Wanneer sterf jij?

16-04-2009 00:13 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net een reclame voorbij komen van die SMS toestanden.

SMS Huppeldepup ON naar ...

Je kent ze wel, doodvermoeiend.

Nu zie ik net dat je kunt smssen en dan krijg je je sterfdag door!!?

Heeft iemand dit al eens gedaan?

Wil je dit weten ook al weet je dat dit nep is?

Mag dit? Dit geloof ik niet..

Ik vind dit echt raar!
DTEEZ!
Whaha, wat fout! Ik word in ieder geval 96 jaar. (Woensdag 4 augustus 2077 is D-Day!) Dat is mooi. En hoe ik aan mijn einde kom... Tragisch. Ik word overreden door een vrachtwagen gevuld met vloeibare zuurstof.

Shit happens.
Ik krijg dit:

suffocated by a pop-corn at the cinema while watching a comic movie

En word 96 jaar.

Kan erger. :p
Dushi, nee dat is erg... Kan je ook zo'n uitslag krijgen? Lekker als je enigszins labiel bent aangelegd.
Echt een groot drama Rinkie, nog iets meer dan 3 jaar te gaan..en ik had nog zoveel woeste plannen, verlangens, wensen. Of moet ik die nu direct gaan doen. *zoekt dramatische smiley*

Ik ben bijna geneigd die D Day datum in mijn motto te zetten. Als extra zeg maar. Gewoon uit baldadigheid.
Ik zeg: ga al je geld verbrassen. Ga leuke dingen doen! Leef! Want over drie jaar ben je er niet meer, dan moet je toch op een bijzonder leven kunnen terugkijken?

Ik doe nog maar even zuinig aan. Aangezien ik 96 jaar word. Ik moet nog wel even.
Als je die kolder zou geloven zou je dat ook echt moeten doen Ring. *ziet de meligheid van mijn d-day ervan in*
While driving too fast in icy conditions, you run a red light, and your car is struck in the intersection by a speeding truck. You are killed instantly.

Dat is knap! ik heb niet eens een rijbewijs en mag-kan ook op mijn 79 niet meer rijden puf puf! Kan ik toch nog 100 worden!
Precies, stel dat je er nou echt in gelooft. Dan heb je misschien toch een financieel probleem als je geld straks op is en jij nog leeft. Wat een teleurstelling!
A carbon monoxide leak in your home kills you peacefully in your sleep.

Lekker dan! dan ben ik ook dood als mijn vriend gaat :(
Maar je voelt er niks van, dat is wel fijn. Moet je alleen wel even iemand waarschuwen dat ze je niet pas vinden na een week ofzo.
Mijn vriend krijgt in ieder geval een nieuwsbericht-waardige dood. While standing in line at a fast food joint, you take too much time deliberating on your order. A very hungry, very crazy man approaches you from behind and takes a large bite out of your neck. You quickly bleed to death.

Haha.
Zou ik dan de site kunnen aanklagen als ik toch mijn geld verbras. In de trant: Jullie gaven mij nog meer 3 jaar dus ik heb er oplos geleefd en nu klopt die datum niet. (site is vermoedelijk Amerikaans, daar kun je toch te pas en te onpas iedereen aanklagen)
Oeh jouw vriend krijgt een vampier in zijn nek Ring. Hahaha
Jazeker, gewoon doen Dushi!
heb net toch ff mijn dochter laten weten om mij nog blij te maken met een nageslacht...hint hint
Whaha, ik word 98 jaar! Wat een flauwekul zeg.
Boehoe jullie worden allemaal oud, ikke heulemaal nie
quote:Ring1981 schreef op 16 april 2009 @ 15:29:

Mijn vriend krijgt in ieder geval een nieuwsbericht-waardige dood. While standing in line at a fast food joint, you take too much time deliberating on your order. A very hungry, very crazy man approaches you from behind and takes a large bite out of your neck. You quickly bleed to death.

Haha.

Die van mij ook, nouja maar niet meer naar McDonalds enzo gaan.

Ik word slachtoffer van een gewelddadige roofoverval en wordt meerdere keren in mijn hoofd geschoten terwijl ik slaap.
Cum non tum age
Hmmm als ik Non Smoker ben ga ik 2022 al dood, en als ik wel rook leef ik tot 2079....denk dat ik dat peukie toch maar weer opsteek dan!

Van die andere word ik vermoord door een mafkees met een bijl als ik in een hardwarestore sta. Gelukkig kom ik daar nooit
t zal wel
Vreemde beredenering WannaBeMom. Dan maar flink blijven paffen. Wie weet haal je wel de 2080 dan. Heb je toch nog een jaar langer geleefd dan zij nu voorspellen
Best geinig dit:

Your Armageddon's day is Mar 9 2075. Duurt gelukkig nog even.

(En ja, ik kan niet slapen. Ga je rare dingen van doen joh, zo midden in de nacht... )
Chr*stemziel..

Your son, who is sick of being over-disciplined, attacks you in your sleep with a knife, stabbing you repeatedly.

Ik weet het nu écht zeker. Ik wil gaan baren / kind krijgen / mezelf voortplanten, anders zal ik nooit sterven!

(Ninjoo, was wel een leuke voor jou geweest!)
DTEEZ!
Hahahah Djoels, je bent ook echt maf jij he!
Ik ga dood door mijn vriend die ervoor zorgt dat mijn hand tussen de vuilniscontainer komt en daardoor bloed ik heel langzaam dood.......?

Hijzelf wordt opgehangen (na mijn uiteraard dus terecht).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven