Social media

16-02-2020 20:14 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!

Ik heb begin dit jaar iemand leren kennen, of naja.. leren kennen.
Hij is familie van 1 van mijn beste vrienden, dus we kenden elkaar al, alleen sinds begin dit jaar zijn we gaan daten.

Dit gaat heel erg goed, we zien elkaar elke week, hij is heel open en lief. Geeft geen reden om hem niet te vertrouwen, en we hebben het super fijn samen.

Gaat dus de goede kant op, en zijn nog volop aan het uitzoeken of we ook echt zo goed bij elkaar passen.

Maar nu.. anders zou ik hier niet zijn...

Hij is nogal een fitnessman, gespierd en knap. Dit uit die ook op social media.
Hij heeft veel scharrels gehad, vooral hoe hij het noemt " barbies", maar is daar klaar mee en heeft al een tijdje niks omdat ze steeds geen inhoud hadden.

Met mij was het anders, ik ben geen barbie, en hij kon uren met mij praten en ja hij vind wel dat ik er heel goed uitzie.

Nu volgt hij op Instagram wel allemaal van die barbies, en ook heel veel hem. Dat is ook allemaal prima en daar zoek ik allemaal niks achter.

Hij heeft vrienden en familie ( de familie ken ik al natuurlijk) over mij verteld, en met Valentijn hebben we een stapje naar buiten gebracht.. althans ik!

In overleg met hem, had ik in mijn stories gezet dat hij mij blij maakt en met een foto van ons samen. Hij vond het heel leuk en geen probleem.

Nu post hij zelf ook van alles, behalve dingen die met mij te maken hebben, ik kom nergens op voor...

Nu ben ik bang dat die dat doet om bepaalde opties toch open te houden oid

Of denk ik nu iets stoms? Hij komt vanavond hierheen, en wil het misschien wel aankaarten, maar wil hem niet afschrikken..
Ik snap sowieso niets van mensen die vreemden volgen. Zeker niet als het vreemde fitgirls of fitboys/foromodellen/badkledingmodellen zijn.

Vind dat altijd een beetje zielig/sneuig.
Afknappertje zou dat voor mij zijn.
Boobavie schreef:
16-02-2020 20:30
Een aantal geven aan dat ik me dus niet zo druk moet maken over het online leven, maar gewoon in het real life moet kijken.
Dan ga ik proberen mij niet druk erover te maken, en is het gewoon iets stoms wat in mijn hoofd opkwam :)

Ik weet niet meer hoe we op de barbieterm kwamen, ik ben zelf niet de aller knapste, heb wel vetjes etc.

Ik noemde de dames volgens mij , mooie vrouwen haha.
Ik denk dat die er niet per definitie iets negatiefs mee bedoelt, hij wilde alleen aangeven dat het prachtige dames waren, maar dat er geen inhoudelijke klik was omdat ze snel waren uitgepraat
Want mooie dames zijn er natuurlijk alleen om naar te kijken. Ze hebben niets te vertellen natuurlijk.
Luci_Morgenster schreef:
16-02-2020 20:48
Ik snap sowieso niets van mensen die vreemden volgen. Zeker niet als het vreemde fitgirls of fitboys/foromodellen/badkledingmodellen zijn.

Vind dat altijd een beetje zielig/sneuig.
Afknappertje zou dat voor mij zijn.
En dit dus.
Sorry TO, ik denk gewoon niet dat hij een blijvertje is.
Hoeft overigens niet te betekenen dat je geen leuke tijd met hem kan hebben...
Onzeker, veel met uiterlijk bezig, veel aandacht van mooie vrouwen nodig, haalt exen naar beneden, geen spoor van vriendin op social media...

Alle ingrediënten van een onbetrouwbare man.
Boobavie schreef:
16-02-2020 20:48
Bedankt voor je reactie, ik plaats zelf ook vrij weinig erop, maar bedacht me het ineens omdat in het verleden wel eens zo is geweest dat iemand dus wel zo opties wilde open houden.

Maar plaats jij zelf dan wel dingen? Hij plaatst veel stories over dat die top avondje heeft ( op de bank), of dat die bezig is met zijn huis etc.

Ik vind het zelf ook erg jammer dat dit in mijn hoofd op komt, want verder is het echt top samen, en plannen ook al flink wat dingen in de toekomst ( dagjes weg etc)
Tegenwoordig plaats ik nauwelijks nog wat maar tot een paar jaar geleden wel. Huis, kat, eten, dingen in de stad... de gebruikelijke nonsense. Maar bijna nooit selfies en eigenlijk ook nauwelijks foto's waar anderen zichtbaar opstaan. Ik houd er ook niet van als een ander een foto van mij plaatst.
Begin dit jaar? Het is nog steeds begin dit jaar. Ik ga ook iemand die ik enkele weken date niet op mijn social media aankondigen hoor. Beetje belachelijk.
En hij is wie hij is, fitnesser, zijn lichaam is belangrijk voor hem, hij volgt gelijkgestemden. Dat is de man die jij gekozen hebt om mee te daten en nu moet hij veranderen?
Na 2 maanden zou ik ook niet mijn liefde verklaren op social media. Nu (na jaren) tag ik hem soms maar erg weinig. Ik vind dat altijd een beetje treurig als je zo je liefde moet “bewijzen”. Man zijn fb sta ik ook nooit op. Ik wil dat ook liever niet. Bepaal graag zelf welke foto ik op internet zet.

Als je erover begint zou ik niet beginnen over je verleden maar gewoon vragen hoe hij het ziet.
Jullie kennen elkaar net en hebben geen relatie. Hij post niets over jou, omdat je niet zijn vriendin bent.
Ik vind het een dikke alarmbel dat hij jou verteld dat jij ‘anders bent dan die Barbie’s’. Dat is typische ‘blabla’ van zo’n macho die op versiertoer is. Hij denkt je volledig in te kunnen pakken met dat soort teksten. En zo te horen werkt het.
Ik zou wat voorzichtig zijn met zo’n man. Dit soort fitnessmannen zijn nogal vol van zichzelf en trainen niet alleen voor zichzelf, maar willen ook graag aanbieden worden door vrouwelijk schoon.
Verwacht er nog maar even niets van, anders is de teleurstelling zo groot als blijkt dat hij niets met je wil.
To, zoals jij het omschrijft is hij onzeker en jij toont ook tekenen van onzekerheid.

Dat lijkt mij het grootste probleem hier.
Dus dit is een andere man dan je date die eind december raar deed en veel 'vrouwelijk schoon' toevoegde op social media?

In dat geval wil je misschien wat te graag een relatie en zou ik het, zeker met jonge kinderen, even wat rustiger aan doen.
Hij is nogal een fitnessman, gespierd en knap. Dit uit die ook op social media.
Hij heeft veel scharrels gehad, vooral hoe hij het noemt " barbies", maar is daar klaar mee en heeft al een tijdje niks omdat ze steeds geen inhoud hadden.

Dus hij heeft veel scharrels gehad, voor de seks dus, maar 'sinds een tijdje'(?) hoeft hij geen seks meer want zijn scharrels hadden geen inhoud... En jij gelooft dit?
Wat zegt je beste vriend over hem?
.
barbies? Ik denk echt dat jij te veel in hokjes denkt hoor. Mooie, sportieve vrouwen zijn niet altijd dom en inhoudloos hoor...

En ik raad je aan social media te verwijderen. SInds ik dat heb gedaan is mijn leven veel leuker. Zie je ook niet wat hij allemaal doet.
Relaties draaien om vertrouwen. En je zou hem moeten vertrouwen. Het doet er niet toe wat hij uitdraagt op social media. Hij is toch met jou.
abracadabra schreef:
17-02-2020 14:00
barbies? Ik denk echt dat jij te veel in hokjes denkt hoor. Mooie, sportieve vrouwen zijn niet altijd dom en inhoudloos hoor...

En ik raad je aan social media te verwijderen. SInds ik dat heb gedaan is mijn leven veel leuker. Zie je ook niet wat hij allemaal doet.
Relaties draaien om vertrouwen. En je zou hem moeten vertrouwen. Het doet er niet toe wat hij uitdraagt op social media. Hij is toch met jou.

Je kan kiezen/bedenken dat het je niet boeit. Dat is een keuze.
Maar je kan ook kiezen om een ander type man te daten. Is ook een keuze en ook helemaal niets verkeerd aan.
Misschien had je stiekem gehoopt (of kom je er nu pas achter dat je dat hoopt) dat hij ook iets op zijn social media zou zetten over jou?
En voelt het nu op een of andere manier ongelijkwaardig?
Boobavie schreef:
16-02-2020 20:22
Het zijn heen exen, maar scharrels.. Hij heeft ervoor 2 lange relaties gehad en daar praten we ook gewoon over, op een normale manier.
Ook voor scharrels mag je respect hebben. Als je scharrelt met iemand die “geen inhoud” heeft zegt dat ook veel over jezelf.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Ik plaats ook nooit iets over mijn man, ben erg op m'n privacy gesteld en hou social media oppervlakkig (zoals social media is).
Ik moet zeggen dat ik het ook snel klef vind worden en bij liefdesverklaringen me vaak afvraag of het echt puur is of voor de show.
Mijn man weet zonder die berichten heel goed dat ik trouw aan hem ben en van hem houd.

Verder vind ik je verhaal op verschillende manieren erg oppervlakkig overkomen en kom jij toch wel onzeker over. Wat je absoluut niet slecht maakt, maar is wellicht iets om aan te werken.
Doet Fitnessman competities? Want dan doe je best ook aan social media promotie en dat is volgen en gevolgd worden. Daarin hoef je je niet druk te maken om fitnessbabes.

Hoe hij over ze praat, vind ik sneuig. Ook in de fitness gewoon echte mensen, slim, dom en alle gradaties er tussenin. Het is niet zo dat er de hele tijd maar over sport en lichaam gepraat wordt ofzo.
oudebaas schreef:
17-02-2020 17:48
Ook voor scharrels mag je respect hebben. Als je scharrelt met iemand die “geen inhoud” heeft zegt dat ook veel over jezelf.
hoho, met domme vrouwen heb je betere seks
Want... daar zit meer bloed in de schaamlippen, want dat is in de hersenen niet nodig
(deze waarheid is mij eens meegedeeld, het zal dus vast kloppen)
lilalinda schreef:
17-02-2020 21:47
hoho, met domme vrouwen heb je betere seks
Want... daar zit meer bloed in de schaamlippen, want dat is in de hersenen niet nodig
(deze waarheid is mij eens meegedeeld, het zal dus vast kloppen)

:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven