Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
dinsdag 18 februari 2020 om 23:51
woensdag 19 februari 2020 om 10:17
woensdag 19 februari 2020 om 10:37
woensdag 19 februari 2020 om 11:21
woensdag 19 februari 2020 om 11:24
Luci_Morgenster schreef: ↑18-02-2020 18:48Vol voor een relatie gaan is wat anders dan hem inwrijven op social media bij de net nieuwe ex. Nagellakjes, kettingen, liefde van je leven en soulmates roepen.. en maar posten en in je programma er ook nog steeds opmerkingen over maken.
Ze stond toen al voor paal en nu helemaal, niet per se omdat het uit is maar omdat ze nu mediarust wil.
Ik kijk eigenlijk nooit op roddelsites of instagram enz maar zelfs ik werd doodgegooid met dat rare pauwen/showgedrag van haar en hem.
Amen.
Helemaal mee eens.
woensdag 19 februari 2020 om 12:42
Waarom snapt ze nou niet dat door hetgeen wat ze zelf doet, haar hele hebben en houwen op social media zetten, dat de pers/roddelbladen/noemmaarop die B, A en M op de huid blijven volgen en iedereen er op reageert?
Nou zat ze weer te huilen bij Frank Dane...hou daar dan eens mee op mens!
Als je werkelijk met rust gelaten worden dan blokkeer je je accounts en probeer je low-profile te leven.
Nou zat ze weer te huilen bij Frank Dane...hou daar dan eens mee op mens!
Als je werkelijk met rust gelaten worden dan blokkeer je je accounts en probeer je low-profile te leven.
Ozo.
woensdag 19 februari 2020 om 13:16
woensdag 19 februari 2020 om 13:25
Ik vroeg nog of ze zeker wist dat dat was wat hij deed. Ja, ze wist het zeker, zei ze.
woensdag 19 februari 2020 om 13:30
Ik heb haar niet horen huilen hoor.minnimouse schreef: ↑19-02-2020 10:37Bridget moest huilen bij Frank op de radio.
Het is ook wel sneu natuurlijk; dat je zo verliefd bent en dat het dan misloopt, ook al pasten ze misschien toch niet zo goed bij elkaar.
Dat je ‘gekke’ dingen doet als je verliefd bent snap ik ook nog wel ergens.
woensdag 19 februari 2020 om 13:30
Helemaal niet, geloof ik. Misschien een inside joke? Jammer dat het niet op film stond.
woensdag 19 februari 2020 om 13:54
Ongelooflijk hoe sommige mensen hier oordelen en er middeleeuwse schandpaalpraktijken op na houden. Over mensen die niemand hier persoonlijk kent. En openlijk genieten van het leed van een ander. Ben benieuwd of deze mensen ook zo reageren als het om hun zoon/dochter/zus/broer/vriendin etc. gaat.
Iedereen die ooit liefdesverdriet heeft gekend weet hoe kl*te het is en dat het ontzettend veel pijn doet, ongeacht om welke reden een relatie beëindigd wordt. En ook weer verbazingwekkend hoe Bridget wordt weggezet als homewrecker terwijl André toch echt zelf een volwassen man is die eigen keuzes maakt.
Verliefde mensen doen soms onbezonnen dingen omdat ze in een liefdesbubbel zitten. Heerlijk toch. En hoe verdrietig als het anders blijkt te gaan. In plaats van openlijk te genieten van de ellende van een ander vind ik een beetje empathie meer op zijn plaats, als je je al bezig wilt houden met mensen die je niet kent.
Iedereen die ooit liefdesverdriet heeft gekend weet hoe kl*te het is en dat het ontzettend veel pijn doet, ongeacht om welke reden een relatie beëindigd wordt. En ook weer verbazingwekkend hoe Bridget wordt weggezet als homewrecker terwijl André toch echt zelf een volwassen man is die eigen keuzes maakt.
Verliefde mensen doen soms onbezonnen dingen omdat ze in een liefdesbubbel zitten. Heerlijk toch. En hoe verdrietig als het anders blijkt te gaan. In plaats van openlijk te genieten van de ellende van een ander vind ik een beetje empathie meer op zijn plaats, als je je al bezig wilt houden met mensen die je niet kent.
anoniem_370190 wijzigde dit bericht op 19-02-2020 14:01
3.35% gewijzigd
woensdag 19 februari 2020 om 14:00
Pff overdrijven is ook een vak!Delila- schreef: ↑19-02-2020 13:54Ongelooflijk hoe sommige mensen hier oordelen en er middeleeuwse schandpaalpraktijken op na houden. Over mensen die niemand hier persoonlijk kent. En openlijk genieten van het leed van een ander. Ben benieuwd of deze mensen ook zo reageren als het om hun zoon/dochter/zus/broer/vriendin etc. gaat.
Verliefde mensen doen soms onbezonnen dingen omdat ze in een liefdesbubbel zitten. Heerlijk toch. En hoe verdrietig als het anders blijkt te gaan. In plaats van openlijk te genieten van de ellende van een ander vind ik een beetje empathie meer op zijn plaats.
Ik heb geen medelijden met ze, ze hebben het zelf continu gedeeld !! En o, o ,wat een verdriet, nou dat overleven ze echt wel weer hoor. Net als wij, gewone stervelingen.
Hoe zie jij trouwens middeleeuwse schandaalpraktijken voor je op een digitaal forum?
woensdag 19 februari 2020 om 14:03
Omdat ze continue gedeeld hebben dat ze verliefd zijn verdienen ze geen empathie? Echt bizarre gedachtengang.
Zeg je dat ook tegen een vriendin wiens hart net gebroken is? Je overleeft het zeker en een BN-er is ook gewoon een sterveling hoor, net als iedereen. Het zijn net mensen.
Zeg je dat ook tegen een vriendin wiens hart net gebroken is? Je overleeft het zeker en een BN-er is ook gewoon een sterveling hoor, net als iedereen. Het zijn net mensen.
justagirly schreef: ↑19-02-2020 14:00Pff overdrijven is ook een vak!
Ik heb geen medelijden met ze, ze hebben het zelf continu gedeeld !! En o, o ,wat een verdriet, nou dat overleven ze echt wel weer hoor. Net als wij, gewone stervelingen.
woensdag 19 februari 2020 om 14:05
Billy_Mean schreef: ↑19-02-2020 13:52Verbaast me dat ik veel lees dat het blijkbaar logisch is dat verliefdheid na 3 maanden al over is. Verliefdheid duurt echt wel langer en de glans is er dan nog niet af.
Staan die 3 maanden niet voor liefdesverdriet?
Dat zou dan een beetje kunnen kloppen met al die hormonen die z'n plekje weer moeten zoeken. Het wordt zelfs vergeleken met afkicken van coke.
Nouja, liefdesverdriet sucks, het lijkt me al helemaal vreselijk als je een bekendheid bent dan word je er steeds mee geconfronteerd door de media.
.
woensdag 19 februari 2020 om 14:06
Natuurlijk is het klote. Datzelfde geldt voor Monique hè. Maar als je je hele leven deelt in de media, dan weet je dat mensen ervan meegenieten. Ze hoeven al die shit niet te delen op Instagram. Dat raad ik mijn eigen kinderen ook af (gelukkig zijn die niet bekend en dus kijkt er niemand mee, maar toch).Delila- schreef: ↑19-02-2020 13:54Ongelooflijk hoe sommige mensen hier oordelen en er middeleeuwse schandpaalpraktijken op na houden. Over mensen die niemand hier persoonlijk kent. En openlijk genieten van het leed van een ander. Ben benieuwd of deze mensen ook zo reageren als het om hun zoon/dochter/zus/broer/vriendin etc. gaat.
Vooral die André lijkt nogal argeloos om te gaan met de dames. En zij vechten elkaar lekker de tent uit om hem.