Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Sjaantje37 schreef:
11-02-2020 15:39
En toch kan ik mij niet aan het gevoel onttrekken dat Bridget wel heel erg haar best doet om zich staande te houden tussen de twintigers.

Het heeft toch iets zieligs ofzo, kan er mijn vinger niet opleggen.

Als ik zijn ex Monique dan zo eens bekijk straalt zij veel meer klasse uit dan Bridget en zoveel schelen zijn niet qua leeftijd.

Ook het selfie waar ze met haar koortslip Andre vol op zijn bek pakt, ik vind het allemaal een beetje te gemaakt.

Ook Monique haar foto’s zijn geposeerd maar omdat ze door een ander zijn gemaakt geeft dat toch een ander soort dynamiek.

Ik weet het niet hoor, maar misschien was het tripje naar Curaçao toch iets over de top van Bridget.
Ik vraag me vooral af waarom je zoiets zou doen.. Ik vind het raar, wat gaat er door je hoofd als je vind dat iedereen moet zien hoe je loopt te bekken? Waarom willen zij zo graag aandacht? Ik vind het eigenlijk heel sneu gedrag. Dat je verliefd bent ok, maar waarom het zo etaleren?
Het zou mij niets verbazen als Monique en André ooit weer bij elkaar komen . En dan maar niet te spreken over Bridget. :@@: overdreven gedoe van haar
GinnyJones schreef:
11-02-2020 16:24
Ik vraag me vooral af waarom je zoiets zou doen.. Ik vind het raar, wat gaat er door je hoofd als je vind dat iedereen moet zien hoe je loopt te bekken? Waarom willen zij zo graag aandacht? Ik vind het eigenlijk heel sneu gedrag. Dat je verliefd bent ok, maar waarom het zo etaleren?
Denk omdat ze verliefd zijn? Zijn echt heel veel mensen die dit soort foto’s posten.

Maar gezien het aantal posts en alle analyses hier in het topic houden ze de gemoederen maar bezig.
https://www.ditjesendatjes.nl/monique-w ... oor-gezin/

Ik mag toch niet hopen dat ze hem nog terug wil.
Bridget en Rachel hebben slechts 4,5 jaar leeftijdsverschil. :-o.
sugarmiss schreef:
12-02-2020 17:52
Bridget en Rachel hebben slechts 4,5 jaar leeftijdsverschil. :-o.
:-o Al ziet Rachel er veel ouder uit.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Foto uit de oude doos?

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ion-island
Trien30 schreef:
12-02-2020 19:56
Foto uit de oude doos?

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ion-island
:popcorn:
Foto met de oude doos
Jojanneke12 schreef:
12-02-2020 17:20
https://www.ditjesendatjes.nl/monique-w ... oor-gezin/

Ik mag toch niet hopen dat ze hem nog terug wil.
Waarom niet, ze neemt hem terug steekt een dikke vinger op naar Bridge en een week later dumpt ze hem.
Nee hoor ze zal vast niet zo dom zijn hooguit proberen om de relatie tussen haar en dat eikeltje fatsoenlijk te houden voor hun kind.
Ik dacht dat het hartje naar haar kind was toen ik het zo las maar heb geen Instagram.
Hatsjikideee...
Julus schreef:
12-02-2020 20:12
Foto met de oude doos
Het blijft mij verbazen hoe venijnig en gemeen vrouwen naar andere vrouwen zijn.
Geen verkeerd woord over die Hazes, maar vol op de "andere" vrouw.
Op Twitter staat een foto van Bridget met dikke lip. De foto is niet direct zichtbaar, je krijgt eerst de melding :

Het volgende materiaal bevat mogelijk gevoelige content

😆😆

https://mobile.twitter.com/Mila23920990 ... aasland-tv
op die foto kan hij naar net zo goed op de wangen hebben gezoend, dat is niet duidelijk te zien

En inderdaad, vrouwen moeten altijd andere vrouwen afkraken op uiterlijk als ze ze niet aardig vinden.

Ik vind die Andre Hazes net zo goed een kwal, ik las in het flautteuze topic dat er mensen zijn die het best met hem zouden kunnen doen. Hell to the know.
Als eerste zou ik het gevoel hebben dat ik mn broertje in bed heb, ten 2e vind ik hem totaal niet aantrekkelijk. (zowel van buiten en vooral van binnen. En ja, dat telt voor mij inderdaad wel. ook als het 1 malig zou zijn)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
koko67 schreef:
13-02-2020 08:30
Het blijft mij verbazen hoe venijnig en gemeen vrouwen naar andere vrouwen zijn.
nah volgens mij was ik niet zo aardig over die kneus, kijk dat ze voorzichtig is in de omgang met die kneus snap ik nog wel dat is in het belang van hun kind.
Maar verder waarom zou ze vriendelijk blijven tegenover B
koko67 schreef:
nah volgens mij was ik niet zo aardig over die kneus, kijk dat ze voorzichtig is in de omgang met die kneus snap ik nog wel dat is in het belang van hun kind.
koko67 schreef:
koko67 schreef:

Nou, breek mij de bek niet open over die natte scheet van een Hazes jr.
Ik vind hem dan ook uitmuntend bij Mevrouw Maasland passen. Beide even arrogant en vol van zichzelf.
Dit is echt zo'n koppel waarbij ik denk: "ik gun jullie elkaar van harte!"
De enige voor wie ik dit alles rot vind (vooral het mediacircus) is de zoon van Bridget. Echt sneu.
Pindakaasjes schreef:
13-02-2020 09:51
Nou, breek mij de bek niet open over die natte scheet van een Hazes jr.
Ik vind hem dan ook uitmuntend bij Mevrouw Maasland passen. Beide even arrogant en vol van zichzelf.
Dit is echt zo'n koppel waarbij ik denk: "ik gun jullie elkaar van harte!"
De enige voor wie ik dit alles rot vind (vooral het mediacircus) is de zoon van Bridget. Echt sneu.
Omwille van je kind had ik mij terughoudender opgesteld, je hoef je verliefdheid met een 20 jaar jonge man waarmee je all the way bent gegaan met je dronken kop op een bruiloftsfeest niet zo naar de buitenwereld te etaleren.

Heel die rechtszaak was een aanfluiting en dan nog janken dat je kind er op school wat van mee krijgt en dat nog een soort van sensatie vinden ook hoe ze dat met Andre bracht. Nadat ze Mees samen naar school hadden gebracht.

Ik hou het er maar op dat ze totaal doordraait van de ‘liefdes’ hormonen maar gezond vind ik het niet, zeker niet tegenover dat joch...dat ook al geleerd heeft op een manier te poseren in de camera.

Triest.
sjaantje37 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 09:58
0.27% gewijzigd
balteriootje schreef:
13-02-2020 09:21
Op Twitter staat een foto van Bridget met dikke lip. De foto is niet direct zichtbaar, je krijgt eerst de melding :

Het volgende materiaal bevat mogelijk gevoelige content

😆😆

https://mobile.twitter.com/Mila23920990 ... aasland-tv
Wat een onderlip joh, ik moest gelijk aan de Himba's denken met die onderlippen van groeten uit de jungle :rofl:
Vlinder1963 schreef:
13-02-2020 09:36
Ik heb het gevoel dat Monique de aanval aan het inzetten is door middel van provocerende foto’s. In een van haar verhalen op ista laat ze zich van een wel heel pikante kant zien.....
Maar eigenlijk moeten beide dames die Andre kwal niet meer willen.....
Sjaantje37 schreef:
13-02-2020 09:59
Ik heb het gevoel dat Monique de aanval aan het inzetten is door middel van provocerende foto’s. In een van haar verhalen op ista laat ze zich van een wel heel pikante kant zien.....
Ach ze is zelf van begin af aan geprovoceerd ,dus dat ze nu zelf ook wat actie onderneemt is niet zo gek,ik denk niet dat ze hem terug wil,maar gewoon even prikken ;-)
Vlinder1963 schreef:
13-02-2020 10:30
Ach ze is zelf van begin af aan geprovoceerd ,dus dat ze nu zelf ook wat actie onderneemt is niet zo gek,ik denk niet dat ze hem terug wil,maar gewoon even prikken ;-)
Ik denk het eerlijk gezegd ook niet hoor dat hem terug wil want die is toch weer zo weg. De timing van Monique is best goed, nu de eerst glans van de verliefdheid eraf aan het gaan is.

Ik geloof echt in karma....
Hans Klok heeft keihard uitgehaald naar Bridget Maasland.

In de nieuwe editie van het weekblad Weekend vertelt Hans Klok over zijn ernstig zieke assistente Nathalie, die momenteel vecht tegen kanker. Nathalie, getrouwd met de ex-man van Bridget Maasland, is keihard aan het strijden voor haar leven zodat ze haar zesjarige dochter Kate en 11-jarige stiefzoon Mees, de zoon van haar man Pepijn en Bridget Maasland, kan zien opgroeien. Hans wil niet veel kwijt over Bridget omdat de illusionist wil voorkomen dat hij zijn band met de presentatrice nog slechter maakt. Wel verwijt hij Bridget dat zij nooit enige belangstelling heeft getoond naar de vrouw die een belangrijke rol speelt in het leven van haar zoon. “Bridget heeft alleen nooit enig medeleven met Nathalie getoond, en dat vind ik niet kunnen”, aldus de illusionist.

De relatie van haar ex-man Pepijn en Nathalie is volgens Hans altijd een pijnlijk iets geweest voor Bridget. Ondanks dat zij elkaar pas ontmoet zouden hebben nadat Bridget en Pepijn uit elkaar waren. Hans vindt dat, in deze situatie, zoiets aan de kant moet kunnen worden gezet. “maar als iemand de helft van de tijd voor je kind zorgt en diegene krijgt het slechte nieuws dat geen arts meer wat voor haar kan doen, dan moet je toch kunnen zeggen: en nu is het klaar.”

:| jeetje
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven