Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zaterdag 22 februari 2020 om 16:53
Ik kom even uit de meelezermodus om hierop te reageren.Qiyara schreef: ↑20-02-2020 07:33Wat maakt het uit attra?
Hiermee leg je de energie van jezelf bij een ander. Daar pas ik voor.
Het was een oprecht en fijn gesprek. En al heeft hij me duizend dingen naar m'n oren geluld (wat ik absoluut niet zo ervaar) dan heeft het bijgedragen aan mijn verwerking.
Ik vind dat er hier door sommigen zo uit wantrouwen, wrok en pijn wordt geredeneerd. Alsof alle mannen ongelooflijke eikels zijn die het slecht met je voor hebben. Dat zit een beetje in m'n allergie merk ik.
Mannen zijn net als wij vrouwen niet altijd even handig en doen het niet altijd zoals zou moeten.
Maakt dat iemand dan meteen slecht en naar?
Ik vind van niet, ik kijk graag met liefde en warmte terug op wat was. Dat zorgt ervoor dat m'n hart open blijft ipv zich afsluit. En dat is voor mij veel belangrijker.
Een vriendschap heeft voor mij inderdaad geen toegevoegde waarde. Maar ik vind hem geen naar mens, zijn hart zit op de juiste plek.
Allereerst wat jammer dat het zo gelopen is tussen jou en ex-date. Ik had het op basis van wat je hier over vertelde niet verwacht. We kunnen gissen naar wat er aan de hand zou kunnen zijn voor de plotselinge ommezwaai, maar veranderd niets aan het resultaat
Een paar anderen hebben een ander geluid laten horen dan alleen meeleven met jou. Waarom reageer je zo bits? Eerder schreef dat je even niet goed kan reageren op een andere forummer. Dat geld nu niet meer? Ik krijg de indruk dat je van je af aan het slaan bent, omdat mensen peuteren aan je wereldbeeld. Of wat jij dat over het contact wat je met je ex-date had. Misschien dat je het weleens verkeerd kon hebben en dat je ook naar jezelf moet kijken ipv alles bij hem neer te leggen.
Ik ben het ermee eens dat hij je had moeten bellen of in ieder geval een spraakberichtje had moeten sturen. Of gezegd dat hij gekozen heeft om het op deze manier te doen want.... En dan nog had ik het slap gevonden.....
Je mag met liefde terug kijken (ik vind het persoonlijk een iets te beladen term voor 2 maanden daten) op de leuke tijd die jullie hadden. Sluit alleen niet je ogen voor soms hufterig gedrag. Maakt niet per iemand een hufter.
zondag 23 februari 2020 om 06:56
Lovestar ik waardeer je bericht. Dank je wel. Ik voel niet de behoefte er nog op in te gaan
Attra hoe was je date?
Flaffy hoe gaat het nu met jou en heb je al besluiten genomen?
Vivi, heb jij nog gebeld met jouw date en voor jezelf gezorgd?
Redrosethorn en jij en je date, al een buiten de deur activiteit gedaan?
Attra hoe was je date?
Flaffy hoe gaat het nu met jou en heb je al besluiten genomen?
Vivi, heb jij nog gebeld met jouw date en voor jezelf gezorgd?
Redrosethorn en jij en je date, al een buiten de deur activiteit gedaan?
zondag 23 februari 2020 om 10:58
zondag 23 februari 2020 om 11:05
Dat is dan wel weer leuk. En daar zit vast iemand tussen die er tussenuit springt.Attraverso schreef: ↑23-02-2020 10:58Ja, was amper online geweest vorige week en heb tieeeeeentallen berichten te beantwoorden. Perfect weer daarvoor![]()
zondag 23 februari 2020 om 11:16
Dag allen! Ik kwam dit topic laatst tegen en had al even een beetje gelezen. Niet gereageerd, want het lijkt of iedereen driftig aan het daten is. Ik ben een single moeder die niet date momenteel. Toch hoop ik ooit wel weer iemand te treffen met wie ik het leuk heb! Tinderen vind ik vreselijk. Ben wel benieuwd naar de ervaringen op andere sites, zoals Parship inderdaad. Ik vind het altijd een drempeltje, aangezien ik niet zeker weet of ik me weer in het daten wil storten.
In mijn omgeving hebben bijna alle mensen waar ik mee omga een relatie, dus wie weet kan ik wat herkenning vinden op dit topic.
In mijn omgeving hebben bijna alle mensen waar ik mee omga een relatie, dus wie weet kan ik wat herkenning vinden op dit topic.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
zondag 23 februari 2020 om 11:28
Welkom Pauwenveer.
Ik heb de stap naar PS gezet na enkele eigenaardige ervaringen op Tinder.
Mijn eerste ervaring is dat mensen daar serieuzer zijn maar dat lijkt logisch aangezien zelfs het goedkoopste lidmaatschap een flink bedrag kost.
Wat ik toch wel jammer vind. Je zou eens een week moeten kunnen 'testen'.
Ik heb de stap naar PS gezet na enkele eigenaardige ervaringen op Tinder.
Mijn eerste ervaring is dat mensen daar serieuzer zijn maar dat lijkt logisch aangezien zelfs het goedkoopste lidmaatschap een flink bedrag kost.
Wat ik toch wel jammer vind. Je zou eens een week moeten kunnen 'testen'.
zondag 23 februari 2020 om 11:29
Ik heb niet meer gedate sinds mijn laatste relatie. Die is nu bijna een jaar voorbij, maar we gaan nog vrij veel met elkaar om. Ik woon in een klein dorp en zie bijna nooit een leuke man helaas. Ik mis het wel soms, hoop dat met de lentekriebels er ook weer wat gedate gaat worden!
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
zondag 23 februari 2020 om 11:31
Bij Parship moet je ook een heel stel vragen invullen toch? Zo'n persoonlijkheid test, of is dat niet daar?
Had daar destijds over na gedacht, toen toch voor ematching gegaan.
Ik vind bijv. ok cupid erg leuk vanwege al die vragen. Heb je toch een veel beter beeld van de ander dan op Tinder. Alleen vind ik op ok cupid weer teveel expats.
Ik vind bijv. ok cupid erg leuk vanwege al die vragen. Heb je toch een veel beter beeld van de ander dan op Tinder. Alleen vind ik op ok cupid weer teveel expats.
zondag 23 februari 2020 om 11:31
zondag 23 februari 2020 om 11:33
Ook als je in een grote stad woont wil dat niet zoveel zeggen. Je kunt een hoop leuke mannen zien, maar daarmee ben je er nog nietPauwenveer schreef: ↑23-02-2020 11:29Ik heb niet meer gedate sinds mijn laatste relatie. Die is nu bijna een jaar voorbij, maar we gaan nog vrij veel met elkaar om. Ik woon in een klein dorp en zie bijna nooit een leuke man helaas. Ik mis het wel soms, hoop dat met de lentekriebels er ook weer wat gedate gaat worden!
Tegen de lente willen veel mensen weer daten, dus als jij op een datingsite gaat moet dat goed komen
zondag 23 februari 2020 om 11:35
Geen test, wel inderdaad wat vragen beantwoorden. Dat levert best een leuk beeld op van iemand, globaal.Qiyara schreef: ↑23-02-2020 11:31Bij Parship moet je ook een heel stel vragen invullen toch? Zo'n persoonlijkheid test, of is dat niet daar?
Ze zijn ook kritisch op de foto's, die moeten worden goedgekeurd. Je moet goed te zien zijn anders mag je niet plaatsen.
zondag 23 februari 2020 om 11:37
Welkom pauwenveer! Het scheelt ook een hoop gedoe, niet daten
.
Date en ik praten nog wel maar ik voel wel dat het een beetje doodloopt. Hij stelt niks voor, reageert traag of helemaal niet. En ik moet deze week ongesteld worden en dan word ik een beetje een emotioneel wrak dus ik denk dat ik gewoon voor mezelf moet zeggen dat het klaar is en mocht ik hem nog zien dan dat ik mijn gevoel daarover deel maar dat het voor mijn gemoedstoestand alvast duidelijk is.
Date en ik praten nog wel maar ik voel wel dat het een beetje doodloopt. Hij stelt niks voor, reageert traag of helemaal niet. En ik moet deze week ongesteld worden en dan word ik een beetje een emotioneel wrak dus ik denk dat ik gewoon voor mezelf moet zeggen dat het klaar is en mocht ik hem nog zien dan dat ik mijn gevoel daarover deel maar dat het voor mijn gemoedstoestand alvast duidelijk is.
zondag 23 februari 2020 om 11:49
Dat klinkt als een aflopende zaak inderdaad. Dan kun je maar beter de touwtjes in handen nemen en het laten. Voelt ook sterker.RedRoseThorn schreef: ↑23-02-2020 11:37Welkom pauwenveer! Het scheelt ook een hoop gedoe, niet daten.
Dit is gewoon uitstel van executie. Maar soms is het wel fijn om nog een lijntje te hebben, voor het idee.
zondag 23 februari 2020 om 11:52