Wanneer sterf jij?
donderdag 16 april 2009 om 00:13
Ik zie net een reclame voorbij komen van die SMS toestanden.
SMS Huppeldepup ON naar ...
Je kent ze wel, doodvermoeiend.
Nu zie ik net dat je kunt smssen en dan krijg je je sterfdag door!!?
Heeft iemand dit al eens gedaan?
Wil je dit weten ook al weet je dat dit nep is?
Mag dit? Dit geloof ik niet..
Ik vind dit echt raar!
SMS Huppeldepup ON naar ...
Je kent ze wel, doodvermoeiend.
Nu zie ik net dat je kunt smssen en dan krijg je je sterfdag door!!?
Heeft iemand dit al eens gedaan?
Wil je dit weten ook al weet je dat dit nep is?
Mag dit? Dit geloof ik niet..
Ik vind dit echt raar!
DTEEZ!

donderdag 16 april 2009 om 09:21
Ik heb ooit de deathclock ingevuld en ik ga volgens hen dood op 14 maart 2048
tja..
Oh en als ik dus 67 ben speel ik met vuurwerk en blaas ik mezelf op:
While having fun with fireworks, an M-80 blows up in your hand. You die from massive blood loss.
tja..
While having fun with fireworks, an M-80 blows up in your hand. You die from massive blood loss.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you

donderdag 16 april 2009 om 09:23
donderdag 16 april 2009 om 09:28
quote:elninjoo schreef op 16 april 2009 @ 09:13:
http://www.thedeathpsychic.com/
Ah! Ik word doodgebeten door een hondsdolle pittbull!
Nou.... je kunt er veel van zeggen, maar het is in ieder geval geen alledaags 13ineendozijn sterven!
http://www.thedeathpsychic.com/
Ah! Ik word doodgebeten door een hondsdolle pittbull!
Nou.... je kunt er veel van zeggen, maar het is in ieder geval geen alledaags 13ineendozijn sterven!
donderdag 16 april 2009 om 09:36
T is net zoiets als die smsdienst waarmee ZIJ kunnen bepalen of jij en je partner wel bij elkaar passen. Echt dat er uberhaupt mensen zijn die daar serieus naar smsen??
Is dat op 14-jarigen gericht die dat soort spelletjes ook nog in elkaars agenda doen of zo?? (wij hadden altijd zio'n spelletje met letters wegstrepen of zo..en dan kwam er een score uit).
Ik vind dit wel erg ver gaan hoor........voor de normale mens is het pure onzin, maar voor de wat labielere medemens vind ik het gewoon gevaarlijk. Plus: ook al sms je er voor de gein naartoe, t lijkt mij toch naar om zo'n datum in je hoofd te hebben.....dat ga je nooit meer vergeten
Is dat op 14-jarigen gericht die dat soort spelletjes ook nog in elkaars agenda doen of zo?? (wij hadden altijd zio'n spelletje met letters wegstrepen of zo..en dan kwam er een score uit).
Ik vind dit wel erg ver gaan hoor........voor de normale mens is het pure onzin, maar voor de wat labielere medemens vind ik het gewoon gevaarlijk. Plus: ook al sms je er voor de gein naartoe, t lijkt mij toch naar om zo'n datum in je hoofd te hebben.....dat ga je nooit meer vergeten
donderdag 16 april 2009 om 09:46
quote:Maeijken schreef op 16 april 2009 @ 09:21:
While having fun with fireworks, an M-80 blows up in your hand. You die from massive blood loss.ik ook ik ook ik ook! Ik weet alleen mijn leeftijd niet, want deatlock doet een beetje vreemd. Vriend overlijdt aan een hartaanval tijdens spetterende seks trouwens
While having fun with fireworks, an M-80 blows up in your hand. You die from massive blood loss.ik ook ik ook ik ook! Ik weet alleen mijn leeftijd niet, want deatlock doet een beetje vreemd. Vriend overlijdt aan een hartaanval tijdens spetterende seks trouwens
donderdag 16 april 2009 om 10:16
Ik heb die van Elninjoo ook ingevuld.
Mijn einde komt heel dramatisch:
While driving, you look down to dial your cell phone. Failing to watch the road ahead of you, your speeding vehicle crashes into an overturned fuel tanker, causing a massive explosion which turns you into human kibble.
Overigens komt dat letterlijk uit een film, geloof ik.
Mijn einde komt heel dramatisch:
While driving, you look down to dial your cell phone. Failing to watch the road ahead of you, your speeding vehicle crashes into an overturned fuel tanker, causing a massive explosion which turns you into human kibble.
Overigens komt dat letterlijk uit een film, geloof ik.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 16 april 2009 om 10:19

donderdag 16 april 2009 om 10:24

donderdag 16 april 2009 om 10:26
Our exclusive and infallible Deathclock predicts you are going to die on
Monday 12th March 2063 at 23:50,
that is to say in
1.701.095.088
seconds,
at the age of 78, N
hit on your head by a 7-ton hailstone.
Nou jaaaaaa, nu weet ik het niet meer zeg.
Eerst snij ik mijn eigen keel door, nu ga ik dood door iets dat op m'n hoofd valt.
http://www.longagony.com/deathclock/index.htm
Monday 12th March 2063 at 23:50,
that is to say in
1.701.095.088
seconds,
at the age of 78, N
hit on your head by a 7-ton hailstone.
Nou jaaaaaa, nu weet ik het niet meer zeg.
Eerst snij ik mijn eigen keel door, nu ga ik dood door iets dat op m'n hoofd valt.
http://www.longagony.com/deathclock/index.htm