Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
23-02-2020 06:56
Lovestar ik waardeer je bericht. Dank je wel. Ik voel niet de behoefte er nog op in te gaan :redrose:

Attra hoe was je date?
Flaffy hoe gaat het nu met jou en heb je al besluiten genomen?
Vivi, heb jij nog gebeld met jouw date en voor jezelf gezorgd? :hug:
Redrosethorn en jij en je date, al een buiten de deur activiteit gedaan?
Lief dat je vraagt! Blijft een gekke situatie, net toen ik afstand ging nemen en mijn eigen ding ging doen nam hij weer contact op en kletst veel de afgelopen dagen (alsof ze het ruiken). Ben nog niet overstag en kijk het aan. Zou er voor open staan om op neutraal gebied af te spreken en zaken op tafel te gooien. Maar dat mag lekker vanuit hem komen ;-)

Hoe voel jij je nu? Eigenlijk had het weekendje weg nu plaatsgevonden natuurlijk
Anárion schreef:
23-02-2020 13:49
Blegh, ff klagen hoor! Had vanochtend een ontzettend leuk, spontaan gesprek op Tinder.. tenminste, dat dacht ik. Begint ie het gesprek richting sekspraat te sturen. Nou ben ik niet per se op zoek naar een vaste relatie en vind ik een fwb ook prima, betekent niet dat ik zin heb om te gaan zitten sexten met iemand.
Meteen ontmatcht. Jammer, want het leek een leuke man.
Ja irritant is dat hè. Ik ontmatch ze dan ook directe
.
Anárion schreef:
Blegh, ff klagen hoor! Had vanochtend een ontzettend leuk, spontaan gesprek op Tinder.. tenminste, dat dacht ik. Begint ie het gesprek richting sekspraat te sturen. Nou ben ik niet per se op zoek naar een vaste relatie en vind ik een fwb ook prima, betekent niet dat ik zin heb om te gaan zitten sexten met iemand.
Sommige mannen zullen denken “ wat ik hier kan krijgen is gratis, dus niet geschoten is altijd mis”. Ze kunnen het natuurlijk altijd proberen want een Camsite daar moeten ze voor betalen.

Ik kan mij voorstellen dat het een enorme afknapper is, goed dat je het hebt afgekapt.
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 23-02-2020 14:42
0.14% gewijzigd
Anárion schreef:
Heel frustrerend dit inderdaad.. Of dat je net 3 zinnen hebt uitgewisseld en al gelijk krijgt; wanneer spreken we af? Of ben je nu toevallig in de stad? Daar krijg ik al gelijk de kriebels van, alsof ze er minimaal in willen investeren.

Attra, jammer dat 2e date niks was. Drankje als 1e date vind ik altijd wel het fijnste! Gelukkig is er genoeg aanbod zo te horen haha.

Redrose, goed om afstand te nemen en het even te laten gaan. Als hij echt interesse heeft dan komt hij wel weer met een voorstel, anders jammer voor hem!

Sabbieh, altijd leuk als (leuke) mensen van vroeger weer op je pad komen. Dan ken je toch al beetje de historie en begin je niet vanaf 0. Vond je hem in puberjaren al leuk?
Sabbieehhhh schreef:
23-02-2020 12:57
Hier stiekem ook een kleine ontwikkeling.
Vorig jaar weer in contact gekomen met iemand uit mijn puberjaren. Onlangs een drankje gaan doen, en ondertussen heeft hij me gevraagd voor een 2e drankje. Ik had er totaal geen date intentie bij toen we dat 1e drankje afspraken, maar zodra ik hem zag voelde het meteen weer goed en vetrouwd, dus toch afscheid genomen met een kus. Ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen...
Leuk!!! Klinkt goed so far!

Als ik aan mn puberjaren denk schiet er niemand te binnen waarvan ik denk, die mag me appen!
Ik kreeg van de week een appje van iemand die mij stiekem heeft gevolgd naar de bios zonder dat ik hem ooit heb gezien.. zulke engerds mogen ver weg blijven!
Still eng! Maar hoe kon die jou appen??
Of het is natuurlijk iemand die je kent.
Still-i-Rise schreef:
23-02-2020 14:42

Als ik aan mn puberjaren denk schiet er niemand te binnen waarvan ik denk, die mag me appen!
Ik kreeg van de week een appje van iemand die mij stiekem heeft gevolgd naar de bios zonder dat ik hem ooit heb gezien.. zulke engerds mogen ver weg blijven!
Oh jakkie wat eng😱 komt wel wat stalkerig over. Kende je hem omdat hij je een appje stuurde?
Still-i-Rise schreef:

Ieuw! Hoe kwam die dan aan jouw nummer Still? Die mogen inderdaad ver weg blijven!
Still-i-Rise schreef:

Oh brr wat een freak :-o maar je kreeg een appje dus hij had je nummer, wel een bekende dan toch? Of iemand die gewoon jouw tel nr had
.
Vivi3338 schreef:
23-02-2020 14:37
Lief dat je vraagt! Blijft een gekke situatie, net toen ik afstand ging nemen en mijn eigen ding ging doen nam hij weer contact op en kletst veel de afgelopen dagen (alsof ze het ruiken). Ben nog niet overstag en kijk het aan. Zou er voor open staan om op neutraal gebied af te spreken en zaken op tafel te gooien. Maar dat mag lekker vanuit hem komen ;-)

Hoe voel jij je nu? Eigenlijk had het weekendje weg nu plaatsgevonden natuurlijk
Blijf erbij dat je jezelf beter mag gunnen. Maar wie weet, op neutraal terrein is sowieso een goed idee en het dan open gooien, wie weet zorgt hij dan voor beter.

Met mij gaat het goed, ben al zolang single dus val zo weer in m'n oude leven. En ben mega blij dat ik hem gebeld heb en m'n boosheid en grens bij hem heb gedropt. Dat gaf lucht en de ruimte om het achter me te laten :)
Vivi3338 schreef:
23-02-2020 14:41
Heel frustrerend dit inderdaad.. Of dat je net 3 zinnen hebt uitgewisseld en al gelijk krijgt; wanneer spreken we af? Of ben je nu toevallig in de stad? Daar krijg ik al gelijk de kriebels van, alsof ze er minimaal in willen investeren.

Attra, jammer dat 2e date niks was. Drankje als 1e date vind ik altijd wel het fijnste! Gelukkig is er genoeg aanbod zo te horen haha.

Redrose, goed om afstand te nemen en het even te laten gaan. Als hij echt interesse heeft dan komt hij wel weer met een voorstel, anders jammer voor hem!

Sabbieh, altijd leuk als (leuke) mensen van vroeger weer op je pad komen. Dan ken je toch al beetje de historie en begin je niet vanaf 0. Vond je hem in puberjaren al leuk?
Hi Vivi!

Bijzonder dat mannen een zintuig hebben voor wanneer je er genoeg van hebt, kijk ne het even voorzichtig aan?

Kletst inderdaad heel anders, en ja, vond hem toen al erg leuk, weet ejgenlijk ook niet waarom we er toen nooit meer werk van gemaakt hebben.
Ooh still dat is echt vaag! Bah..
Attraverso schreef:
23-02-2020 14:46
Still eng! Maar hoe kon die jou appen??
Of het is natuurlijk iemand die je kent.
Te herkenbaar :nope:
anoniem_648327028d550 wijzigde dit bericht op 23-02-2020 14:58
65.73% gewijzigd
..

Ohw bah, dit klinkt echt creepy. Wat een engerd.
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 23-02-2020 15:03
88.03% gewijzigd
Die is echt wanhopig. Kon geen nee accepteren.
Fijn dat je je leven weer zo goed oppakt Qiyara. Dat is dan het voordeel van zo lang single zijn. Leuk als het iets wordt, maar hoeft niet.
I know Qiyara!
Zou je voor de zekerheid mn quote willen weghalen? Just to be sure.. :@@:
Ja dat is inderdaad een engerd, hoe kan iemand denken dat dat gewaardeerd zal worden?
Geen idee Sabbieehhh!
Ik negeer hem sindsdien maar blijkbaar helpt dat ook niet.
Het hielp ook niet dat ik zei dat ik met iemand aan t daten ben, en door dat hele geheime Valentijnscadeau sta ik weer ff op scherp
Anárion schreef:
Zo ontzettend jammer dit. Teleurstellend als je dacht met een serieus leuke man te kletsen. Een man gaf mij eens een verklaring: hij wilde al snel weten of we wel dezelfde voorkeuren hadden. En was zeker serieus. Maar spannend chatten wil bijna iedere man.
Still-i-Rise schreef:
23-02-2020 15:00
Geen idee Sabbieehhh!
Ik negeer hem sindsdien maar blijkbaar helpt dat ook niet.
Het hielp ook niet dat ik zei dat ik met iemand aan t daten ben, en door dat hele geheime Valentijnscadeau sta ik weer ff op scherp
O bah zou het van hem zijn?
Oei Still. Is dit allemaal in dezelfde periode geweest? Dan snap ik wel dat je niet blij was met die verrassing. Maar kent hij je adres dan ook?
Sja Julus het is nogal vergezocht van mij gezien hij mijn adres niet weet maar tot nu toe heeft de "dader" zich nog niet gemeld. Dus ik weet t ook niet
Julus schreef:
23-02-2020 14:57
Fijn dat je je leven weer zo goed oppakt Qiyara. Dat is dan het voordeel van zo lang single zijn. Leuk als het iets wordt, maar hoeft niet.
Precies! Heerlijk om te merken.
Sabbieehhhh, nee hij was vorig jaar een match maar begin dit jaar had hij die stalker actie.
Hij heeft mijn adres niet, alleen mijn telefoonnr. Ook geen social media ofzo, dus hij kan op die manier ook niets over mij achterhalen (gelukkig maar)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven