Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Maris_90 schreef:
19-02-2020 20:16
Ik kan d'r echt niet bij. Je wordt gedumpt via een appje, heel NL moet toezien hoe je ex met een voormalige minnares in 't liefdesbootje stapt, één en al gekwijl heen en weer, en dan neem je 'm ook nog terug 1 dag nadat hij die ander weer heeft gedumpt. Waar is je eigenwaarde?? 't loopt toch wel weer spaak want Andre houdt die asperge niet in z'n broek hoor.
Ik denk dat Mo nog wel een kind wil met André. Dat heeft ze in het verleden ook nog wel eens gezegd. Er liggen tenslotte nog 2 potentiële Hazesjes in het vriesvak van de IVF kliniek...

En verder: het blijft de vader van Dreetje en ze wil kennelijk “vechten voor haar gezin”. En ondertussen zingt die droeftoeter “Zij gelooft in mij... zij ziet toekomst in ons allebei...”
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Yildizlar schreef:
19-02-2020 19:29
Bij zijn eerste vrouw Annie had hij een dochter .
Nathalie
https://www.telegraaf.nl/watuzegt/16904 ... d-gevangen
Dre zegt dat die asperge van hem 20 cm is.

10 in en 10 uit.
Baggal schreef:
19-02-2020 20:22
Ik denk dat Mo nog wel een kind wil met André. Dat heeft ze in het verleden ook nog wel eens gezegd. Er liggen tenslotte nog 2 potentiële Hazesjes in het vriesvak van de IVF kliniek...

En verder: het blijft de vader van Dreetje en ze wil kennelijk “vechten voor haar gezin”. En ondertussen zingt die droeftoeter “Zij gelooft in mij... zij ziet toekomst in ons allebei...”

Dat tekst van dat laatste lied schreef zijn vader destijds voor Ellen. Dat was in een tijd dat Hazes “nog niet populair was” en geen rooie cent te makken had. Niemand begreep wat zo’n mooie slimme meid zag in Hazes. Zij verdiende de kost terwijl hij thuis zat!
Maris_90 schreef:
Ik kan d'r echt niet bij. Je wordt gedumpt via een appje, heel NL moet toezien hoe je ex met een voormalige minnares in 't liefdesbootje stapt, één en al gekwijl heen en weer, en dan neem je 'm ook nog terug 1 dag nadat hij die ander weer heeft gedumpt. Waar is je eigenwaarde?? 't loopt toch wel weer spaak want Andre houdt die asperge niet in z'n broek hoor.
Naast dat het de vader van haar kind is heeft ze hem ook nodig om haar levens stijl te onderhouden en van de ene vakantie naar de andere vakantie te kunnen gaan. En hij heeft haar nodig om onbeperkt toegang tot zijn eigen kind te hebben.
Zakelijk gezien hebben ze ook de meeste en fanatiekste aanhang van fans als compleet gezin, een deel van hun verdien model vooral hun social media en tv aanwezigheid is er ook op gebaseerd dat ze het publiek een inkijk in hun dagelijkse leven als gezin geven.
Kijk maar wat voor fanatieke aanhangers ze als gezin hebben die gingen zelfs Bridget aanvallen en bedreigen.
bisto schreef:
19-02-2020 20:34
Dat tekst van dat laatste lied schreef zijn vader destijds voor Ellen. Dat was in een tijd dat Hazes “nog niet populair was” en geen rooie cent te makken had. Niemand begreep wat zo’n mooie slimme meid zag in Hazes. Zij verdiende de kost terwijl hij thuis zat!
Kleine jongen is toch ook geschreven voor Melvin ipv wat Raggel doet geloven niet voor André
Sjaantje37 schreef:
19-02-2020 20:12
Toch benieuwd wat Bridget naar Monique apte. Zullen we gezellig een drankje doen?
He’s all yours, succes ermee?
hij heeft haar idd heel veel pijn gedaan, maar van iemand houden is niet gelijk weg zodra je dat appje ontvangt. Sterker nog, als je niet om de ander geeft zou het je ook niet raken. Althans, zo denk ik.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Yildizlar schreef:
19-02-2020 20:36
Kleine jongen is toch ook geschreven voor Melvin ipv wat Raggel doet geloven niet voor André
Raggel heeft zichzelf van alles toegeëigend materieel en immaterieel wat haar niet toekwam.
Wat dat betreft heeft Evert Santegoeds als enige er in de media ten tijde van de musical iets over geschreven en op geattendeerd.
Prachtig was de reactie van raggel op dat boek van Jos van Zoelen waarin de waarheid werd geschreven over wat er werkelijk gebeurd was.
Eigenwaarde betaalt de toekomst voor haar kind niet. Met die kleine gaat Monique nooit weer terug naar een woonwagen. Met Andre heeft ze de hele financiele zekerheid voor de toekomst van haar kind en haarzelf bijna gegarandeerd.
Ze gaat ook al richting 50 en als ze het slim speelt hoeft haar kind geen dag van zijn leven meer te werken om goed te kunnen leven.
momo-001 schreef:
19-02-2020 21:08
Eigenwaarde betaalt de toekomst voor haar kind niet. Met die kleine gaat Monique nooit weer terug naar een woonwagen. Met Andre heeft ze de hele financiele zekerheid voor de toekomst van haar kind en haarzelf bijna gegarandeerd.
Ze gaat ook al richting 50 en als ze het slim speelt hoeft haar kind geen dag van zijn leven meer te werken om goed te kunnen leven.
Monique wilde anders graag op het kamp blijven wonen , André vond dat te druk.
En laten we wel wezen die rachel heeft ook nooit gewerkt vanuit de poppenhoek ouwe Hazes zijn bed in en nu nog op zijn erfgoed aan het teren.
momo-001 schreef:
Ze is 43!

Ze komt uit een gezin van gescheiden ouders, dat zal ze zelf niet willen voor hun zoontje. 'k Denk dat dat eerder de drijfveer is.
.
Dit klinkt misschien heel stom hoor, maar zelfs als ze uit elkaar zijn is er toch partneralimentatie? Dus ze heeft hem dan toch niet perse "nodig"?
Ze zijn toch niet getrouwd geweest? Niks partneralimentatie.
Al denk ik dat zij ook prima kan leven van de kinderalimentatie. Zeker als ze er nog eentje weet los te weken.
.
Maris_90 schreef:
19-02-2020 21:26
Dit klinkt misschien heel stom hoor, maar zelfs als ze uit elkaar zijn is er toch partneralimentatie? Dus ze heeft hem dan toch niet perse "nodig"?
Partner alimentatie is niet van toepassing - ze waren niet gehuwd. Wel is André verplicht alimentatie voor Dreetje te betalen...

Ik denk dat Monique nog wel een kindje wil en daar heeft ze André wel voor nodig. Zoals ik eerder schreef: ze hebben nog twee cryos in het vriesvak van de IVF kliniek. Die moet ze terug laten plaatsen voordat ze 45 is. Er is dus werk aan de winkel.

Verder vind ik het ergens best te billijken dat je de vader van je kind terug wil/vecht voor het gezin, ondanks het feit dat hij zijn asperge er bij Maasland (en anderen) heeft ingehangen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Maris_90 schreef:
Helemaal mee eens. Kan hij nu lief overkomen maar dit gaat toch weer fout. Die verandert nooit. Ik had haar hoger in geschat maar nee. Ze verdienen elkaar
impala schreef:
19-02-2020 21:35
Ze zijn toch niet getrouwd geweest? Niks partneralimentatie.
Al denk ik dat zij ook prima kan leven van de kinderalimentatie. Zeker als ze er nog eentje weet los te weken.
Dat moet met deze man niet moeilijk zijn. Hij neukt er graag op los. Goed moment voor een goedmaak liefdesbaby. Ze moet wel opschieten want er staat binnen no-time liefde nummer 5837625 voor zijn neus. #Kannieheusniksandoenhoorzoissienueenmaal
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Roggel heeft de geschiedenis heel slim herschreven. En die gluiperd van een Joop vd Ende deed daar lekker aan mee, getuige de musical. Alles voor het geld.

Misselijk volk.

En dan die opnames van roggel als sr zij gelooft in mij zong en zij meemimede.

Dat liedje was voor Ellen en niemand anders. Gadverdámme wat een wijf, die Roggel.

Melvin heeft alleen contact met Stanley Hazes, een zoon van een van de broers van zijn verwekker Hazes sr.
yasmijn schreef:
20-02-2020 00:39
Roggel heeft de geschiedenis heel slim herschreven. En die gluiperd van een Joop vd Ende deed daar lekker aan mee, getuige de musical. Alles voor het geld.

Misselijk volk.

En dan die opnames van roggel als sr zij gelooft in mij zong en zij meemimede.

Dat liedje was voor Ellen en niemand anders. Gadverdámme wat een wijf, die Roggel.

Melvin heeft alleen contact met Stanley Hazes, een zoon van een van de broers van zijn verwekker Hazes sr.
oh ja, roggel is heel goed in mime. Als zij haar gezicht wit schminkt dan pies je al in je broek van het lachen
zo goed dit
Afbeelding
momo-001 schreef:
als ze het slim speelt hoeft haar kind geen dag van zijn leven meer te werken om goed te kunnen leven.
Wat erg voor dat kind.
S-Meds schreef:
20-02-2020 00:43
zo goed dit
Afbeelding
😂
Bridget heeft haar eerste zelf geregisseerde short mooie uitgebracht , wat een uitgelezen moment in al deze commotie .
bisto schreef:
19-02-2020 20:34

Ja, die Hazes senior verdiend beslist geen schoonheidsprijs voor veel gebeurtenissen uit zijn memoirs.
Je laten pijpen door een meisje van net 15 terwijl je zoontje ook door het huis loopt en je vrouw aan het werk is.. gewoon laf en vies.
Naar mijn idee heeft Ellen wel erg veel stank voor dank gehad en is ze als oud vuil aan de kant gezet.
"Hielp ik je daarom uit de goot?!" had zij met recht voor Hazes senior kunnen zingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven