Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Ze willen alleen positieve aandacht, maar zuigen negatieve :-D
Baggal schreef:
16-01-2020 12:01
Here you go. Enjoy... :rofl:

Afbeelding
Wat een vreselijke foto
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
21-01-2020 12:10
Wat een vreselijke foto
Inderdaad. Deze is -zo nodig- nog erger... :facepalm:

Afbeelding

De liefde kan mooi zijn, maar deze poppenkast begrijp ik niet. Zou me als kind zo schamen als mijn moeder dit soort tong beelden dagelijks op Insta zou zetten... Maar we vragen ondertussen wel om respect, want er zijn kinderen in het spel.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
En maar heel weinig foto’s van samen zijn zoontje maar hij is een fantastische vader hoor als hij er is.
Waarom moet zo’n foto op het internet?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
LauraRoar schreef:
21-01-2020 09:10
Volgens mij hebben ze al veel langer wat en heeft Bridget hem voor het blok gezet: we gaan het nu met iedereen delen, of we stoppen ermee.
Tuurlijk is dat zo, want dat hele verhaal klopt van geen kanten.
Ach en Monique is ook niet heilig, maar ik denk wel dat ze blij is van deze ‘meneer’ af te zijn.
minnimouse schreef:
21-01-2020 13:56
Tuurlijk is dat zo, want dat hele verhaal klopt van geen kanten.
Ach en Monique is ook niet heilig, maar ik denk wel dat ze blij is van deze ‘meneer’ af te zijn.
Op een gegeven moment zal Monique tot dit besef komen, dat ze beter af is zonder!
Yildizlar schreef:
21-01-2020 13:22
En maar heel weinig foto’s van samen zijn zoontje maar hij is een fantastische vader hoor als hij er is.
Nou mannen die overduidelijk 'het is mijn weekend dus nu doen we iets leuks en dat moet iedereen weten' foto's plaatsen vind ik ook wel sneu.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind dat kind zo afschuwelijk gekleed. Al die afzichtelijke merkkleding. Een shirtje van Versace. Jasje van Gucci. Schoenen van Prada of zoiets dergelijks. Dat is afschuwelijk voor kinderen. Ook voor volwassenen, maar voor kinderen helemaal. Godzijdank heeft dat kind nog geen oorbel.
Ja dat wil Andre. Hij heeft toen bij 'waar is de Mol' gezegd dat Moniek gewone kleding bij hem wilde maar dat hij dol is op die designerkleertjes, dat zijn eigen vader dat ook altijd deed.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Maleficent schreef:
21-01-2020 15:24
Nou mannen die overduidelijk 'het is mijn weekend dus nu doen we iets leuks en dat moet iedereen weten' foto's plaatsen vind ik ook wel sneu.
Ja, leuk doen als hij bij hem is, maar kijkt hij er verder ook naar om?
Maleficent schreef:
21-01-2020 15:24
Ben ik met je eens maar heb zo’n vermoeden dat André wel foto’s zou plaatsen want ze gooien alles op internet .
Deze mensen hebben echt geen doe-maar-niet-fotograferen/filmen/posten/zeggen/komen opdraven/interview geven stemmetje in hun hoofd (en om hen heen)? Ik vind het onbegrijpelijk én zeer fascinerend.
Heeft een Dre bijvoorbeeld geen manager, communicatie trainer, adviseur, coach of wat dan ook met meer common sense in dienst? (Blijkbaar niet.)
Allemaal reclame toch... Real life bla bla..

OMG, o_o straks komt er nog een real life show van ze op tv, ik zou er niet van opkijken.
justagirly schreef:
21-01-2020 19:04

OMG, o_o straks komt er nog een real life show van ze op tv, ik zou er niet van opkijken.
Doe niet zo eng! O_O

Hoe meer foto's ik zie, hoe minder ik begrijp waar Bridget verliefd op is.
Die jongen heeft nu al zo'n oude verlopen kop. Hoe moet dat er over 15 a 20 jaar uitzien.
En dan dat aanstelligere gedrag met z'n gezuip bah.
Heeft ze geen vriendinnen die die roze bril van d'r neus af kunnen timmeren?
Peertjes schreef:
21-01-2020 19:12
Doe niet zo eng! O_O

Die jongen heeft nu al zo'n oude verlopen kop. Hoe moet dat er over 15 a 20 jaar uitzien.
Zo valt het leeftijdsverschil minder op.
Peertjes schreef:
21-01-2020 19:12
Doe niet zo eng! O_O

En dan dat aanstelligere gedrag met z'n gezuip bah.
Heeft ze geen vriendinnen die die roze bril van d'r neus af kunnen timmeren?
😂😂😂
AAA maak je daar maar niet druk om. Over 10 jaar doet hij een facelift. Klaar.
minnimouse schreef:
21-01-2020 16:13
Ja, leuk doen als hij bij hem is, maar kijkt hij er verder ook naar om?
Ik denk dat hij financieel ook wel een flinke duit in de huishoudpot doet. En terecht...

En wanneer je relatie uitgaat zal je toch een andere manier moeten vinden van naar je kind omkijken.
Keuken1987 schreef:
21-01-2020 12:01
En ondertussen roepen dat ze met rust gelaten willen worden......
Precies. Dat is nog het mooie eraan.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
justagirly schreef:
21-01-2020 19:04

Ga nou niet van die enge dingen roepen.... :O
☺️
Zou het, zou het zou het?

https://www.story.nl/artikel/showbizz/bridget-zwanger

:popcorn:

Haha Bridget heeft al een zoon van 11 Pepijn. Neeeee ze heeft al een zoon van 11 Mees van ex Pepijn. :facepalm:
Nee he?
Yasmeenah82 schreef:
29-01-2020 18:46
Zou het, zou het zou het?

https://www.story.nl/artikel/showbizz/bridget-zwanger

:popcorn:

Haha Bridget heeft al een zoon van 11 Pepijn. Neeeee ze heeft al een zoon van 11 Mees van ex Pepijn. :facepalm:
:woa: o_o zou hij daarom met die buik zo hebben gestaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven