Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
vrijdag 31 januari 2020 om 11:00
Daar heeft ze wel gelijk in.Keuken1987 schreef: ↑31-01-2020 08:41Bridget Maasland wil niet meer meedoen aan het BNN-programma Vier Handen Op Een Buik, waarin bekende moeders bekende tieners bijstaan. Dat zei de presentatrice woensdagavond in RTL Boulevard. Vier Handen Op Een Buik is tegenwoordig meer beschouwend dan dat er actief hulp wordt geboden, aldus Maasland.
Dit is een bericht uit 2017. Maar misschien heeft ze zich bedacht.

zaterdag 1 februari 2020 om 11:48
Ik kom nu heel erg met mosterd aanzetten.. maar ik vind dit echt geen mooie 'wenkbrauw trend'.
Gisteren in een supermarkt stond ik me echt nog te verbazen bij een cassiere die ook van enorme wenkbrauwen had.
Het leken meer 'bandensporen' op haar voorhoofd!
Ik vind het een gezicht heel hard maken, zulke verfstrepen. Heel omnatuurlijk ook.
zaterdag 1 februari 2020 om 11:58
Ik zie ze ook veel bij kassameisjes, ook bij de Kruidvat enzo. Het enige wat je ziet als je zo iemand aankijkt zijn wenkbrauwen.Pindakaasjes schreef: ↑01-02-2020 11:48Ik kom nu heel erg met mosterd aanzetten.. maar ik vind dit echt geen mooie 'wenkbrauw trend'.
Gisteren in een supermarkt stond ik me echt nog te verbazen bij een cassiere die ook van enorme wenkbrauwen had.
Het leken meer 'bandensporen' op haar voorhoofd!
Ik vind het een gezicht heel hard maken, zulke verfstrepen. Heel omnatuurlijk ook.

zaterdag 1 februari 2020 om 13:06
Ik heb ook amper wenkbrauw maar ik reken ze op de plek waar ze horen te zitten zodat het er niet raar uitziet als je ze optrekt of fronst. Die van Bridget lijken op een gekke plek te zitten vooral het tweede deel loopt te hoog. Vind het niet mooi maar smaken verschillen.minnimouse schreef: ↑01-02-2020 13:01Vind het bij Bridget wel meevallen hoor. Ze zijn niet superzwart zodat je nergens anders meer naar kunt kijken.
Vind het ook mooier dan helemaal geen wenkbrauw (zoals ze van zichzelf heeft).
zaterdag 1 februari 2020 om 13:08
Volgens mij zie je ook de echte wenkbrauw zitten onder het getatoeëerde staartje.Eggo schreef: ↑01-02-2020 13:06Ik heb ook amper wenkbrauw maar ik reken ze op de plek waar ze horen te zitten zodat het er niet raar uitziet als je ze optrekt of fronst. Die van Bridget lijken op een gekke plek te zitten vooral het tweede deel loopt te hoog. Vind het niet mooi maar smaken verschillen.

zaterdag 1 februari 2020 om 13:10
zaterdag 1 februari 2020 om 13:13
https://dagelijksnederland.nl/2020/01/3 ... ende-hulp/
Aaaw arme Bridget.
Aaaw arme Bridget.

'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

zaterdag 1 februari 2020 om 20:11
Op deze foto vind ik haar een stuk mooier en zachter overkomen dan normaal. (Of is dit een of andere filter en ben ik nu heel naïef?)Yasmeenah82 schreef: ↑01-02-2020 13:13https://dagelijksnederland.nl/2020/01/3 ... ende-hulp/
Aaaw arme Bridget.![]()
![]()
Haar dagelijkse make up geeft haar een harde en afstandelijke look. De wenkbrauwen zijn me iets te donker en hard maar ik heb ergens gelezen dat er bij haar weinig haartjes meer groeien na al het epileren.
Oh en op het andere topic las ik dat ze op liefdestrip zijn en dat schoonmoeders ook mee is. In real life had ik tegen al mijn vrienden gezegd: “Hoe bedoel je je kersverse ‘schoonmoeder’ gaat mee op trip na 2 maanden daten? Doe eens niet zo raar! ”

zondag 2 februari 2020 om 12:15
Klopt Bridget heeft haast zelf geen wenkbrauwen meer.nimue_iparis schreef: ↑01-02-2020 20:11Op deze foto vind ik haar een stuk mooier en zachter overkomen dan normaal. (Of is dit een of andere filter en ben ik nu heel naïef?)
Haar dagelijkse make up geeft haar een harde en afstandelijke look. De wenkbrauwen zijn me iets te donker en hard maar ik heb ergens gelezen dat er bij haar weinig haartjes meer groeien na al het epileren.
Oh en op het andere topic las ik dat ze op liefdestrip zijn en dat schoonmoeders ook mee is. In real life had ik tegen al mijn vrienden gezegd: “Hoe bedoel je je kersverse ‘schoonmoeder’ gaat mee op trip na 2 maanden daten? Doe eens niet zo raar! ”
Ja ik las het stukje.... Hmmmm, het hele gebeuren, zwangerschap en huwelijk icm kersverse schoonmoeder en het tripje, zou het dan toch allemaal?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

dinsdag 4 februari 2020 om 05:29
Vandaag een eerste(???) mijlpaal bereikt volgens de insta van André en reactie van Bridget daarop. Een Romeinse 3....3 jaar samen ipv 3 maanden volgens mij. Of toch 3 maanden zwanger?
https://www.instagram.com/p/B8EbMo0gKHY/?hl=nl
dinsdag 4 februari 2020 om 16:11
Dat laatste mag ik hopen van niet.Jojanneke12 schreef: ↑04-02-2020 05:29Vandaag een eerste(???) mijlpaal bereikt volgens de insta van André en reactie van Bridget daarop. Een Romeinse 3....3 jaar samen ipv 3 maanden volgens mij. Of toch 3 maanden zwanger?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

dinsdag 4 februari 2020 om 16:17
Dit is vorig jaar gebeurd.Yasmeenah82 schreef: ↑01-02-2020 13:13https://dagelijksnederland.nl/2020/01/3 ... ende-hulp/
Aaaw arme Bridget.![]()
![]()
Maar het wordt gebracht als nieuw nieuws.

dinsdag 4 februari 2020 om 20:17
Ik denk het ook..Someonenew schreef: ↑04-02-2020 18:17Ik denk dat ze wel zwanger is, ze is ook gespot bij een verloskundige praktijk.![]()
dinsdag 4 februari 2020 om 20:24
3e kind kan toch?Maleficent schreef: ↑04-02-2020 20:21Nou ik zou het cijfer 3 wel stom vinden als dat de hint is, aangezien ze beiden al een kind hebben.
Ik denk echt niet dat ze zwanger is, maar ja alles kan in showbizzzzzzzzzzzzzzz.

dinsdag 4 februari 2020 om 20:26
Ik dacht 3 van 3 maanden en dus 12 weken, en dat is in qua verwachting zijn toch een soort mijlpaal.Maleficent schreef: ↑04-02-2020 20:21Nou ik zou het cijfer 3 wel stom vinden als dat de hint is, aangezien ze beiden al een kind hebben.

Ik hoop dat het niet zo is trouwens!
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 04-02-2020 20:28
6.78% gewijzigd

dinsdag 4 februari 2020 om 20:42
Someonenew schreef: ↑04-02-2020 20:26Ik dacht 3 van 3 maanden en dus 12 weken, en dat is in qua verwachting zijn toch een soort mijlpaal.En de uitspraak van Dre eerder al van "Het wordt een jaar vol verrassingen" En dat Bridget bij die verlossingskliniek is gezien..
Ik hoop dat het niet zo is trouwens!

Ik denk ook de 3 van 3 maanden, de mijlpaal.