Bericht van onbekende vrouw
donderdag 13 februari 2020 om 09:04
Hoi allemaal,
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘
Ik ben ziek thuis en uit verveling keek ik weer eens op Facebook. Zag dat ik een berichtverzoek had van 2 weken geleden van een onbekende vrouw. Zij beweert 'iets' met mijn vriend te hebben. Ben zo in de war nu. Weet niet wat ik moet doen, of en hoe ik moet reageren? Hoe komt zij aan mijn naam? Ben te ziek om goed helder te denken, gaat van alles door me heen nu. Heb niets gemerkt aan mijn vriend. Hij is op dit moment voor zijn werk niet thuis (???) en komt morgenavond weer thuis. Wil niet overhaast reageren naar mijn vriend. Zal ik reageren op haar bericht?
Bedankt alvast voor jullie advies ⚘

zaterdag 15 februari 2020 om 10:43
Je weet niks. Blijf maar fijn in jouw wereldje van onwetendheid verder leven, ik gun het je.2east schreef: ↑15-02-2020 08:47Je realiseert je toch hoop ik wel dat jouw hele verhaal gebasseerd is op eigen interpretatie en beleving en op 0,0 feiten...
Begrijp.me niet verkeerd, ik vind het héél er dat jij 20 jaar belazerd bent, maar hoe daar over schrijft is jouw interpretatie.
De werkelijkheid is veel ordinairder en oppervlakkiger.
Jouw ondertussen ex, genoot niet, was niet trots en deed het niet om hele diepe redenen als status en aanzien, genot of meedogenloos martelen.
Hij loog, zoals de meeste mannen, vanwege luiheid, gemakzuch en geld.
Thyisnheeft hij alles; de tafel is gedekt, huis is schoon, kleding gestreken. Thuis zijn de kinderen. Thuis is zijn huis met hypotheek. Thuis is zijn zekerheid en financiele toekomst geborgd. En als z'n minnares ongesteld is kan hij altijd nog thuis op z'n vrouw kruipen.
En om dat in stand te houden liegt een man over z'n affaire. Ze liegen uit de noodzaak om dat in stand te houden. Liegen als middel, niet als doel. Mannen gaan in de regel vreemd om de seks, niet om de liefde en romantiek. Die nemen ze er op de koop toe bij.
Als je, als vrouw, je man kan vergeven, en je seksleven omgooit/aanpast/verbetert naar zijn wens, is je relatie vaak ook gered. Klinkt allemaal heel dom, lomp en simpel, maar dat is het ook. Niks geraffineerds of verfijnds..... gewoon gras (seks) dat bij de buren groener (beter) is, en een "leugentje om bestwil" om af en toe onder dat hek door te kunnen kruipen, en dat gras te proeven.....
zaterdag 15 februari 2020 om 11:05
2east schreef: ↑15-02-2020 08:47Je realiseert je toch hoop ik wel dat jouw hele verhaal gebasseerd is op eigen interpretatie en beleving en op 0,0 feiten...
Begrijp.me niet verkeerd, ik vind het héél er dat jij 20 jaar belazerd bent, maar hoe daar over schrijft is jouw interpretatie.
De werkelijkheid is veel ordinairder en oppervlakkiger.
Jouw ondertussen ex, genoot niet, was niet trots en deed het niet om hele diepe redenen als status en aanzien, genot of meedogenloos martelen.
Hij loog, zoals de meeste mannen, vanwege luiheid, gemakzuch en geld.
Thyisnheeft hij alles; de tafel is gedekt, huis is schoon, kleding gestreken. Thuis zijn de kinderen. Thuis is zijn huis met hypotheek. Thuis is zijn zekerheid en financiele toekomst geborgd. En als z'n minnares ongesteld is kan hij altijd nog thuis op z'n vrouw kruipen.
En om dat in stand te houden liegt een man over z'n affaire. Ze liegen uit de noodzaak om dat in stand te houden. Liegen als middel, niet als doel. Mannen gaan in de regel vreemd om de seks, niet om de liefde en romantiek. Die nemen ze er op de koop toe bij.
Als je, als vrouw, je man kan vergeven, en je seksleven omgooit/aanpast/verbetert naar zijn wens, is je relatie vaak ook gered. Klinkt allemaal heel dom, lomp en simpel, maar dat is het ook. Niks geraffineerds of verfijnds..... gewoon gras (seks) dat bij de buren groener (beter) is, en een "leugentje om bestwil" om af en toe onder dat hek door te kunnen kruipen, en dat gras te proeven.....

Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 15 februari 2020 om 11:15
Ja hoor, ik vind het feit dat je dit topic volledig domineert terwijl je mening werkelijk iedereen allang duidelijk is stierlijk vervelend, los van wat die mening verder is. Maar je gestampvoet en aandachttrekkerij kan ik inderdaad verder negeren, heeft TO meer aan. Wel rot voor je dat je zo aan je aandacht moet komen. Sterkte.2east schreef: ↑15-02-2020 10:19Ik vraag me trouwens af of jij en sommige anderen ook zo gereageerd hadden als ik met TO mee gehuild gaf, heel veel begrip haf getoont en haar man ook op de bandenstapel haf gegooid. Mijn mening, hoe irritant ook, doet er ook toe. Net als een heleboel andere me ingen waarvan ìk denk dat het bullshit is. Ik probeer daar in ieder geval inhoudelijk op te reageren en ga nuet als een klein kind zitten huilen over iemand die de regeltjes anders interpreteert dan anderen.....
zaterdag 15 februari 2020 om 11:22
Ik heb jaren lang seks-relaties gehad met getrouwde mannen en ken meer vrouwen die dat hebben/hadden. Een bewuste keuze. Weet je waarom?
Die mannen komen thuis iets te kort. Beetje aandacht veel seks. Allemaal, stuk voor stuk het zelfde verhaal. Ze willen het gevoel hebben man te zijn. Jager. Testosteron. Een goede minnaar. Seks.
En dat krijgen/kregen ze. Zolang ze er.seksueel toe deden. Niet 1 van die mannen heeft ooit ook maar gesuggereerd bij hun vrouw weg te willen en voor mij te kiezen, en dit wilde ik ook helemaal niet. Ik zochr en vond een FWB en getrouwde mannen zijn de beste. De zeuren niet iver relaties. Kopen geen suffe cadeautjes voor je. Hallo-neuken-aju.
En dat is goed zo.
Ik weet helemaal niks?
Nee. Iedere vrouw die denkt bedrogen te worden met/door een andere vrouw, bedriegt zichzelf. Jouw man ging vreemd omdat hij dacht het ergens anders beter te kunnen krijgen en dat kreeg jij ook. Dát heeft jou gekwest. En terecht overigens. Jouw man lóóg om zijn ego en portemonnee te beschermen. Meer niet.
jouw leven is een keuze
zaterdag 15 februari 2020 om 11:25
zaterdag 15 februari 2020 om 11:26
Ik ben toch niet verantwoordelijk voor hoe iemand thuis zijngedrag verklaard?
jouw leven is een keuze

zaterdag 15 februari 2020 om 11:26
spuit_111 schreef: ↑15-02-2020 11:15Ja hoor, ik vind het feit dat je dit topic volledig domineert terwijl je mening werkelijk iedereen allang duidelijk is stierlijk vervelend, los van wat die mening verder is. Maar je gestampvoet en aandachttrekkerij kan ik inderdaad verder negeren, heeft TO meer aan. Wel rot voor je dat je zo aan je aandacht moet komen. Sterkte.
TO komt helemaal niet meer terug. Ik hoop dat ze het heeft uitgepraat met haar vriend en dat het oké is.
Kan 2East er helemaal haar topic van maken en lekker verder jeremiëren. Ze heeft het blijkbaar nodig om een topic te kapen en alleen maar te praten wat zij vindt en wat zij heeft meegemaakt.
Want zo is het.
zaterdag 15 februari 2020 om 11:27
Nou, wees er maar trots op 2 East..
Wat een dom gelul zeg.

zaterdag 15 februari 2020 om 11:29
Dat die mannen haar gewoon naar de bek praten vergeet ze maar even voor het gemak. Want wat die mannen zeiden, ja, zo zat het. Want zij lag ertussen in het echtelijk bed. Dus ze weet dat ze de waarheid spraken over wat ze thuis "tekort kwamen"PoesinBoots schreef: ↑15-02-2020 11:26TO komt helemaal niet meer terug. Ik hoop dat ze het heeft uitgepraat met haar vriend en dat het oké is.
Kan 2East er helemaal haar topic van maken en lekker verder jeremiëren. Ze heeft het blijkbaar nodig om een topic te kapen en alleen maar te praten wat zij vindt en wat zij heeft meegemaakt.
Want zo is het.
En verder waren het ook geen bedriegers dus ze waren hartstikke eerlijk.

Dat je aan zoiets meewerkt zeg. Nouja, ieder zijn eigen normen en waarden zullen we maar zeggen.
justagirly wijzigde dit bericht op 15-02-2020 11:30
11.84% gewijzigd

zaterdag 15 februari 2020 om 11:29
[...]
Ik wist bij de eerste post al dat ze haar straatje aan het schoonvegen was. Kon niet anders dan iemand zijn die voor haar eigen gemoed een hele bizarre waarheid heeft verzonnen.
TO heeft er ook echt helemaal niks aan en ze komt vast niet meer terug.
Ik wist bij de eerste post al dat ze haar straatje aan het schoonvegen was. Kon niet anders dan iemand zijn die voor haar eigen gemoed een hele bizarre waarheid heeft verzonnen.
TO heeft er ook echt helemaal niks aan en ze komt vast niet meer terug.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-02-2020 11:50
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
19.12% gewijzigd
zaterdag 15 februari 2020 om 11:34
Iedereen heeft zijn of haar redenen om vreemd te gaan. De één komt wat te kort, de ander houdt van de spanning, weer een ander gelooft niet in monogamie. Soms zijn ze er thuis open over, soms gaat het stiekem. 2East is hier niet degene die buiten het potje piest natuurlijk, dat zijn de mannen. Voor mij zou het niet fijn zijn met een man te neuken waarvan ik weet dat hij getrouwd is. Ik ben van het 'vrouwen moeten elkaar een beetje steunen' en daarbij kijk ik toch in veel gevallen wat neer op vreemdgangers, wat de aantrekkingskracht sterk verminderd.
In dit topic is nog helemaal geen sprake van duidelijk vreemdgaan, daardoor zijn die berichten nogal kort door de bocht. Ik ben er van overtuigd dat vreemdgaan in elke relatie kan gebeuren, dus ook in die van TO. Sommige mensen hebben die drang meer dan anderen, maar het kan altijd. Maar dat is nu een beetje op de zaken vooruit lopen toch?
In dit topic is nog helemaal geen sprake van duidelijk vreemdgaan, daardoor zijn die berichten nogal kort door de bocht. Ik ben er van overtuigd dat vreemdgaan in elke relatie kan gebeuren, dus ook in die van TO. Sommige mensen hebben die drang meer dan anderen, maar het kan altijd. Maar dat is nu een beetje op de zaken vooruit lopen toch?
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~

zaterdag 15 februari 2020 om 11:48
Dat 'elkaar steunen' vind ik altijd zo'n gelul.justagirly schreef: ↑15-02-2020 11:39Klopt.
En fijn dat jij wel van het elkaar steunen bent Dat zouden er meer moeten doen.
Ik zit niet in een relatie en doe niets met getrouwde mannen, dus het is niet dat ik het op mezelf betrek. Maar je wil toch dat je partner niet vreemdgaat omdat hij de relatie leuk genoeg vindt om die niet op het spel te willen zetten? En niet alleen maar omdat die andere vrouw er uit een soort solidariteit niet aan mee wilde werken?
Ik zou me op die manier nog veel meer bedrogen voelen dan door het werkelijke vreemdgaan
anoniem_394300 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 12:02
0.24% gewijzigd

zaterdag 15 februari 2020 om 11:55
Niks klopt hieraan2east schreef: ↑15-02-2020 10:24Probeer duidelijk te maken dat de meeste mannen nogal simpel zijn/denken m.b.t. vreemdgaan, dat wat hun betreft een beetje beter en een beetje vaker neuken, de problemen allemaal wel op lost en dat ze de rest niet eens zien. Dat vrouwen beter in staat zijn al die andere aspecten te overzien en begrijpen en en dat dàt ook is waarom vreemdgaan door de meeste vrouwen als een doodzonde wordt ervaren en mannen dát dan weer helemaal niet begrijpen.
-Vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen
-De redenen zijn bij mannen helemaal niet minder veelvuldig en gelaagd, het gaat net zozeer om emotionele behoeften en heus niet alleen om seks.
zaterdag 15 februari 2020 om 12:02
Ik beweer ook nergens dat vrouwen niet of minder vreemdgaan. En zeg ook nergens dat er geen mannen zijn die niet om complexere oorzaken vreemdgaan.
Zeg alleen daat VEEL mannen seks als belangrijkste motivatie hebben. En dan voornamelijk ONS vreemdgaan. Langdurige minnares is een ander verhaal, maar dat komt bij mannen statistisch gewoon minder voor. (Kan Rutgers-onderzoek even niet vinden maar weet dat het bestaat)
jouw leven is een keuze
zaterdag 15 februari 2020 om 12:03
Ik ben het eigenlijk wel met je eens op de 1 of andere manier wat je zegt.
Ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit.
Maar het is misschien hoe je het brengt hier.
05-2019 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 12:08
60.20% gewijzigd
Blijf in jezelf geloven !

zaterdag 15 februari 2020 om 12:03
Wat het schokkende is aan het verhaal van 2East, dat ze het bewust doet. Ze zoekt bewust een bezette man uit voor een seksrelatie. Dan is zij weliswaar niet degene die 'buiten de pot piest', maar ze werkt er wel willens en wetens aan mee.Pauwenveer schreef: ↑15-02-2020 11:34Iedereen heeft zijn of haar redenen om vreemd te gaan. De één komt wat te kort, de ander houdt van de spanning, weer een ander gelooft niet in monogamie. Soms zijn ze er thuis open over, soms gaat het stiekem. 2East is hier niet degene die buiten het potje piest natuurlijk, dat zijn de mannen. Voor mij zou het niet fijn zijn met een man te neuken waarvan ik weet dat hij getrouwd is. Ik ben van het 'vrouwen moeten elkaar een beetje steunen' en daarbij kijk ik toch in veel gevallen wat neer op vreemdgangers, wat de aantrekkingskracht sterk verminderd.
Ik ben het ook niet met je eens dat vreemdgaan in elke relatie kan gebeuren. Als er vreemdgegaan wordt in een relatie, zit er namelijk in elk geval voor een van de twee iets niet goed in de relatie.
@TO, de onzekerheid lijkt me nog het meest vervelend. Sterkte, ik hoop dat je de waarheid kunt achterhalen.
zaterdag 15 februari 2020 om 12:07
Het heeft toch echt helemaal niets te maken met een verklaring thuis ? Jij geeft aan het liefst bezette mannen te daten. Dat zegt wat over jou en niets over wat en of hij het thuis verklaart.
Ik ben altijd team vrouw. Heeft voor mij iets met ethiek en normen en waarden te maken.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
Een bedenking... als die mannen het nooit in hun hoofd haalden om hun vrouw te verlaten voor jou... wil dat dan niet zeggen dat ze thuis net wél iets beter hadden en jij enkel leuk was voor de neuk?

ach welnee, je hebt daar helemaal geen onderzoek naar gedaan en bronnen kan je ook al niet leveren. Totaal niet serieus te nemen2east schreef: ↑15-02-2020 12:02Ik beweer ook nergens dat vrouwen niet of minder vreemdgaan. En zeg ook nergens dat er geen mannen zijn die niet om complexere oorzaken vreemdgaan.
Zeg alleen daat VEEL mannen seks als belangrijkste motivatie hebben. En dan voornamelijk ONS vreemdgaan. Langdurige minnares is een ander verhaal, maar dat komt bij mannen statistisch gewoon minder voor. (Kan Rutgers-onderzoek even niet vinden maar weet dat het bestaat)
zaterdag 15 februari 2020 om 12:08
lise1985 schreef: ↑15-02-2020 12:03Wat het schokkende is aan het verhaal van 2East, dat ze het bewust doet. Ze zoekt bewust een bezette man uit voor een seksrelatie. Dan is zij weliswaar niet degene die 'buiten de pot piest', maar ze werkt er wel willens en wetens aan mee.
Ik ben het ook niet met je eens dat vreemdgaan in elke relatie kan gebeuren. Als er vreemdgegaan wordt in een relatie, zit er namelijk in elk geval voor een van de twee iets niet goed in de relatie.
@TO, de onzekerheid lijkt me nog het meest vervelend. Sterkte, ik hoop dat je de waarheid kunt achterhalen.
Ik vraag dit oprecht. Probeer iets te begrijpen;
Waarom is dit schokkend? Omdat je geconfronteerd wordt met het bestaan van dit soort vrouwen? Omdat er ook vrouwen niet vrouw-solidair zijn?
jouw leven is een keuze