Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Nou laat de rust maar weer wederkeren voor de kinderen van Hazes en Bridget.
Lijkt me voor hun beter in elk geval.
Oh nu is de omhelzingsfoto ineens wel innig? Toen ik het zei viel iedereen over me heen...
Bridget is de zwakste schakel. Tot ziens!

Snap niet waarom Monique die kleuter nog wil.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
louti schreef:
17-02-2020 13:08

Wie zegt dat Monique hem nog wil?
minnimouse schreef:
17-02-2020 13:10
Wie zegt dat Monique hem nog wil?
https://www.ditjesendatjes.nl/kiest-andre-voor-gezin/

Monique: 'ik ga vechten voor het gezin'.
louti schreef:
17-02-2020 13:16
https://www.ditjesendatjes.nl/kiest-andre-voor-gezin/

Monique: 'ik ga vechten voor het gezin'.
Ja, dat heeft ze idd gezegd.
Ben benieuwd of het waar is.
louti schreef:

Status, gezin en het feit dat die twee embryo’s nog in het vriesvak liggen...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
louti schreef:

Al was het maar om duidelijk te maken wie de zwakste schakel is.
louti schreef:

Zal het haar veel “bloed zweet en tranen” kosten om bij RTL boulevard de relaties van de BN’ers onder de loep te nemen?
Lillybit schreef:
17-02-2020 13:23
Al was het maar om duidelijk te maken wie de zwakste schakel is.
En ook dat ja. Een beetje stekeligheden uitdelen is Monique ook niet vreemd. Tietuh-gate was er niet voor niets. En dat de André loves Monique foto op Valentijns dag...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
minnimouse schreef:
17-02-2020 13:21
Ja, dat heeft ze idd gezegd.
Ben benieuwd of het waar is.
Ze is niet voor niets naar curaçao gereisd.
Ben benieuwd welke plusser zijn nieuwe vriendin wordt (na Monique, want een evt verzoenig gaat m.i. niet lang duren).

Ik ga gokken omdat het kan:
- Yolanthe
- Gaby den huppeldepup
- Tatum Dagelet
- Leontine (Borsato)
Ik vraag me toch best af of Bridget zich niet verschrikkelijk schaamt voor haar eigen gedrag. Drie maanden, verschrikkelijk hoog van de toren blazen, alles delen bij het kinderachtige af, Rachel die al van haar houdt, trouwplannen, iemand de ware noemen.. en dan dit.
louti schreef:
17-02-2020 14:40
Ben benieuwd welke plusser zijn nieuwe vriendin wordt (na Monique, want een evt verzoenig gaat m.i. niet lang duren).

- Yolanthe
- Gaby den huppeldepup
- Tatum Dagelet
- Leontine (Borsato)
Nee, Tatum is veel te leuk voor Dré.
GinnyJones schreef:
17-02-2020 14:47
Ik vraag me toch best af of Bridget zich niet verschrikkelijk schaamt voor haar eigen gedrag. Drie maanden, verschrikkelijk hoog van de toren blazen, alles delen bij het kinderachtige af, Rachel die al van haar houdt, trouwplannen, iemand de ware noemen.. en dan dit.
Tuurlijk wel
Ze geven als reden op:‘door de druk op onze relatie en de aandacht die ervoor was’ . Duhhh...dat heb je allemaal zelf veroorzaakt met al je Posts op Social Media!!!!

GinnyJones schreef:
Ozo.
Superhuisvrouw schreef:
17-02-2020 12:33
Bridget heeft in elk geval een paar leuke tripjes weer gemaakt.
:-) En nu weer met beide benen op de grond.
Dat is een harde landing voor d’r ben ik bang.... maar geen medelijden hier hoor.
GinnyJones schreef:
Nou, inderdaad. Gênant allemaal.
Ze heeft haar foto’s met André nog niet van insta verwijderd trouwens.
Nee, Yolante is nu met Rico Verhoeven :whistle:

louti schreef:
17-02-2020 14:40

- Yolanthe
- Gaby den huppeldepup
- Tatum Dagelet
- Leontine (Borsato)
Tuurlijk schaamt ze zich. En toch vind ik het sneu. Ook dat ze 32 minuten op dat vliegveld zat te wachten na een lange vlucht en notabene door de manager wordt opgehaald. Kan hoor dat Andre toen niet kon maar ik vind het toch wel triest als ik er zo over nadenk.
It's 5 o'clock somewhere
PinkDress schreef:
17-02-2020 15:04
Nee, Yolante is nu met Rico Verhoeven :whistle:
Oh ja, hij heeft haar op Valentijn bloemen gestuurd.
Wat is het inkomen van Rico? Na Jan kwam Wesley en voor minder zal yo het niet doen.
Merel7 schreef:
17-02-2020 15:16
Oh ja, hij heeft haar op Valentijn bloemen gestuurd.
Wat is het inkomen van Rico? Na Jan kwam Wesley en voor minder zal yo het niet doen.
Ik denk dat Yolanthe genoeg zelf binnen brengt. En Rico lijkt me een lieve man.
GinnyJones schreef:
‘t Is te hopen. Maar ze heeft dit soort dingen wel vaker meegemaakt natuurlijk. Ik heb bij dit soort types de indruk dat ze zo nodig “hip” en “jong” willen zijn/doen. Ergens bij willen horen terwijl het eigenlijk te gênant voor woorden is...

‘t Is bij sommige mensen net alsof hun zelfwaarde ontleend wordt aan het aantal likes of hartjes en dan bij voorkeur van andere BN-ers.
En door.
Gekopbloemen schreef:
17-02-2020 15:43
En door.
Ben jij Yolanthe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven