Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 1 februari 2020 om 17:10
Of ze hebben iets beters te doen en durven het niet te zeggen.Gelukkigworden schreef: ↑01-02-2020 17:07Jeetje!! Heb jij mijn oude date??? Ik had dit een jaar geleden ook 4 uurtjes voor de date, en wat had meneer er zin in![]()
Zo laf hè!
Dat vrijblijvende staat mij zo tegen van daten.
zaterdag 1 februari 2020 om 17:12
Geen logisch argument voor te bedenken in dit geval. Hoe dan ook klopt er iets niet. En je verheugt je er op, rot voor je. Gelukkig ben je gepokt en gemazeld en is je huid dikker.Attraverso schreef: ↑01-02-2020 17:10We hadden al een eerste date achter de rug en appen nadien een hele week alle dagen. Deze ochtend appte hij dat hij boodschappen had gedaan voor vanavond.
Heb je een plan b?
zaterdag 1 februari 2020 om 17:13
Oh wauw!! Echt, zit met volle verbazing hier.. Ongelooflijk.Attraverso schreef: ↑01-02-2020 17:10We hadden al een eerste date achter de rug en appen nadien een hele week alle dagen. Deze ochtend appte hij dat hij boodschappen had gedaan voor vanavond.
zaterdag 1 februari 2020 om 17:19
Ja hoor, had boodschappen gedaan voor morgen, ga dat nu koken en thuis lekker eten.
Ik ga er zeker niet om treuren.
Kan niet bedenken wat hier achter zit en ga er mij ook het hoofd niet over breken, niet speculeren. Feit is dat ik geblokkeerd ben en daar laat ik het bij.
zaterdag 1 februari 2020 om 17:28
@Qiyara, klinkt weer als een heerlijke date zeg! En leuk dat er ook gelijk al een volgende is afgesproken. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen! Ben trouwens begonnen met het boek, heel herkenbaar en interessant tot nu toe. Confronterend ook, herken mijzelf wel beetje in het verlatingsangst verhaal. Al heb ik geen probleem met hechting vanuit jeugd, maar wel vervelende date/relatie ervaringen.
@Attra, dit meen je niet zeg.. Bah wat een gedrag! Maar wat je zegt vind ik heel goed, dat je niet denkt ‘jammer’ maar juist gelukkig dat hij nu al z’n ware aard laat zien. Maar toch wel een domper!
@Still, klinkt als een heeeerlijke vakantie zo. Geniet er nog even van
Heb een leuke middag achter de rug met mijn date, lekker gewandeld, taartje gegeten en bij hem thuis daarna. De klik op intiem vlak wordt steeds beter
Merk ook wel verschil met mijn ex date, hij is altijd gewoon geïnteresseerd in mij en niet alleen z’n eigen verhaal aan het ophangen. Erg fijn!
Durfde alleen nog niet echt het gesprek aan te gaan qua ‘exclusiviteit’ of dat hij nog andere lijntjes heeft. Dit heb ik altijd moeilijk gevonden met vorige dates ook, maar moet er wel van gaan komen. Andere kant daten we nu nog maar een maandje en hij geeft me geen dubbel of onzeker gevoel. Behalve dat hij wel iets meer een prioriteit van mag maken
@Attra, dit meen je niet zeg.. Bah wat een gedrag! Maar wat je zegt vind ik heel goed, dat je niet denkt ‘jammer’ maar juist gelukkig dat hij nu al z’n ware aard laat zien. Maar toch wel een domper!
@Still, klinkt als een heeeerlijke vakantie zo. Geniet er nog even van
Heb een leuke middag achter de rug met mijn date, lekker gewandeld, taartje gegeten en bij hem thuis daarna. De klik op intiem vlak wordt steeds beter
Durfde alleen nog niet echt het gesprek aan te gaan qua ‘exclusiviteit’ of dat hij nog andere lijntjes heeft. Dit heb ik altijd moeilijk gevonden met vorige dates ook, maar moet er wel van gaan komen. Andere kant daten we nu nog maar een maandje en hij geeft me geen dubbel of onzeker gevoel. Behalve dat hij wel iets meer een prioriteit van mag maken
zaterdag 1 februari 2020 om 17:35
Als mr loser je deblokkeert zou ik hem direct zelf blokkeren.Attraverso schreef: ↑01-02-2020 17:19Ja hoor, had boodschappen gedaan voor morgen, ga dat nu koken en thuis lekker eten.
Kan niet bedenken wat hier achter zit en ga er mij ook het hoofd niet over breken, niet speculeren. Feit is dat ik geblokkeerd ben en daar laat ik het bij.
zaterdag 1 februari 2020 om 17:43
Ik snap nooit zo goed waarom normaal fatsoen expliciet benoemd moet worden. Meestal een rode vlag, in mijn beleving.Attraverso schreef: ↑01-02-2020 16:28Ik had een kwartiertje een verhoogde hartslag en was onthutst maar nu niet meer. Zo iemand laf ben je beter kwijt dan rijk natuurlijk.
Te veel ervaring op Tinder om me hierdoor te laten raken. Het is niet 'jammer want hij was leuk' maar goed dat hij zo snel zijn ware ik liet zien.
Nogmaals bewijs dat woorden goedkoop zijn want hij had het tijdens onze date over hoe hij dates altijd eerlijk zegt waar het op staat.
Niet dus.
zaterdag 1 februari 2020 om 18:30
Is het niet wat snel om al zo over iemand te praten met wie je pas 2 dates hebt gehad? Of waren het er al meer? Je kent hem tenslotte nog niet echt goed. Het klinkt echt superleuk tussen jullie, maar laat je hoofd niet op hol slaan. Hoop dat het wat wordt tussen jullie!Qiyara schreef: ↑01-02-2020 13:06Dat is zo, mooi, onzeker en spannend.
Vrijdag komt hij bij mij. Leuk!
En wat je zegt een enorme extravert past ook niet bij mij. Mijn date is extravert met een vleugje introvert. En ik introvert met een vleugje extravert. Volgens mij werkt dat wel. Hij kan mij daardoor wat vaker activeren en ik hem juist weer wat kalmeren op momenten dat we het nodig hebben![]()
Attraverso, wat een laffe lul. Wees maar blij dat je er nu achterkomt.
Ik heb aankomende vrijdag een date als het goed is. Is alweer een tijd geleden voor me, dus weer even wennen. We zullen zien..
...
zaterdag 1 februari 2020 om 19:04
Klinkt heel goed! Meestal dient er zich wel een gelegenheid aan om het onderwerp exclusiviteit op een luchtige manier aan te snijden.Vivi3338 schreef: ↑01-02-2020 17:28Heb een leuke middag achter de rug met mijn date, lekker gewandeld, taartje gegeten en bij hem thuis daarna. De klik op intiem vlak wordt steeds beterMerk ook wel verschil met mijn ex date, hij is altijd gewoon geïnteresseerd in mij en niet alleen z’n eigen verhaal aan het ophangen. Erg fijn!
Durfde alleen nog niet echt het gesprek aan te gaan qua ‘exclusiviteit’ of dat hij nog andere lijntjes heeft. Dit heb ik altijd moeilijk gevonden met vorige dates ook, maar moet er wel van gaan komen. Andere kant daten we nu nog maar een maandje en hij geeft me geen dubbel of onzeker gevoel. Behalve dat hij wel iets meer een prioriteit van mag maken![]()
zaterdag 1 februari 2020 om 19:06
zaterdag 1 februari 2020 om 19:10
Haha, dat klopt. Je weet maar nooit met die vage tindermannen.Attraverso schreef: ↑01-02-2020 19:06Die 'als het goed is' staat er waarschijnlijk als gevolg van mijn ervaring van vandaag![]()
Spannend! Ben benieuwd
...
zaterdag 1 februari 2020 om 19:21
Oh mijn hoofd is nog niet op hol hoor. We hebben mbti besproken dus vandaar dat ik het weetAnárion schreef: ↑01-02-2020 18:30Is het niet wat snel om al zo over iemand te praten met wie je pas 2 dates hebt gehad? Of waren het er al meer? Je kent hem tenslotte nog niet echt goed. Het klinkt echt superleuk tussen jullie, maar laat je hoofd niet op hol slaan. Hoop dat het wat wordt tussen jullie!
zaterdag 1 februari 2020 om 21:20
Goede insteek, maar blijft een lul!Attraverso schreef: ↑01-02-2020 17:19Ja hoor, had boodschappen gedaan voor morgen, ga dat nu koken en thuis lekker eten.
zaterdag 1 februari 2020 om 22:01
Oh wat sneu zeg!!!Attraverso schreef: ↑01-02-2020 16:30Snap dat je het niet snapt.![]()
Ben zomaar geblokkeerd. Geen enkele aanleiding, voorteken, niets. Gewoon weg.
zaterdag 1 februari 2020 om 22:02
Dus, ik ga spieken op Youlove en heb een match met een 27-jarige. Scheelt maar 20 jaar hoor
Hij is weduwnaar, militair uit de UK en zit nu in Afghanistan. Right, ik tref gelijk een catfish of scammer. Na 2 zinnen had ie het over true love. Toen een foto van hem in uniform ( blijkbaar had ie iets te bewijzen). Ik lach me rot. Ook nog een match die direct begon over Kik en ondeugend appen.
Conclusie: ook deze app gaat weinig opleveren
Hij is weduwnaar, militair uit de UK en zit nu in Afghanistan. Right, ik tref gelijk een catfish of scammer. Na 2 zinnen had ie het over true love. Toen een foto van hem in uniform ( blijkbaar had ie iets te bewijzen). Ik lach me rot. Ook nog een match die direct begon over Kik en ondeugend appen.
Conclusie: ook deze app gaat weinig opleveren
zaterdag 1 februari 2020 om 22:05
Klinken als pareltjes!Julus schreef: ↑01-02-2020 22:02Dus, ik ga spieken op Youlove en heb een match met een 27-jarige. Scheelt maar 20 jaar hoor![]()
Conclusie: ook deze app gaat weinig opleveren![]()