Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je heel graag oppakken en knuffelen, en dan kan je mij wel aankijken met dat lieve bekkie, maar het kan niet. Je bent gisteren gesteriliseerd en het lijkt me geen goed idee om je op te pakken.

Dan maar veel kusjes en heel veel aaien. :cat:
¡Apagando las luces!
KataTonDemonaEaytoy schreef:
18-02-2020 20:27
Wauw, je kent elkaar al 2 hele maanden en nu moet onze zoon elke week een weekend mee naar je nieuwe vriendin. Echt. Wauw. En je was het al heel lang van plan, maar ik (die strontvervelende moeder) hield het tegen en daar heb je respect voor gehad, die 8 weken lang. :-(
Dat lijkt mij intens k-u-t Kata. Sterkte.
Ontzettend leuk voor je, een nieuwe 'ik weet niet hoe ik haar noem' vriendin. Die doordeweeks bij je thuis zit. En waar mijn (onze) dochter al een week van op de hoogte is, maar dat mocht ze niet tegen mij, haar moeder vertellen. En je zoon mag het nog niet weten.
F*CK op met je: ik wist wel dat je het positief op zou pakken. En f*CK al helemaal op met je vergelijkingen ('er zit niet zoveel vet op, het is heel anders dan jij, ik weet nog niet wat ik daar van vind'). En dan geen geld hebben om mij terug te betalen.
En ja, ik ben autist! En depressief! En m'n hoofd zit knal vol van al dat gezeik van jullie! Ik kan dat er niet bij hebben, ik word er boos van, ronduit agressief, maar dat is geen sociaal wenselijk gedrag dus ik hou me maar in. Maar oh, kijk nou eens vóóruit, denk in oplossingen! Ga samenwerken, doe iets!

En leuk voor je dat je hebt geraden hoe het bij mij zit, let op, ik ga bijten als je daar ook maar iets mee doet, ik schop elk hokje waar jij me instopt helemaal in elkaar. Je hebt respect voor me. Je gelooft in wat ik kan. En géén gezeur over beloningen, doe niet zo ingewikkeld, goed is goed en slecht is slecht, probeer daar nu geen mensen mee te motiveren, dat werkt helemaal niet!
Beste UWV meneer: er is geen behandeling te vinden die hersenletsel oplost. Of verbetert. Dan had ik ‘m inmiddels al gevonden. Ik heb in Berlijn in een zuurstoftank gelegen. Ik ben in Utrecht onder de meest geavanceerde scanners gegaan. Ook al werd dat niet vergoed door mijn zorgverzekering en werd ik gewaarschuwd dat het wellicht helemaal niets zou doen. Niet geschoten is altijd mis. Maar die gaten blijven op die MRI’s gewoon hardnekkig zitten. Ik had dat als eerste graag anders gezien.

Ik vind het fijn dat u nog wel brood in mij ziet, als eerste in twee jaar tijd na al die neurologen, psychologen en arbeidsdeskundigen. Zelfs mijn echtgenoot ziet het niet zitten. Dus dat was fijn om te horen. Echt waar. Ik ben niet gek blijkbaar. Ik klauw al twee jaar wanhopig mij een weg uit die shit en ik geef mijn werk NIET op, het is het enige wat ik nog heb buiten mijn gezin. Mijn hobbies zijn weg. Driekwart van mijn sociale leven is weg.

Maar ik zou niet weten waar ik die ‘adviseur’ van jullie nog moest plannen tussen de ergotherapie, fysiotherapie, neuropsycholoog, arbo-arts, Nah-coach en natuurlijk mijn gewone werk in. Ik denk dat ik wel echt gemotiveerd ben om te herstellen, heb er verdomme 10.000,- aan spaargeld doorheen gejaagd voor de meest vage sh*t waar ik baat bij zou hebben en waarvan de zorgverzekeraar het niet zag zitten. Mijn man zag het ook niet zitten maar wilde mij ook niet blokkeren. En geen klagen over de verzekeraar, ze hebben meer meegedacht dan menig verzekeraar zou doen.

En eerlijk meneer, het hoofddoel was niet mijn werk. Maar gewoon weer een beetje moeder te kunnen zijn waarvan ik vind dat mijn zoon recht op heeft. Dus steek die aalmoes desnoods maar in je reet, door die hoepel ga ik niet springen. Enter advocaat. Doei.
Lemoos, ik voel je post. Hele dikke knuffel, ook voor je zoon :hug:

Jongen... ga me nou niet steeds zo negeren. We kennen elkaar al zo lang nu. Wordt het niet eens tijd dat wij iets gaan drinken samen?
Je kunt méér.
Mn pgb word mogelijk niet verlengd omdat ik langer dan 3 maanden geen zorg krijg omdat ik in een fucking kliniek zit. Waarom word ik gestraft voor het feit dat ik aan mezelf werk.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
herfstappeltaart schreef:
17-02-2020 16:11
:biggrin: Ik hoop dat je ervan genoten hebt!
Jaaaaa! Als je het doet, dan goed en ervan genieten! Was ook echt een kwaliteits appelflap van de warme bakker.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Kwebbeltje91 schreef:
18-02-2020 18:14
Ik heb toch besloten om niet te gaan, maar de familie wel een kaart te sturen.
Een kaart is sowieso altijd fijn. Dat kunnen ze later nog eens teruglezen als de hectiek een beetje voorbij is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
19-02-2020 11:10
Een kaart is sowieso altijd fijn. Dat kunnen ze later nog eens teruglezen als de hectiek een beetje voorbij is.
Ja inderdaad. Ik ga hem vanmiddag schrijven op mijn gemak.
Kohaku en lemoos :hug:

Op mijn tijdlijn van fb ook al zoveel gekmakende rare verhalen over de zorg. In mijn directe omgeving ook 2.
Plus een collega die ernstig ziek was en daarbovenop ook nog eens zijn rug had gebroken, die na twintig jaar trouwe dienst te horen kreeg dat hij wel erg duur was geweest voor de werkgever, door al die uitval.
We zijn vergeten waarom we de voorzieningen hebben en de voorzieningen die ons moeten steunen steunen hele andere doelen.
Kwebbeltje91 schreef:
18-02-2020 18:14
Ik heb toch besloten om niet te gaan, maar de familie wel een kaart te sturen.

Nou dat is een goed alternatief toch? Hebben ze toch een teken van medeleven van je gekregen. :)
Het hele jaar de kantjes er af lopen. Nee verkopen( onterecht), te vroeg vertrekken etc en dan nu een week voor de beoordelingen je ineens gedragen en denken dat niemand het in de gaten heeft? Hoe dom denk je dat wij zijn?
Ik wil die verrassingsbarbie.
Het-groepje schreef:
19-02-2020 18:58
Ik wil die verrassingsbarbie.
Gewoon kopen!
Jeetje lemoos, dikke knuffel :hug:

Ik ben best trots op mezelf. Net weer een stukje tandarts angst overwonnen. Begin januari voor het eerst in 10 jaar (schaam schaam :-$ ) weer naar de tandarts geweest. Vervolgens vorige maand een bezoek aan de kaakchirurg kunnen brengen, en in april nog een keer. En nu voor gewone controle en schoonmaken naar de tandarts geweest. Ik heb nog wat afspraken te gaan maar het begin is gemaakt en ik ben al blij met het resultaat van deze keer. :cheer2:
Zal ik het doen? Zal ik het niet doen?

Ik krijg een kunstkop van dat getwijfel. :|
Aardbei-banaan schreef:
20-02-2020 16:42

Ik ben best trots op mezelf. Net weer een stukje tandarts angst overwonnen. Begin januari voor het eerst in 10 jaar (schaam schaam :-$ ) weer naar de tandarts geweest. Vervolgens vorige maand een bezoek aan de kaakchirurg kunnen brengen, en in april nog een keer. En nu voor gewone controle en schoonmaken naar de tandarts geweest. Ik heb nog wat afspraken te gaan maar het begin is gemaakt en ik ben al blij met het resultaat van deze keer. :cheer2:
Mag ik vragen of je iets bijzonders hebt gedaan om zover te komen? Hier inmiddels 6 jaar niet geweest en ik weet dat ik moet maar ja die angst.
Ik zeg DOEN cateautje ;)

@gizz: ik kreeg zo'n pijn aan een doorkomende verstandskies dat ik er zelfs wakker door lag in de nacht. Plus dat ik een peuter heb rond lopen waarvan ik het belangrijk vindt dat peuter wél naar de tandarts gaat zonder angst.
Aardbei-banaan schreef:
20-02-2020 17:39
Ik zeg DOEN cateautje ;)

@gizz: ik kreeg zo'n pijn aan een doorkomende verstandskies dat ik er zelfs wakker door lag in de nacht. Plus dat ik een peuter heb rond lopen waarvan ik het belangrijk vindt dat peuter wél naar de tandarts gaat zonder angst.
Ik heb mijn jassen in de wasmachine gedaan en het begon te piesen buiten, dus besloten om het niet te doen. Morgen weer een dag en dan is het mooi weer.
Wanneer gaat die idiote onderbuurman nou eindelijk eens verhuizen?
Wat een rare gang van zaken. Je zou toch verwachten dat ze met dat schijtcarnaval extra bussen inzetten? Maar nee, er vervallen juist veel haltes...
Aardbei-banaan schreef:
20-02-2020 16:42

:cheer: :cheer: :cheer:

Ik heb die fobie jaren geleden moeten overwinnen en weet nog hoe zwaar dat was, dus dikke pluim voor jou! :redrose:
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Eindelijk ben je opgestuurd. Hopelijk ben je er snel. :heart:
Ik gun het je zo, maar ik mis je nu al :'-(
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven