Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
vrijdag 17 april 2009 om 01:20
Poepluier en bloedend schraal doosje. Mama auw auw auw.
Ja dat begrijp ik.
Dus schone luier.
Mama's bed slapen!
Tsss. Wat denk je wel niet!
...
Ok vooruit geen zin in gezeik.
Want mama moet nog tassen pakken.(Zie Mims, maar dan zonder boodschappen, en met een bijnatienjarige dubbele logeertas en volleybalspul)
Dus ga jij dan maar in de tussentijd Poolse Teletubbies zitten kijken op youtube.
Affijn, anderhalf uur later is de mama klaar (behalve de slempverzameltas in de kelder die ik geheid ga vergeten).
En de baby klaarwakker.
Kut.
Dat wordt een coma zuipen morgen in ons illegale zuipkeet om een beetje bij te kunnen slapen.
Nog een half nachtje slapen!!
Ja dat begrijp ik.
Dus schone luier.
Mama's bed slapen!
Tsss. Wat denk je wel niet!
...
Ok vooruit geen zin in gezeik.
Want mama moet nog tassen pakken.(Zie Mims, maar dan zonder boodschappen, en met een bijnatienjarige dubbele logeertas en volleybalspul)
Dus ga jij dan maar in de tussentijd Poolse Teletubbies zitten kijken op youtube.
Affijn, anderhalf uur later is de mama klaar (behalve de slempverzameltas in de kelder die ik geheid ga vergeten).
En de baby klaarwakker.
Kut.
Dat wordt een coma zuipen morgen in ons illegale zuipkeet om een beetje bij te kunnen slapen.
Nog een half nachtje slapen!!
vrijdag 17 april 2009 om 08:06
vrijdag 17 april 2009 om 11:53
dat werd toch al verwcht lekker ding?! Maar hier is het de hele ochtend al droog. Joh, wij warmen je wel op als je verzopen aankomt!
Zo, hier nog meer tassen boodschappen, een heerlijk ruikend huis (naar baksel althans, niet naar de zo broodnodige allesreiniger), mijn eigen tas is ingepakt, Dries zijn zaad film ben ik niet vergeten. Nu ga ik zitten met koffie en de krant en ik denk dat ik rond half twee vertrek.
Lieve thuisblijvers, we zullen jullie aanwezigheid bijzonder missen en zullen het glas op jullie heffen!!!
Zo, hier nog meer tassen boodschappen, een heerlijk ruikend huis (naar baksel althans, niet naar de zo broodnodige allesreiniger), mijn eigen tas is ingepakt, Dries zijn zaad film ben ik niet vergeten. Nu ga ik zitten met koffie en de krant en ik denk dat ik rond half twee vertrek.
Lieve thuisblijvers, we zullen jullie aanwezigheid bijzonder missen en zullen het glas op jullie heffen!!!
vrijdag 17 april 2009 om 11:56
Oh jee, ik moet nog douchen en haren wassen en kleren aantrekken en tassen inpakken en iets te eten verzinnen en kopen en en en en en en en ............aaaaaaaaaaaargh.
Over twee uur ga ik weg. Nou . ehm, dat moet dus makkelijk lukken. Toch??
* pakt nog wat knutselspullen in:
Meave, Madootje en Xop; Tot gauw!!! Zoen!
Over twee uur ga ik weg. Nou . ehm, dat moet dus makkelijk lukken. Toch??
* pakt nog wat knutselspullen in:
Meave, Madootje en Xop; Tot gauw!!! Zoen!
vrijdag 17 april 2009 om 12:40
quote:supra schreef op 17 april 2009 @ 11:50:
Meiden: Slempse!
En veel plezier met Dries
[afbeelding]
~Zit nu zwaar geil op werk en overweegt de eerste de beste mannelijke voorbijganger op het bureau te trekken...~
Ach Bentetje, ik doe nooit zo aan weersvoorspellingen, blijkbaar.. Maareh.. het zonnetje is hier inmiddels erg lekker aanwezig, dus ik heb er wel weer zin in!! (Overwoog al even om toch met de trein te gaan)
Ben alleen zo allejezus druk op werk vandaag! Pffffff. Hoop dat ik überhaupt weg kan hier om 17.00 uur...
Meiden: Slempse!
En veel plezier met Dries
[afbeelding]
~Zit nu zwaar geil op werk en overweegt de eerste de beste mannelijke voorbijganger op het bureau te trekken...~
Ach Bentetje, ik doe nooit zo aan weersvoorspellingen, blijkbaar.. Maareh.. het zonnetje is hier inmiddels erg lekker aanwezig, dus ik heb er wel weer zin in!! (Overwoog al even om toch met de trein te gaan)
Ben alleen zo allejezus druk op werk vandaag! Pffffff. Hoop dat ik überhaupt weg kan hier om 17.00 uur...
vrijdag 17 april 2009 om 12:46
Zit thuis.. ga zo taarten bakken en tassen inpakken.. kinderen zijn om 15.15 uur vrij. Helaas kan ik dan waarschijnlijk niet om 15.22 vertrekken .. 16.10 uur vertrekken levert mooie aansluiting en aankomsttijd op, maar is geen stoptrein en om de kinders nou halverwege uit een rijdende trein te mikken... neuh. Dus.. ben ik 45 minuten later dan gisteren aangekondigd en moet ik een keer zo lang lopen vanaf de bus..
Maar.. het is heerlijk weer en het is weekend!
Nu trouwens in Stad wel even een bus eerder nemen, onderweg uitstappen voor foto's maken Kinderen verklaren me voor gek en onhandig, maar ach.. boeie!
Zojammer dat niet iedereen kan komen. En Xop weet natuurlijk nog niet eens wat ze mist, maar Meave en Madootje des te meer!
Maar.. het is heerlijk weer en het is weekend!
Nu trouwens in Stad wel even een bus eerder nemen, onderweg uitstappen voor foto's maken Kinderen verklaren me voor gek en onhandig, maar ach.. boeie!
Zojammer dat niet iedereen kan komen. En Xop weet natuurlijk nog niet eens wat ze mist, maar Meave en Madootje des te meer!
Later is nu
vrijdag 17 april 2009 om 13:28
Dream, je kunt ook trein van 17.25 nemen vanaf Dreamtown. Hoef je maar 1 x over te stappen en stap je vlakbij huisje uit, scheelt qua aankomsstijd dan maar 13 min extra
Lief komt later thuis dan gepland, dus ik vertrek ook later. Besloten dat Bentetje me ophaalt op station van Slemptown. Wij zijn dan rond vier uur op de locatie.
Lief komt later thuis dan gepland, dus ik vertrek ook later. Besloten dat Bentetje me ophaalt op station van Slemptown. Wij zijn dan rond vier uur op de locatie.
vrijdag 17 april 2009 om 14:08
Nee Toet, want dat is intercity.. en kinders moeten eruit. Dat soort werk Misschien dat ik wel gewoon wacht op die ene bus, waarbij lopen korter is.. maar ik heb zo'n zin in rosé!
(en softijs, spoort dat een beetje bij elkaar?)
Gr.. wilde ik de taarten maken, bleken 2 zakjes geraspte kaas blauw geworden.. en nog 2 maanden houdbaar! Dus snel naar de winkel.. 2e taart staat nu in de oven. En ik moet als een speer gaan inpakken, maar zit éven rustig met kopje thee.
~zennnn~
(inpakken is niet veel werk, ook voor de kinderen niet, maar 't spul ligt nog in kratjes en dat wordt zoekwerk en dan ga ik vaak gelijkertijd vouwen, want dat zoekt makkelijker, maar kost dus wel meer tijd... )
(en softijs, spoort dat een beetje bij elkaar?)
Gr.. wilde ik de taarten maken, bleken 2 zakjes geraspte kaas blauw geworden.. en nog 2 maanden houdbaar! Dus snel naar de winkel.. 2e taart staat nu in de oven. En ik moet als een speer gaan inpakken, maar zit éven rustig met kopje thee.
~zennnn~
(inpakken is niet veel werk, ook voor de kinderen niet, maar 't spul ligt nog in kratjes en dat wordt zoekwerk en dan ga ik vaak gelijkertijd vouwen, want dat zoekt makkelijker, maar kost dus wel meer tijd... )
Later is nu
vrijdag 17 april 2009 om 14:19
O ja, inpakken... Eh, we hebben toch niet veel nodig? We zitten toch de hele dag bloot in die 2p sauna , scheelt een boel kleren.
Ik doe het in etappes. Eerst spullen pakken voor logeren Zoon, dan Zoon naar mijn mama, dan met Dot Dochter halen, tussendoor eigen spullen bij elkaar graaien (geplande tijdsinspanning: 10 minuten), dan beete bankhangen met meisjes spelen totdat GG er is, dan naar trein, Ben er denk ik u of 8 (Bloes vroeg gisteren of ik dan nog wilde eten; DUH, wanneer wil ik nou níet eten?!)
Net ongesteld geworden, voel me echt helemaal sloomsuf, maar dat valt tussen al die goed aangeschoten lekkere wijven vast niet op
Ik doe het in etappes. Eerst spullen pakken voor logeren Zoon, dan Zoon naar mijn mama, dan met Dot Dochter halen, tussendoor eigen spullen bij elkaar graaien (geplande tijdsinspanning: 10 minuten), dan beete bankhangen met meisjes spelen totdat GG er is, dan naar trein, Ben er denk ik u of 8 (Bloes vroeg gisteren of ik dan nog wilde eten; DUH, wanneer wil ik nou níet eten?!)
Net ongesteld geworden, voel me echt helemaal sloomsuf, maar dat valt tussen al die goed aangeschoten lekkere wijven vast niet op
vrijdag 17 april 2009 om 15:14