Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Yasmeenah82 schreef:
29-01-2020 18:46
Zou het, zou het zou het?

https://www.story.nl/artikel/showbizz/bridget-zwanger

:popcorn:

Haha Bridget heeft al een zoon van 11 Pepijn. Neeeee ze heeft al een zoon van 11 Mees van ex Pepijn. :facepalm:
Ik zou niet verbaasd zijn (het is haar/hun goed recht natuurlijk).
anoniem_6783b5446ec02 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 21:16
0.28% gewijzigd
Yasmeenah82 schreef:
29-01-2020 18:46
Zou het, zou het zou het?

https://www.story.nl/artikel/showbizz/bridget-zwanger

:popcorn:

Haha Bridget heeft al een zoon van 11 Pepijn. Neeeee ze heeft al een zoon van 11 Mees van ex Pepijn. :facepalm:
Oh, geheid hoor..
Een ding is zeker: zodra zij samen een kind krijgen is het einde in zicht.
PotjePindakaas schreef:
29-01-2020 18:58
:woa: o_o zou hij daarom met die buik zo hebben gestaan?
Zie ze er nog voor aan ook. :proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
nimue_iparis schreef:
29-01-2020 19:54
Ik zou niet verbaasd zijn (het is haar/hen goed recht natuurlijk).
Zie je mij ergens schrijven dat ik vind van niet?
Yasmeenah82 schreef:
29-01-2020 21:10
Zie je mij ergens schrijven dat ik vind van niet?
De toevoeging tussen haakjes slaat op het eerste gedeelte mijn eigen reactie niet op jouw post.
nimue_iparis schreef:
29-01-2020 21:19
De toevoeging tussen haakjes slaat op het eerste gedeelte mijn eigen reactie niet op jouw post.
Mijn excuses!
Yasmeenah82 schreef:
29-01-2020 21:31
Mijn excuses!
Aanvaard, geen probleem.
Wat leuk, dit bericht i.c.m die foto van Dre met die buik naar voren, zou het zomaar kunnen. Ik blijf dit volgennnnnn
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Kun je nagaan hoe betrouwbaar bronnen zoals Story zijn. Haar zoon heet Pepijn??
Pindakaasjes schreef:
29-01-2020 23:04
Kun je nagaan hoe betrouwbaar bronnen zoals Story zijn. Haar zoon heet Pepijn??
Ja echt heel dom. Staat ook in mijn post. Viel gelijk op. Zoon Mees met ex Pepijn (moet het zijn) :proud:
Yasmeenah82 schreef:
29-01-2020 21:09
Zie ze er nog voor aan ook. :proud:
Misschien kunnen ze dan ook mee doen aan dat programma “alles voor een kind”.

Overigens acht ik de kans dat Maasland nog zwanger wordt echt niet zo groot. Kwaliteit van de eicellen, zelfs als je nog regelmatig menstueert is doorgaans niet zo best op je 45e. Natuurlijk niets is onmogelijk... Maar goed, leeftijdsgenoot Katja Schuurman is door dezelfde media ook al zo vaak zwanger gewaand :@@:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Yasmeenah82 schreef:
29-01-2020 23:09
Ja echt heel dom. Staat ook in mijn post. Viel gelijk op. Zoon Mees met ex Pepijn (moet het zijn) :proud:

Het zijn onzin bladen!
En altijd is er een zogenaamde 'betrouwbare bron'.
Katja schuurman is al 10 jaar zwanger en Prinses Mabel heeft elke 3 maanden een nieuwe vriend. Altijd volgens een 'betrouwbare bron'.
Zou het kunnen dat de zwangerschap de reden is dat ineens de breuk met Monique bekend werd gemaakt? Dan zou Bridget nu inderdaad toe zijn aan een bezoek aan een verloskundige. Komt mooi overeen met het idee wat heerst dat Bridget en André al langer iets samen hebben.

:fortune:
Als dat zo is dan breekt de pleuris uit. Maar ontkennen wordt lastig.
Jojanneke12 schreef:
30-01-2020 17:26
Zou het kunnen dat de zwangerschap de reden is dat ineens de breuk met Monique bekend werd gemaakt? Dan zou Bridget nu inderdaad toe zijn aan een bezoek aan een verloskundige. Komt mooi overeen met het idee wat heerst dat Bridget en André al langer iets samen hebben.

:fortune:
Hmmm... lijkt mij sterk. Nog even los van de eerder opgemerkte leeftijd van Maasland, zijn er in de afgelopen periode genoeg foto’s van het stel met wijnglazen en met een op wijn lijkende inhoud verschenen. Die foto’s kunnen natuurlijk “staged” zijn, maar zo ver ga je toch niet lijkt me... alhoewel ;-)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Julus schreef:
30-01-2020 17:33
Als dat zo is dan breekt de pleuris uit. Maar ontkennen wordt lastig.
Welke pleuris? En een mogelijk kindje komt dan toch gewoon. Wat zij willen lijkt me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Las ergens anders dat ze mee doet aan het programma vier handen op een buik , klinkt aannemelijker dan dat ze zelf zwanger is .
Yildizlar schreef:
31-01-2020 08:15
Las ergens anders dat ze mee doet aan het programma vier handen op een buik , klinkt aannemelijker dan dat ze zelf zwanger is .
Bridget Maasland wil niet meer meedoen aan het BNN-programma Vier Handen Op Een Buik, waarin bekende moeders bekende tieners bijstaan. Dat zei de presentatrice woensdagavond in RTL Boulevard. Vier Handen Op Een Buik is tegenwoordig meer beschouwend dan dat er actief hulp wordt geboden, aldus Maasland.

Dit is een bericht uit 2017. Maar misschien heeft ze zich bedacht.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Oh nou zal mij benieuwen dan maar kan me niet voorstellen dat je zo snel aan een kind begint.
Yildizlar schreef:
31-01-2020 08:53
Oh nou zal mij benieuwen dan maar kan me niet voorstellen dat je zo snel aan een kind begint.
Niet alleen begint, maar je ze ook nog zo kan krijgen...

Niet om vervelend te doen, maar voor kinderen lijkt ze me toch wat over de datum.
Dat is wel een nadeel van vrouw zijn. Je kunt je geestelijk nog 25 voelen en in zeer goede conditie zijn , je vruchtbaarheid neemt op een gegeven moment af .
Yildizlar schreef:
31-01-2020 09:05
Dat is wel een nadeel van vrouw zijn. Je kunt je geestelijk nog 25 voelen en in zeer goede conditie zijn , je vruchtbaarheid neemt op een gegeven moment af .
Precies. En Maasland ziet er voor haar leeftijd niet onaantrekkelijk uit (los van de vraag of het je type is). Maar dat heeft er niets mee te maken, de biologische- en kalenderleeftijd spelen wel een rol als het om kinderen krijgen gaat. En voor de meeste vrouwen (er zijn natuurlijk uitzonderingen) is het wel gedaan met 43, voor veel vrouwen voor die leeftijd al.
Mocht Bridget nog wel kinderen willen met André (en ze blijkt om bovengenoemde reden(en) niet meer in staat om zich nog voort te planten) dan is zo’n roddel blad kop best (kn/l)ullig...
Ach Sharon Dijksma kreeg op haar 48ste nog een kind, zonder ingrepen vooraf naar het schijnt. Ongelukje zit in een kleine hoekje heb ik op dit forum geleerd.

Maar haar management ontkent las ik net.

https://grazia.nl/showbizz/management-b ... sgeruchten

Misschien een spiraaltje laten plaatsen.
Jojanneke12 schreef:
31-01-2020 10:04
Ach Sharon Dijksma kreeg op haar 48ste nog een kind, zonder ingrepen vooraf naar het schijnt. Ongelukje zit in een kleine hoekje heb ik op dit forum geleerd.

Maar haar management ontkent las ik net.

https://grazia.nl/showbizz/management-b ... sgeruchten

Misschien een spiraaltje laten plaatsen.

Zo’n Sharon Dijksma is toch niet maatgevend? Zo’n zwangerschap mag zeer opvallend genoemd worden en is een van de uitzonderingen zoals ik in mijn eerdere post al schreef. Voor zeer weinig vrouwen is dat weggelegd, simpelweg omdat de ei kwaliteit en ovarian reserve niet meer zo hoog is.

Nu het management het verhaal ontkracht hoeven we er hier iig niet meer over te speculeren. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven