Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Nou tandarts, ik snap er geen hol van en op internet kom ik er ook niks over tegen. Dus ik hoop maar dat je gelijk hebt en dat ik van de pijn verlost ben als de verdoving uitgewerkt is.
Lief Catje,

Je blijft zo lang weg dat ik me zorgen begin te maken. Ik hoop dat je dit leest en dat het goed met je gaat.
Kan me voorstellen dat je nu niet de vrolijkheid zelve kunt zijn, het is nogal wat, waar je doorheen moet en dat je wel iets anders aan je hoofd hebt dan met vreemden op een forum babbeltjes te maken, maar weet dat er aan je gedacht wordt en met je meegeleefd.

Veel liefs!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
21-02-2020 17:58
Lief Catje,

Je blijft zo lang weg dat ik me zorgen begin te maken. Ik hoop dat je dit leest en dat het goed met je gaat.
Kan me voorstellen dat je nu niet de vrolijkheid zelve kunt zijn, het is nogal wat, waar je doorheen moet en dat je wel iets anders aan je hoofd hebt dan met vreemden op een forum babbeltjes te maken, maar weet dat er aan je gedacht wordt en met je meegeleefd.

Veel liefs!
+1 :redrose:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Lady_Day schreef:
21-02-2020 15:41
Geroerbakte spinazie. Mmmm... lekker.

Hahahahaha
Je zou eens moeten proberen om wat vriendelijker tegen je collega's te zijn. Dan kun je ook vriendelijkheid terug verwachten. Echt, ik heb medelijden met je directe collega's. Zelden zo'n chagrijn meegemaakt.

Volgens mij ga je ergens dit jaar met pensioen. Als ik jou was, zou ik maar geen afscheidsfeest/-etentje houden, ik denk niet dat er veel op af zullen komen, zelfs niet voor het gratis eten. Maar je lijkt me sowieso niet iemand die hartelijk afscheid van collega's zal nemen...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Nee... Waarom doe je dit jezelf aan? Die stomme 4daagse is een aanslag op je leven man!
Ik heb zo geen zin in die date.
Kom ik vanmorgen de kamer in, blijk ik vannacht vergeten de verwarming uit te zetten. :| Aan de andere kant was het wel lekker warm zo vers vanuit mijn nessie. :biggrin:
Alsof ik nog niet genoeg had geslapen, heb ik ondertussen nog twee heerlijke dutjes op de bank gedaan. :daisy:

Het leven is goed zo. :heart:
Trieste droeftoeter. Beetje lopen dreigen met je grote jeep terwijl ik aan het tanken ben? Beetje gas geven zodat je nog nét niet tegen mijn auto aankwam? Beetje donker kijken? Krijg toch de kolere. Triest mannetje dat je bent.
Cateautje schreef:
21-02-2020 13:32
Het zal me een rotzorg zijn hoe er geschreven wordt, als ik maar weet wat er staat en wat er bedoelt wordt.
Hier en op social media zeg ik daar ook niks meer over. Maar op een website vind ik het erg onprofessioneel staan. En in het studiemateriaal van een opleidingsinstituut ook. Heb wel eens van een eigenaar van een website de reactie gehad dat de tekst op de website geschreven was door iemand met dyslexie. Nou, dan lijkt het mij toch dat heel de website vol met taalfouten had moeten staan en niet 1 woordje. Ze hebben het ook nooit aangepast.
Daantje1970 schreef:
22-02-2020 15:40
Hier en op social media zeg ik daar ook niks meer over. Maar op een website vind ik het erg onprofessioneel staan. En in het studiemateriaal van een opleidingsinstituut ook. Heb wel eens van een eigenaar van een website de reactie gehad dat de tekst op de website geschreven was door iemand met dyslexie. Nou, dan lijkt het mij toch dat heel de website vol met taalfouten had moeten staan en niet 1 woordje. Ze hebben het ook nooit aangepast.
En dan laat je dat toch even checken door iemand die niet dyslectisch is? @(
GVD :-o o_o :"-( :"-( : :'( :'( :'( :'-( :'-( :'-( :'( , dit kan niet echt zijn. Mijn grote angst :'( :'(
Ik doe een moord voor een sigaretje.
seashore schreef:
22-02-2020 17:52
GVD :-o o_o :"-( :"-( : :'( :'( :'( :'-( :'-( :'-( :'( , dit kan niet echt zijn. Mijn grote angst :'( :'(
Wat is er? :-o
Ongelooflijke lamlul dat je bent. Met je ‘Toch netjes afgehandeld’. Je hebt helemaal niets afgehandeld volgevreten kortzichtig stuk verdriet. JIJ weet het verschil niet tussen links en rechts, snapt geen reet van haaientanden en verkeersborden (tip: dat bord zei niet ‘u zit op een voorrangsweg’ maar ‘u nadert een voorrangsweg!’). En nee, die ‘vergissing’ is ook niet snel gemaakt want je kwam sowieso van LINKS. In iedere denkbare variant op kruispunten had je fout gezeten.

Maar ‘netjes’ afgehandeld hoor droplul. Dat vrouwtje krijgt de dagwaarde a 450,- voor haar autootje, waarvoor ze nog geen elektrische fiets kan kopen.
beetjegek schreef:
22-02-2020 18:47
Wat is er? :-o
Lief dat je het vraagt maar ik kan het nu nog niet hier neer zetten.
Die nieuwe baan van jou was zo geweldig, want je kreeg veel vrijheid, kon alles lekker zelf plannen, etc.
Als dat zo is, waarom plan je dingen dan áltijd zo dat het net niet uitkomt met onze privé planning. Soms denk ik dat je het expres doet om onder feestjes, verjaardagen etc. uit te komen.
Jongee, ik hoef niet te zien dat je al voor de 3e keer deze week op de SEH zit.

Al ben ik deze week wel zelf net aan hechtingen ontsnapt dus ik houd daarom mijn waffel maar..
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Lieve mammie, mijn kerngezonde zusje en zwager en hun kerngezonde kindje zullen ongetwijfeld volledig bekaf en gesloopt zijn, deze zware eerste maanden. Dat snap ik, en ik leef met ze mee en sta klaar als ik kan helpen. En echt voorstellen kan ik het me inderdaad niet.

Maar medelijden, nee, dat lukt me niet.

Mijn buik zit weer vol met blauwe plekken, mijn lichaam met hormonen en mijn hoofd met hoop en angst. Angst voor nog meer miskramen en teleurstellingen, angst voor de complicaties die me bij de vorige ivf maandenlang een wrak hebben gemaakt. Je weet het allemaal, mam. Ik hoop dat je kan begrijpen dat ik in mijn zusje een droomscenario zie, hoe moe ze ook is.
piepp schreef:
22-02-2020 20:56
Die nieuwe baan van jou was zo geweldig, want je kreeg veel vrijheid, kon alles lekker zelf plannen, etc.
Als dat zo is, waarom plan je dingen dan áltijd zo dat het net niet uitkomt met onze privé planning. Soms denk ik dat je het expres doet om onder feestjes, verjaardagen etc. uit te komen.
:hug:
Celenne schreef:
23-02-2020 08:39
Lieve mammie, mijn kerngezonde zusje en zwager en hun kerngezonde kindje zullen ongetwijfeld volledig bekaf en gesloopt zijn, deze zware eerste maanden. Dat snap ik, en ik leef met ze mee en sta klaar als ik kan helpen. En echt voorstellen kan ik het me inderdaad niet.

Mijn buik zit weer vol met blauwe plekken, mijn lichaam met hormonen en mijn hoofd met hoop en angst. Angst voor nog meer miskramen en teleurstellingen, angst voor de complicaties die me bij de vorige ivf maandenlang een wrak hebben gemaakt. Je weet het allemaal, mam. Ik hoop dat je kan begrijpen dat ik in mijn zusje een droomscenario zie, hoe moe ze ook is.
Ook jij een :hug:
Celenne schreef:
23-02-2020 08:39

:there: :hug:
Waarom gaat het qua gezondheid nu nooit eens zoals ik het graag wil?

Hele leven al vermoeid, en paniekerig.
Schildkliercyste.
Exceem overal.
Dan nog knieproblemen,
Overgangsproblemen.
En nu ook al een verdikking en flinke pijn aan de hiel, waardoor ik slecht loop.
Houdt het dan nooit eens op?!
seashore schreef:
22-02-2020 20:39
Lief dat je het vraagt maar ik kan het nu nog niet hier neer zetten.
Sterkte in ieder geval!
Over 4 weken is het lenteee!!! :cheer: :cheer: :cheer:

:sun:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven