Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
dinsdag 21 januari 2020 om 07:28
Andre zijn verjaardag aan het vieren.Jojanneke12 schreef: ↑20-01-2020 17:58Brengt Bridget vanavond alweer bier?(zie insta) Is ze zijn assistente geworden of is het controle houden?

dinsdag 21 januari 2020 om 08:26
dinsdag 21 januari 2020 om 08:28
Maar ook die opmerking: jouw hart zit op de juiste plek (...) als vader, als man, als hubby...

hubby helemaal niet oordelen. Is wellicht meer iets voor Monique W. (al waren ze officieel niet getrouwd). Is niet echt de plaats van Maasland. En dan voorts de “ben je klaar voor de rest van je leven”?
Ik vermoed dat ze met dit soort cryptische berichtjes iedereen bewust weer willen laten gissen en zo in de blaadjes blijven staan (waar ze net zo hard een kort geding tegen aanspant als de inhoud haar niet aanstaat). Iets met dubbele standaarden en zo...

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

dinsdag 21 januari 2020 om 08:37
Precies dat. Maar ik kan mij niet aan de indruk intrekken dat je respect en brazes gewoon niet in een adem kunt noemen. Gaat gewoon niet goed samen

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 21 januari 2020 om 08:53
Ik ben zo onwaarschijnlijk trots op jou..
Jouw hart zit echt op de juiste plek.
Als vriend,
als vader,
als man,
als hubby
Gefeliciteerd knapperd.
Ben je klaar voor de rest van je leven?
Dit is de bedoeling
Jij bent de liefde van mijn leven

Bijzonder altijd, van die mensen die na een paar weken al weten dat iemand de liefde van zijn/haar leven is.
Als vriend,
als vader,
als man,
als hubby
Gefeliciteerd knapperd.
Dit is de bedoeling
Bijzonder altijd, van die mensen die na een paar weken al weten dat iemand de liefde van zijn/haar leven is.

Stressed is just desserts spelled backwards

dinsdag 21 januari 2020 om 09:07

dinsdag 21 januari 2020 om 09:10

dinsdag 21 januari 2020 om 09:18
Ach tuurlijk, daarom zijn ze ook gelijk ‘en plein publique’ gegaan met alles. Als het echt nieuwe liefde was en ze elkaar rustig wilden leren kennen was de bank/bed en weekendjes weg zonder social media meer dan genoeg geweest tot aan de zomer.
dinsdag 21 januari 2020 om 09:58
Hardlopers zijn doodlopers.....nimue_iparis schreef: ↑21-01-2020 09:18Ach tuurlijk, daarom zijn ze ook gelijk ‘en plein publique’ gegaan met alles. Als het echt nieuwe liefde was en ze elkaar rustig wilden leren kennen was de bank/bed en weekendjes weg zonder social media meer dan genoeg geweest tot aan de zomer.
dinsdag 21 januari 2020 om 10:07
+1nimue_iparis schreef: ↑21-01-2020 09:18Ach tuurlijk, daarom zijn ze ook gelijk ‘en plein publique’ gegaan met alles. Als het echt nieuwe liefde was en ze elkaar rustig wilden leren kennen was de bank/bed en weekendjes weg zonder social media meer dan genoeg geweest tot aan de zomer.
dinsdag 21 januari 2020 om 10:34
Vraag mij wel af of ze de relatie nog zo leuk vinden als de aandacht voor hen gaat afnemen.
Maar ik geloof wel dat Bridget echt serieus tot over haar oren verliefd is als ik al haar rare fratsen zo zie.
En ze blijft er lekker slank bij, moet echt mega veel energie kosten het volgen van jonge hond Andre.
Maar ik geloof wel dat Bridget echt serieus tot over haar oren verliefd is als ik al haar rare fratsen zo zie.
En ze blijft er lekker slank bij, moet echt mega veel energie kosten het volgen van jonge hond Andre.

dinsdag 21 januari 2020 om 10:35
Denk dat Monique ook totaal aan het bijkomen is van deze relatie, vind haar er serieus beter uitzien sinds ze weet waar ze echt aan toe is, en gewoon weer lekker veertiger mag zijn.Sjaantje37 schreef: ↑21-01-2020 10:34Vraag mij wel af of ze de relatie nog zo leuk vinden als de aandacht voor hen gaat afnemen.

dinsdag 21 januari 2020 om 11:43
dinsdag 21 januari 2020 om 11:51
Deze tekst is toch om te braken?Maleficent schreef: ↑21-01-2020 08:53Ik ben zo onwaarschijnlijk trots op jou..
Als vriend,
als vader,
als man,
als hubby
Gefeliciteerd knapperd.
Dit is de bedoeling
Bijzonder altijd, van die mensen die na een paar weken al weten dat iemand de liefde van zijn/haar leven is.![]()
Ik vind het ook zo niet oprecht. Ik vind die beelden die om de haverklap online voorbijkomen erg opmerkelijk. Waarom filmen ze elke poep en scheet? Kunnen die lui niet zonder mobiel? Hun hele leven zien ze door een schermpje in plaats van rechtstreeks. Ik vind de beelden ook iets onsmakelijks hebben. Alsof deze jongen het met zijn moeder doet.