Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
dinsdag 18 februari 2020 om 22:21

dinsdag 18 februari 2020 om 22:31
Dat lijkt mij intens k-u-t Kata. Sterkte.KataTonDemonaEaytoy schreef: ↑18-02-2020 20:27Wauw, je kent elkaar al 2 hele maanden en nu moet onze zoon elke week een weekend mee naar je nieuwe vriendin. Echt. Wauw. En je was het al heel lang van plan, maar ik (die strontvervelende moeder) hield het tegen en daar heb je respect voor gehad, die 8 weken lang.![]()
dinsdag 18 februari 2020 om 22:37
Ontzettend leuk voor je, een nieuwe 'ik weet niet hoe ik haar noem' vriendin. Die doordeweeks bij je thuis zit. En waar mijn (onze) dochter al een week van op de hoogte is, maar dat mocht ze niet tegen mij, haar moeder vertellen. En je zoon mag het nog niet weten.
F*CK op met je: ik wist wel dat je het positief op zou pakken. En f*CK al helemaal op met je vergelijkingen ('er zit niet zoveel vet op, het is heel anders dan jij, ik weet nog niet wat ik daar van vind'). En dan geen geld hebben om mij terug te betalen.
F*CK op met je: ik wist wel dat je het positief op zou pakken. En f*CK al helemaal op met je vergelijkingen ('er zit niet zoveel vet op, het is heel anders dan jij, ik weet nog niet wat ik daar van vind'). En dan geen geld hebben om mij terug te betalen.
dinsdag 18 februari 2020 om 22:43
En ja, ik ben autist! En depressief! En m'n hoofd zit knal vol van al dat gezeik van jullie! Ik kan dat er niet bij hebben, ik word er boos van, ronduit agressief, maar dat is geen sociaal wenselijk gedrag dus ik hou me maar in. Maar oh, kijk nou eens vóóruit, denk in oplossingen! Ga samenwerken, doe iets!
En leuk voor je dat je hebt geraden hoe het bij mij zit, let op, ik ga bijten als je daar ook maar iets mee doet, ik schop elk hokje waar jij me instopt helemaal in elkaar. Je hebt respect voor me. Je gelooft in wat ik kan. En géén gezeur over beloningen, doe niet zo ingewikkeld, goed is goed en slecht is slecht, probeer daar nu geen mensen mee te motiveren, dat werkt helemaal niet!
En leuk voor je dat je hebt geraden hoe het bij mij zit, let op, ik ga bijten als je daar ook maar iets mee doet, ik schop elk hokje waar jij me instopt helemaal in elkaar. Je hebt respect voor me. Je gelooft in wat ik kan. En géén gezeur over beloningen, doe niet zo ingewikkeld, goed is goed en slecht is slecht, probeer daar nu geen mensen mee te motiveren, dat werkt helemaal niet!

dinsdag 18 februari 2020 om 22:49
Beste UWV meneer: er is geen behandeling te vinden die hersenletsel oplost. Of verbetert. Dan had ik ‘m inmiddels al gevonden. Ik heb in Berlijn in een zuurstoftank gelegen. Ik ben in Utrecht onder de meest geavanceerde scanners gegaan. Ook al werd dat niet vergoed door mijn zorgverzekering en werd ik gewaarschuwd dat het wellicht helemaal niets zou doen. Niet geschoten is altijd mis. Maar die gaten blijven op die MRI’s gewoon hardnekkig zitten. Ik had dat als eerste graag anders gezien.
Ik vind het fijn dat u nog wel brood in mij ziet, als eerste in twee jaar tijd na al die neurologen, psychologen en arbeidsdeskundigen. Zelfs mijn echtgenoot ziet het niet zitten. Dus dat was fijn om te horen. Echt waar. Ik ben niet gek blijkbaar. Ik klauw al twee jaar wanhopig mij een weg uit die shit en ik geef mijn werk NIET op, het is het enige wat ik nog heb buiten mijn gezin. Mijn hobbies zijn weg. Driekwart van mijn sociale leven is weg.
Maar ik zou niet weten waar ik die ‘adviseur’ van jullie nog moest plannen tussen de ergotherapie, fysiotherapie, neuropsycholoog, arbo-arts, Nah-coach en natuurlijk mijn gewone werk in. Ik denk dat ik wel echt gemotiveerd ben om te herstellen, heb er verdomme 10.000,- aan spaargeld doorheen gejaagd voor de meest vage sh*t waar ik baat bij zou hebben en waarvan de zorgverzekeraar het niet zag zitten. Mijn man zag het ook niet zitten maar wilde mij ook niet blokkeren. En geen klagen over de verzekeraar, ze hebben meer meegedacht dan menig verzekeraar zou doen.
En eerlijk meneer, het hoofddoel was niet mijn werk. Maar gewoon weer een beetje moeder te kunnen zijn waarvan ik vind dat mijn zoon recht op heeft. Dus steek die aalmoes desnoods maar in je reet, door die hoepel ga ik niet springen. Enter advocaat. Doei.
Ik vind het fijn dat u nog wel brood in mij ziet, als eerste in twee jaar tijd na al die neurologen, psychologen en arbeidsdeskundigen. Zelfs mijn echtgenoot ziet het niet zitten. Dus dat was fijn om te horen. Echt waar. Ik ben niet gek blijkbaar. Ik klauw al twee jaar wanhopig mij een weg uit die shit en ik geef mijn werk NIET op, het is het enige wat ik nog heb buiten mijn gezin. Mijn hobbies zijn weg. Driekwart van mijn sociale leven is weg.
Maar ik zou niet weten waar ik die ‘adviseur’ van jullie nog moest plannen tussen de ergotherapie, fysiotherapie, neuropsycholoog, arbo-arts, Nah-coach en natuurlijk mijn gewone werk in. Ik denk dat ik wel echt gemotiveerd ben om te herstellen, heb er verdomme 10.000,- aan spaargeld doorheen gejaagd voor de meest vage sh*t waar ik baat bij zou hebben en waarvan de zorgverzekeraar het niet zag zitten. Mijn man zag het ook niet zitten maar wilde mij ook niet blokkeren. En geen klagen over de verzekeraar, ze hebben meer meegedacht dan menig verzekeraar zou doen.
En eerlijk meneer, het hoofddoel was niet mijn werk. Maar gewoon weer een beetje moeder te kunnen zijn waarvan ik vind dat mijn zoon recht op heeft. Dus steek die aalmoes desnoods maar in je reet, door die hoepel ga ik niet springen. Enter advocaat. Doei.
woensdag 19 februari 2020 om 10:44
woensdag 19 februari 2020 om 11:02
Jaaaaa! Als je het doet, dan goed en ervan genieten! Was ook echt een kwaliteits appelflap van de warme bakker.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 19 februari 2020 om 11:10
Een kaart is sowieso altijd fijn. Dat kunnen ze later nog eens teruglezen als de hectiek een beetje voorbij is.Kwebbeltje91 schreef: ↑18-02-2020 18:14Ik heb toch besloten om niet te gaan, maar de familie wel een kaart te sturen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 19 februari 2020 om 15:35
Kohaku en lemoos 
Op mijn tijdlijn van fb ook al zoveel gekmakende rare verhalen over de zorg. In mijn directe omgeving ook 2.
Plus een collega die ernstig ziek was en daarbovenop ook nog eens zijn rug had gebroken, die na twintig jaar trouwe dienst te horen kreeg dat hij wel erg duur was geweest voor de werkgever, door al die uitval.
We zijn vergeten waarom we de voorzieningen hebben en de voorzieningen die ons moeten steunen steunen hele andere doelen.

Op mijn tijdlijn van fb ook al zoveel gekmakende rare verhalen over de zorg. In mijn directe omgeving ook 2.
Plus een collega die ernstig ziek was en daarbovenop ook nog eens zijn rug had gebroken, die na twintig jaar trouwe dienst te horen kreeg dat hij wel erg duur was geweest voor de werkgever, door al die uitval.
We zijn vergeten waarom we de voorzieningen hebben en de voorzieningen die ons moeten steunen steunen hele andere doelen.

woensdag 19 februari 2020 om 15:37
Kwebbeltje91 schreef: ↑18-02-2020 18:14Ik heb toch besloten om niet te gaan, maar de familie wel een kaart te sturen.
Nou dat is een goed alternatief toch? Hebben ze toch een teken van medeleven van je gekregen.

donderdag 20 februari 2020 om 11:37
Gewoon kopen!
donderdag 20 februari 2020 om 16:42
Jeetje lemoos, dikke knuffel 
Ik ben best trots op mezelf. Net weer een stukje tandarts angst overwonnen. Begin januari voor het eerst in 10 jaar (schaam schaam
) weer naar de tandarts geweest. Vervolgens vorige maand een bezoek aan de kaakchirurg kunnen brengen, en in april nog een keer. En nu voor gewone controle en schoonmaken naar de tandarts geweest. Ik heb nog wat afspraken te gaan maar het begin is gemaakt en ik ben al blij met het resultaat van deze keer.

Ik ben best trots op mezelf. Net weer een stukje tandarts angst overwonnen. Begin januari voor het eerst in 10 jaar (schaam schaam

donderdag 20 februari 2020 om 17:09
Mag ik vragen of je iets bijzonders hebt gedaan om zover te komen? Hier inmiddels 6 jaar niet geweest en ik weet dat ik moet maar ja die angst.Aardbei-banaan schreef: ↑20-02-2020 16:42Jeetje lemoos, dikke knuffel
Ik ben best trots op mezelf. Net weer een stukje tandarts angst overwonnen. Begin januari voor het eerst in 10 jaar (schaam schaam) weer naar de tandarts geweest. Vervolgens vorige maand een bezoek aan de kaakchirurg kunnen brengen, en in april nog een keer. En nu voor gewone controle en schoonmaken naar de tandarts geweest. Ik heb nog wat afspraken te gaan maar het begin is gemaakt en ik ben al blij met het resultaat van deze keer.
![]()
donderdag 20 februari 2020 om 17:39

donderdag 20 februari 2020 om 17:43
Ik heb mijn jassen in de wasmachine gedaan en het begon te piesen buiten, dus besloten om het niet te doen. Morgen weer een dag en dan is het mooi weer.Aardbei-banaan schreef: ↑20-02-2020 17:39Ik zeg DOEN cateautje
@gizz: ik kreeg zo'n pijn aan een doorkomende verstandskies dat ik er zelfs wakker door lag in de nacht. Plus dat ik een peuter heb rond lopen waarvan ik het belangrijk vindt dat peuter wél naar de tandarts gaat zonder angst.

donderdag 20 februari 2020 om 21:15
Aardbei-banaan schreef: ↑20-02-2020 16:42Jeetje lemoos, dikke knuffel
Ik ben best trots op mezelf. Net weer een stukje tandarts angst overwonnen. Begin januari voor het eerst in 10 jaar (schaam schaam) weer naar de tandarts geweest. Vervolgens vorige maand een bezoek aan de kaakchirurg kunnen brengen, en in april nog een keer. En nu voor gewone controle en schoonmaken naar de tandarts geweest. Ik heb nog wat afspraken te gaan maar het begin is gemaakt en ik ben al blij met het resultaat van deze keer.
![]()

Ik heb die fobie jaren geleden moeten overwinnen en weet nog hoe zwaar dat was, dus dikke pluim voor jou!

Geeft niet, het droogt wel weer op.