Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
maandag 17 februari 2020 om 17:53
dat is pas sinds kort, omdat er steeds meer mensen op af komen. eerst was het gratis.
ik ben er ook niet dol op, maar vond het wel grappig om te snuffelen in de antiek hoek ik heb het zwak voor retro spullen en kitscherig servies
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 17 februari 2020 om 18:44
Dat kan op z'n tijd best leuk zijn hoor, wandeling door memory lane. Zolang het maar geen melancholy lane wordt, toch?Rouge__ schreef: ↑17-02-2020 16:48@thubble, ik was zaterdag bij mijn ouders, mijn vader had wat oude jeugd filmpjes van ons op gedoken dus even een trip down memorie lane![]()
avonds ben ik met vriend gaan uit eten was gezellig en heerlijk heb een nieuw favoriet restaurant
![]()
zondag bedacht mijn bff dat het leuk was om naar de vlooienmarkt tegaan ....... moest wel 5euro entree betalenstelletje afzetters was wel grappig, heeel veeel kleren en antiek, daarna hebben koffie gedronken in de buurt was wel gezellig alleen het weer![]()
![]()
![]()
en net hoorde ik op de radio dat er weer een storm aankomtkan deze maand beter stormbruari noemen
Vlooienmarkten zijn niks voor mij. Ben veel te doelgericht, als in, ik weet wat ik wil en de rest boeit mij persoonlijk niet. Helaas niet zo spontaan wat dat betreft. Soms helaas dan.
Wat zeg je nou? Weer storm? Laat je vriendin dit keer eens thuis Rouge.
maandag 17 februari 2020 om 18:45
Wat een leuk vooruitzicht Thlubbe!Thlubbe schreef: ↑17-02-2020 11:53Hallo allemaal, was jullie weekend ook leuk? Ik kijk ontzettend uit naar komend weekend! Nachtje uitgaan, lang geleden.Ik heb me voorgenomen om elke dag van de werkweek op tijd naar bed te gaan zodat ik me zaterdag gewoon goed voel. Geen zin om me vòòr het feestje al brak te gaan voelen, enkel omdat ik niet voldoende geslapen zou hebben.
Blij dat het een beetje beter gaat wat betreft de verwerking van de hoofdman Phoebs.Lekker laten gaan, alleen zijn is echt niet zo dramatisch als veel mensen je willen doen geloven. Het is prima even lekker met jezelf bezig te zijn.
Gaat het inmiddels al wat beter met jou dolfje? Na zo'n korte/slechte nacht?
Lekker he, vroeg naar bed. Ik ben daar heel goed in
Dank je, het maakt het ook makkelijk dat ik alleen zijn tegenwoordig ook fijn vind.
En ik heb geen man nodig, heb net zelf mijn douche slang vervangen want die was kapot gegaan.
(En nee dat is niet echt een moeilijke klus maar ik ben mooi wel trots dat ik het zelf gemaakt heb!)
Rouge: maar kleding kun je wassen.
Ik vind vlooienmarkten wel leuk als het maar geen uren duurt.
Zo ik ben kapot, ik ga ff eten.
maandag 17 februari 2020 om 20:15
Thlubbe schreef: ↑17-02-2020 18:44Dat kan op z'n tijd best leuk zijn hoor, wandeling door memory lane. Zolang het maar geen melancholy lane wordt, toch?wat voor soort restaurant was dat, waar je geweest bent?
Vlooienmarkten zijn niks voor mij. Ben veel te doelgericht, als in, ik weet wat ik wil en de rest boeit mij persoonlijk niet. Helaas niet zo spontaan wat dat betreft. Soms helaas dan.
Wat zeg je nou? Weer storm? Laat je vriendin dit keer eens thuis Rouge.![]()
hmmm klein beetje, zaten ook beelden tussen van mijn oma dus toen zaten de tranen wel hoog
een soort Israëlische snackbar echt heerlijk,
zag heel veel meuk wat mijn oma ook in huis had
HAHAH dit weekend blijf ik inderdaad veilig in huis,
@phoebes, klopt
ik ook niet, we hadden het na een uurtje wel gezien heb geen energie om te graven naar vintage kleding schatten is niet aan mij besteed
maandag 17 februari 2020 om 21:13
Thlubbe schreef: ↑17-02-2020 18:44Dat kan op z'n tijd best leuk zijn hoor, wandeling door memory lane. Zolang het maar geen melancholy lane wordt, toch?wat voor soort restaurant was dat, waar je geweest bent?
Wat zeg je nou? Weer storm? Laat je vriendin dit keer eens thuis Rouge.![]()
(Verder te moe om nog zinnig te reageren...
dinsdag 18 februari 2020 om 11:59
Nog net goedemorgen
Ik heb al gewerkt en ben nu weer thuis tot een uur of 16:45. Straks even stukje lopen en Pokémon spelen en verder beetje lezen voor ik weer weg moet.
Man eet bij zijn ouders want er was iets met de printer of pc of zo dus die is ook onder de pannen en ik maak een omelet. Beetje simpel maar ik had eieren besteld en stom genoeg ook nog in de winkel gekocht en zo ook met brood...
Ik heb al gewerkt en ben nu weer thuis tot een uur of 16:45. Straks even stukje lopen en Pokémon spelen en verder beetje lezen voor ik weer weg moet.
Man eet bij zijn ouders want er was iets met de printer of pc of zo dus die is ook onder de pannen en ik maak een omelet. Beetje simpel maar ik had eieren besteld en stom genoeg ook nog in de winkel gekocht en zo ook met brood...
dinsdag 18 februari 2020 om 22:17
Beetje laat om goedemorgen terug te zeggen dus maak ik er maar goedenavond van
Ik was vrij vandaag, vanmorgen lekker geyogaad, vanmiddag afspraak met de Poh, was erg fijn en vanavond had ik weer eens roti gemaakt. (Maar ik had andere rotipannenkoeken en was ei vergeten erbij te doen dus was niet zo lekker als normaal
En verder, ik zit erg lekker in mijn vel en ik vermaak mij en dat vind ik prettig
donderdag 20 februari 2020 om 08:31
Heb mijn pb uitgezet maar ben ik me daar een portie nieuwsgierigPhoebemeaculpa schreef: ↑19-02-2020 20:17Laat maar, liever via pb wie het weten wil, beetje persoonlijk...
HM zeker?
donderdag 20 februari 2020 om 08:39
Nee zeker niet HM!!! Dat is echt klaar.
toevallig gister nog aan je denken toen ik op dit topic zat...
Tja dan moet je toch je PM ff aan zetten...
een beetje saai en vinden mensen misschien een beetje irritant...)
Ach Wtf jullie kennen me onderhand wel een beetje. Ik ben er niet bewust op zoek naar gegaan en de timinig is, denk ik, ook helemaal niet goed maar ik heb iemand leren kennen (op werk, weer) die, dacht ik/had ik in mijn hoofd in eerste instantie niet mn type leek maar ik begin erachter te komen dat het het tegenovergestelde is
Ja nogmaals slechte timing en totaal onverwacht.
Ik heb gisteren een erg goed gesprek met hem gehad, nee er is niks gebeurd of zo.
En mn vermoeden lijkt te kloppen qua type, ik kan nu op dit moment niks overhaasten (Maar heb dat tot nu toe wel altijd gedaan), en hij denkt er net zo over en we beginnen gewoon vriendschappelijk met elkaar beter te leren kennen, zonder benefits
En dat voelt erg goed.
In de toekomst kan niemand kijken en overhaasten, ja nogmaals ik heb dat altijd gedaan maar ik kom er steeds meer achter dat dat totaal niet bij mij past.
Anyway ik had dit niet verwacht en nogmaals de timing is niet heel handig, maar goed van de andere kant als je iemand echt leuk vindt houd je dat toch niet tegen. Wat niet wil zeggen dat we niet rustig aan kunnen doen. En dat is handig want er is best veel gebeurd de afgelopen tijd.
Zo ik wilde niet maar ik ga zo eerst even lekker een uurtje yoga doen, vanmiddag werken. (Hij is er niet, HM wel maar die kan de pot op. Ex- HM nu dus... )
donderdag 20 februari 2020 om 08:56
donderdag 20 februari 2020 om 09:14
Eehh nee is ook niks mis mee ... zolang we niks gaan overhaasten... (En dat is lang een patroon geweest dus ligt op de loer. Gelukkig dus dat hij dat ook niet wil en kan, overhaasten... Dat is wel wat ik nodig had, iemand die er ook zo instaat...)Vivamuis schreef: ↑20-02-2020 08:56Da’s toch helemaal niet irritant Phoebs.
Wat leuk zeg dat er fris bloed op je pad is gekomen.
Voor onszelf maken we vaak plannen en ideaalbeelden maar dan worden ze door de realiteit ingehaald of doorkruist.
Tja, en dan nog?
Ik zie het probleem helemaal niet!
Gezellig zou ik zeggen![]()
Leuk eigenlijk dit...
Dank lieve Muis voor je lieve woorden..
donderdag 20 februari 2020 om 17:31
donderdag 20 februari 2020 om 19:37
@Dolfje van harte
@phoebes leuk veel plezier lekker genieten
@Muis Muisje
@ daten ik en vriend hebben bewust 3 maanden gedate voordat het officeel werd
ik ben vanmorgen naar hatha yoga geweest na een lange tijd.... ik heb het geweten lichaam vond het niet leuk
verveelde me gister ook, netlfix kon mij niet boeien tv ook niet YT ook niet, ben maar met een boek op de bank gekropen .
ik ben morgen ook jarig