Wanneer sterf jij?
donderdag 16 april 2009 om 00:13
Ik zie net een reclame voorbij komen van die SMS toestanden.
SMS Huppeldepup ON naar ...
Je kent ze wel, doodvermoeiend.
Nu zie ik net dat je kunt smssen en dan krijg je je sterfdag door!!?
Heeft iemand dit al eens gedaan?
Wil je dit weten ook al weet je dat dit nep is?
Mag dit? Dit geloof ik niet..
Ik vind dit echt raar!
SMS Huppeldepup ON naar ...
Je kent ze wel, doodvermoeiend.
Nu zie ik net dat je kunt smssen en dan krijg je je sterfdag door!!?
Heeft iemand dit al eens gedaan?
Wil je dit weten ook al weet je dat dit nep is?
Mag dit? Dit geloof ik niet..
Ik vind dit echt raar!
DTEEZ!
donderdag 16 april 2009 om 00:17
Och, ik kijk nergens meer van op. (de reclame nog niet gezien overigens) Of het mag of niet, wie zal het zeggen? Dergelijke bedrijven hebben er een handje van tegen de grens van het toelaatbare aan te schurken en er nét binnen te blijven zodat de handjes schoon blijven en de praktijken vuiler dan wit.
Of je het wil weten? Als je zo'n sms-dienst sms't kennelijk wel ja. Of is dat een te flauwe reactie?
Of je het wil weten? Als je zo'n sms-dienst sms't kennelijk wel ja. Of is dat een te flauwe reactie?
vandaag ga ik van alles kunnen
donderdag 16 april 2009 om 00:18
Wat is er raar aan dan? Alsof A. die mensen dat weten en B. je er invloed op kan uitoefenen. Want ja, natuurlijk is dit nep.
Ze hebben gewoon weer eens wat geks bedacht en als je niet wilt, dan hoef je er niks mee te doen. Het is niet alsof hun een datum door smssen, dat je leven dan ook die dag ophoud. Je kunt hooguit stellen dat het qua fatsoensnorm niet gangbaar is, maarja dat is niet strafbaar ofzo. Ze verdienen gewoon hun geld op deze manier en dat mag gewoon.
Ze hebben gewoon weer eens wat geks bedacht en als je niet wilt, dan hoef je er niks mee te doen. Het is niet alsof hun een datum door smssen, dat je leven dan ook die dag ophoud. Je kunt hooguit stellen dat het qua fatsoensnorm niet gangbaar is, maarja dat is niet strafbaar ofzo. Ze verdienen gewoon hun geld op deze manier en dat mag gewoon.

Nou, jaren geleden heb ik dat een keer op een site berekend. Sloeg natuurlijk nergens op. Net weer even zo'n site gezocht, slaat natuurlijk weer nergens op. Maar wat wel naar was: bij de uitslag staat je naam in een grote rouwadvertentie, met daaronder: Fleur hield van bloemen.
Ach ja...
Oh ja, het was 11 februari 2049
Ach ja...
Oh ja, het was 11 februari 2049
heel raar ... maar ja, iemand ziet daar natuurlijk wel weer brood in. Ik persoonlijk wil mijn sterfdag niet weten. En ik vind zoiets ook niet kunnen. Heb overigens in een ver verleden meegemaakt dat een ' waarzegster' (niveau kermis) tegen een kennis van me soortgelijke uitspraken deed die ook nog toevalligerwijs bleken uit te komen!
donderdag 16 april 2009 om 00:20
Lekker, van die o zo stabiele pubers, die dus na dat ze in een opwelling DOOD AAN gesmsed hebben, te horen krijgen dat ze nog een week te leven hebben.
Vervolgens leven ze na 8 dagen nog en draaien dan helemaal door omdat het ieder moment HET moment kan zijn.
Persoonlijk vind ik het nogal gevaarlijk!
Vervolgens leven ze na 8 dagen nog en draaien dan helemaal door omdat het ieder moment HET moment kan zijn.
Persoonlijk vind ik het nogal gevaarlijk!
donderdag 16 april 2009 om 00:21
Ik weet dat er jaren geleden een "death calendar" op internet stond. Geboortedatum invoeren en dan kreeg je je zogenaamde sterfdatum te zien. Toen we "voor de grap" (we waren nog jong he) de geboortedatum van mijn (toen nog in leven zijnde) oma intypte, kregen we een melding dat ze al dood had moeten zijn (iets in die trant, het was een Amerikaanse site). Flauw idd maar ik geloof dat dit soort dingen wel gewoon mogen.

donderdag 16 april 2009 om 00:23
Kusunum, ik geloof niet dat ze een datum een week later zullen smsen. Echt niet. Ik heb zo mn vermoedens dat bij die smsdienst iedereen een jaartje of 85 wordt.
Oh ja, ik heb voor de zekerheid, op die site die ik net noemde, mijn moeder ingevoerd. Die wordt volgens die berekening 83. Dat is niet zo, dus mijn 2049 geloof ik ook niet
Oh ja, ik heb voor de zekerheid, op die site die ik net noemde, mijn moeder ingevoerd. Die wordt volgens die berekening 83. Dat is niet zo, dus mijn 2049 geloof ik ook niet
donderdag 16 april 2009 om 00:29
quote:fleurtje schreef op 16 april 2009 @ 00:18:
Nou, jaren geleden heb ik dat een keer op een site berekend. Sloeg natuurlijk nergens op. Net weer even zo'n site gezocht, slaat natuurlijk weer nergens op. Maar wat wel naar was: bij de uitslag staat je naam in een grote rouwadvertentie, met daaronder: Fleur hield van bloemen.
Ach ja...
Oh ja, het was 11 februari 2049Damned, en wat nou als je geen rouwadvertentie wilt in 2049 en als een gek gaat niezen van bloemen? Tsk!
Ach ja...
Oh ja, het was 11 februari 2049Damned, en wat nou als je geen rouwadvertentie wilt in 2049 en als een gek gaat niezen van bloemen? Tsk!
vandaag ga ik van alles kunnen
donderdag 16 april 2009 om 00:29
Ja ik lig hier in bed, lekker met mijn laptop erbij, een snoezelige snurkende kat in zijn mand, helemaal gelukkig dat ik het leven heb, niet met een swaffelende benzinepompbezoeker samenwoon, zie ik opeens die reclame.
Nou de tyfus, ik dacht wat is dit dan?!
Maar klaarblijkelijk mag het, nou dan houd ik mijn mond erover. Die sites ken ik overigens ook niet, was vroegah waarschijnlijk te druk om uit te rekenen of de tennisleraar en ik een goede scoringspercentage hadden op basis van onze namen. .
Nou de tyfus, ik dacht wat is dit dan?!
Maar klaarblijkelijk mag het, nou dan houd ik mijn mond erover. Die sites ken ik overigens ook niet, was vroegah waarschijnlijk te druk om uit te rekenen of de tennisleraar en ik een goede scoringspercentage hadden op basis van onze namen. .
DTEEZ!
donderdag 16 april 2009 om 00:39
donderdag 16 april 2009 om 00:43

donderdag 16 april 2009 om 00:59
Ach ja, wat een leuke grap voor pubers met mobieltjes... Die sterfdag kan dan mooi naast het 'nep-GSMvirus', de brandweer, en de 'autosleutelafstandsbedieningtoon' (bliep-bliep).
Een kennisje heeft van haar hippieouders een geboortehoroscoop meegekregen btw. Daarin stond dat ze voor haar 30ste zou overlijden (wat een fijne voorspelling). Inmiddels is ze 35...
Een kennisje heeft van haar hippieouders een geboortehoroscoop meegekregen btw. Daarin stond dat ze voor haar 30ste zou overlijden (wat een fijne voorspelling). Inmiddels is ze 35...
donderdag 16 april 2009 om 06:41
Ik vraag me altijd af hoeveel van die SMSjes je terug krijgt. Er staat in kleine lettertjes onder dat het € 1.50 kost per bericht en maximaal 6 berichten of zoiets, Tenminste bij die reclame van SMS nu het kenteken naar..... En ook die van de huizenprijs. (Je ziet het maar heel even en het zijn super kleine lettertjes) Ik vind het altijd onzin. Hoe kun je op alleen een kenteken weten hoeveel een auto kost. Het kan wel een roestbak zijn of juist andersom. Ik denk zo maar dat je dan gewoon vast zit aan meteen 6 x € 1.50 smsjes. Geldklopperij is het. Anders niets.

donderdag 16 april 2009 om 09:17
quote:[message=3086115,noline]medje schreef op 16 april Heb overigens in een ver verleden meegemaakt dat een ' waarzegster' (niveau kermis) tegen een kennis van me soortgelijke uitspraken deed die ook nog toevalligerwijs bleken uit te komen!
Jaja, die kennis is toevallig niet gaan leven naar die uitspraken?? Als er gezegd wordt, dat je een keer zult trouwen maar dat je daarna pas je grote liefde zult tegenkomen, ga je natuurlijk getrouwd en wel gewoon op zoek naar een grote liefde..duh..
Allemaal onzin.
Jaja, die kennis is toevallig niet gaan leven naar die uitspraken?? Als er gezegd wordt, dat je een keer zult trouwen maar dat je daarna pas je grote liefde zult tegenkomen, ga je natuurlijk getrouwd en wel gewoon op zoek naar een grote liefde..duh..
Allemaal onzin.