja dat kan dus wel, zie mijn vorige reactie.
Ik zeg: niet zwanger.

Ik zou op de test van de huisarts afgaan.

De rest van de testen is vertroebeld door de Breezers.

En als je nog twijfelt: koop een goede test, lees de gebruiksaanwijzing goed door, volg die aanwijzingen op en laat nog even weten hoe het afgelopen is...
quote:Eowynn_ schreef op 16 april 2009 @ 16:17:

GOed, Ff voor het SeRi3us dAN:

W3lkE t3sT h3B j3 H3T l@@t5t g3d@@N? D3 Po5itIEv3 oF dE N3g@tIev3? Ik vind dit dus ECHT knap hè! Eigenlijk is breezertaal gewoon veul moeilijker dan gewoon NLs.
Isabon, wat kort door de bocht. Ik heb vaker van mensen gehoord dat ze dachten een streep te zien die voorgedrukt bleek, dat de test een even dikke streep moest aangeven als de controle streep bij goedkope testen (en mensen dus bij een dunne streep al dachten dat ze zwanger waren), mensen die de gebruiksaanwijzing niet lazen en dachten dat 1 streep al zwanger was.....
Op mijn leeftijd kun je dat nog Ainne

Positieve test = zwanger

Al heb je er maar 1 positieve en 100 negatieve, dan geldt alleen de positieve. Nou ehm, in het hypothetische geval dat je 101 testen doet waarvan 100 negatief, zou ik er toch wél van uitgaan dat het negatief is.

Positieve test = zwanger

Al heb je er maar 1 positieve en 100 negatieve, dan geldt alleen de positieve. Omdat de test zoekt naar HCG in je plas en dat heb je alleen als je zwanger bent, testen kunnen niet vals positief zijn.

Je bent dus zwanger.Hoeft niet. Als de eerste positief was en de drie daags daarna niet meer, kan het ook een vroege miskraam zijn.
Star, bij vroege miskraam blijf je nog wel even een positieve test houden in de meeste gevallen hoor.
quote:Eowynn_ schreef op 16 april 2009 @ 16:26:

Op mijn leeftijd kun je dat nog Ainne

Huppelkutje.

Ik kan me nog herinneren toen smirnoff ice voor het eerst verkrijgbaar was, toen was jij nog niet oud genoeg om alcohol te kopen.
TO, kun je antwoord geven op wat vragen die gesteld zijn? We beloven niet te bijten.
Wel oud genoeg om het te drinken
quote:Star schreef op 16 april 2009 @ 16:28:

Hoeft niet. Als de eerste positief was en de drie daags daarna niet meer, kan het ook een vroege miskraam zijn.Maar ze bloed nog niet...
Neej ik ben geen 16 maar 20 en jah ik heb een vaste vriend en neej drink geen breezer en drink bijna nooit iets dus die Bull shit valt af de 1ste was positief de 2 de nega de 3 weer po en de 4 de weer nega dus daarom snap ik t niet en ben nu 3 dagen over tijd zeggen jullie t maar
Bloeden kan dan nog wel een paar weken duren.
quote:Eowynn_ schreef op 16 april 2009 @ 16:30:

Wel oud genoeg om het te drinken

Smerige zooi, maar toen vond ik het heeerlijk.

Oma vertelt (TO is toch weg):

Het was het jaar 2000, in Ierland werd er nog in ponden geteld en een Smirnoff was £3. Ik zat toen op een jaarsalaris van £12500, dus niet bepaald rijk en vriendinnetje en ik telden alles in Smirnoff Ice. Dus een t-shirt van Primark kostte drie SI's en een retourtje bus was 1 SI.

Goed, totaal oninteressant bedenk ik me nu, maar dit is de reden waardoor ik me herinner wanneer de breezers voor het eerst kwamen.
quote:Miissy schreef op 16 april 2009 @ 16:34:

Neej ik ben geen 16 maar 20 en jah ik heb een vaste vriend en neej drink geen breezer en drink bijna nooit iets dus die Bull shit valt af de 1ste was positief de 2 de nega de 3 weer po en de 4 de weer nega dus daarom snap ik t niet en ben nu 3 dagen over tijd zeggen jullie t maarBel dan even de doktersassistente en laat nog een keer daar een test doen! Wij kunnen hier toch eigenlijk niks zeggen....
Ja je bent zwanger! Retecool man, gefeliciteerd
Wat zei je huisarts dan? Daar ben je toch geweest?

Neej ik ben geen 16 maar 20 en jah ik heb een vaste vriend en neej drink geen breezer en drink bijna nooit iets dus die Bull shit valt af de 1ste was positief de 2 de nega de 3 weer po en de 4 de weer nega dus daarom snap ik t niet en ben nu 3 dagen over tijd zeggen jullie t maar

okee, sorry voor de flauwe reacties.

serieus nu.

kan je zwanger zijn? Is er onveilig contact geweest?

Als je nog twijfelt, maak gewoon voor de zekerheid nog een afspraak met je huisarts.

Neej ik ben geen 16 maar 20 en jah ik heb een vaste vriend en neej drink geen breezer en drink bijna nooit iets dus die Bull shit valt af de 1ste was positief de 2 de nega de 3 weer po en de 4 de weer nega dus daarom snap ik t niet en ben nu 3 dagen over tijd zeggen jullie t maarIk z0u er gew00n n0g 1 d0en.
0ow jaah jullie wouwe wete welk merk t was clearbleu en die dokterstest was ook gwoon zo uhn test ze hebbe niks onderzocht van urine of wat dan ook dus

Tja, wij kunnen niet in je buik kijken. We kunnen dus wel wat roepen, maar of dat hout snijdt, is maar de vraag.

Waarom bel je de huisarts niet even? Vertel gewoon dat je thuis nog drie testen hebt gedaan en dat twee daarvan positief waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven