Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dan zou je haast denken dat hij je naar huis is gevolgd als hij het is
Still-i-Rise schreef:
23-02-2020 15:04
Sja Julus het is nogal vergezocht van mij gezien hij mijn adres niet weet maar tot nu toe heeft de "dader" zich nog niet gemeld. Dus ik weet t ook niet
Dat klinkt echt niet fijn. Dan voel je je een beetje bekeken, of niet?
Dadelijk heb je een stalker. Zou er geen aandacht meer aan schenken en alles blokkeren.
Ik voelde me zeker bekeken, vooral na dat "incident". Stel dat ie echt achter mij zat? Ik ben toen linea recta naar mn date zn huis gegaan terwijl ik met hem aan de tel was, dus als hij mij gevolgd zou hebben had hij gezien dat ik naar een andere man ging.
had het eigenlijk alweer een beetje verdrongen tot hij me vd week weer appte, ik heb hem nu geblokkeerd inderdaad. Zowel op WhatsApp als zn contact in mijn telefoon.
Mooi. Weg met die engnek.
Jij ging toch naar het buitenland, is dat komende week? Je date nog gezien?
Ja ik moet voor mn werk een paar dagen op en neer, niet ver weg en ook niet lang maar ben wel ff van huis.
Ik heb hem vrijdag gezien, denk dat ik hem over een weekje weer zie.
Komende weken zijn erg druk voor mij, dus als het even tegen zit zal het misschien nog wel langer duren voordat we elkaar weer zien
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel gedate met iemand uit mijn verleden, dat is nu mijn laatste ex. :facepalm: Blijf het een leukerd vinden, maar een relatie zie ik niet zitten.

Still, wat naar, een stalker... Zou ik ook niet blij van worden. je weet maar nooit hoe geschift iemand is. Ik zou wel alle 'bewijzen' bewaren. Je weet maar nooit of je het nog nodig gaat hebben in een eventuele zaak, mocht het uit de hand lopen.

Dat wat ik las over Tinder, dat stoort me dus ook. Ik krijg het idee dat mannen van mijn leeftijd puur voor de seks op Tinder zitten. Daarnaast vind ik sekschatten echt helemaal niets. Ik zie ook mensen langskomen die ik ken en waarvan ik al rillingen krijg bij het idee dat ze mij wel naar rechts swipen… (Rechts is ja toch?)
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Ik had vrijdag onverwachts een hele leuke date! Weet niet of er een vervolg in zit vanwege de afstand maar het was een leuke koffie date, ook iemand met manieren. Fijn dat het ook zo kan :sun:
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Still, dat is wel een enge situatie. Hopen dat het nu dan ook stil blijft vanuit hem.

@Qiyara, fijn dat je er zo sterk in staat.

Haha Pauwenveer, ik ga het zien, Tinder ben ik vanaf gestapt vorig jaar mede door dit soort mannen op die app. Misschien voor jou een idee om eens een betaalde app te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Niet om het een of het ander maar vrouwen zitten er vanuit mijn oogpunt ook op (Tinder) voor de sex en echt niet alleen maar voor een relatie. In al mijn gesprekken ben ik nog nooit 1 keer over sex begonnen, dat kwam toch altijd van de vrouwelijke gespreks partner. Maar goed moet ik ook zeggen praat ik met mannen dan gaat het wel heel snel over sex. Dat dan weer wel hmmm, misschien heb je toch gelijk.

En naar recht is Like ja.
fietsen varen vrouwelijk doen
Gelukkigworden wat fijn dat je er blij van wordt. Leuk!

Wbt Tinder en seks, zelf had ik in m'n profiel staan dat ik alleen wil daten met mannen die open staan voor een relatie. Heb daarna eigenlijk nooit meer seks praat gehad en erg leuke dates.
Denk dat duidelijkheid over wat je wilt al veel mannen weg filtert.
Alle reacties Link kopieren
GelukkigWorden wat fijn! Het was vrijdag dus hebben jullie elkaar intussen nog gesproken?
Alle reacties Link kopieren
Sabbieehhhh schreef:
23-02-2020 16:09
Haha Pauwenveer, ik ga het zien, Tinder ben ik vanaf gestapt vorig jaar mede door dit soort mannen op die app. Misschien voor jou een idee om eens een betaalde app te proberen.
Ik ga pas naar een betaalde app als ik zeker weet dat ik zelf weer een serieuze relatie wil. Voor nu twijfel ik daar eigenlijk een beetje over. Tenminste, over het actief daaraan bijdragen. Iemand tegenkomen waarmee dat klikt is natuurlijk top, maar voor nu heb ik geen tijd en zin om uitgebreid te gaan daten.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
23-02-2020 17:20
GelukkigWorden wat fijn! Het was vrijdag dus hebben jullie elkaar intussen nog gesproken?

Ja hij appte daarna meteen toen hij thuis was. Opzich alles positief, het appen is wel iets minder maar goed misschien zie ik dingen die er niet zijn. Ik zie wel hoe dit loopt, afstand speelt ook mee dus ik zie het wel. Het was gezellig, hij deed veel moeite en was een echte heer. Leuk om dat weer eens mee te mogen maken.
Alle reacties Link kopieren
Still wat naar zeg! Hou je hoofd erbij..heb zelf ook ooit een soort stalker gehad. Er zijn veel gekken op de wereld.
...
Anárion schreef:
23-02-2020 17:35
Still wat naar zeg! Hou je hoofd erbij..heb zelf ook ooit een soort stalker gehad. Er zijn veel gekken op de wereld.
Ik hou mn hoofd koel 8-)
Probeer er ook niet teveel aan te denken want dat lijkt alles ineens wel verdacht, misschien een beetje naïef van me maar anders moet ik telkens achterom kijken en daar heb ik ook geen zin in.
Hij zal nu wel afdruipen gezien hij geblokkeerd is
Julus schreef:
23-02-2020 15:00
......... Maar spannend chatten wil bijna iedere man.
Dat denk ik niet hoor. Ik heb echt zoiets van dat komt ooit wel (of niet).
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn laatste vriend heb ik ongeveer een jaar een prachtige stoere man gedate, puur voor de seks. Wij appten heel veel, we waren ook echt wel wat verliefd, maar nooit hebben wij spannend geappt. Met meer mannen trouwens niet. Ik ben er gewoon niet van. Ik wil het gewoon in het echt doen, voor fantaseren heb ik geen tweede partij nodig. En afgaande op die mannen, zijn er ook mannen die er niet dol op zijn lijkt me.

Qiyara, mocht ik toch Tinder weer eens aanslingeren, kan ik dan ook in mijn bio zetten natuurlijk. Of het helpt weet ik niet. Er zitten daar ook echt rare mannen!
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Het kan ook een faaaaase zijn. Net als wel/niet scharrelen. Heb ik ook geen oren (meer) naar.
Alle reacties Link kopieren
Als er een tijd voor sexten is dan is dat meestal niet na 3 zinnen denk. Lijkt me dat er toch iets meer van een basis voor nodig is, maar ja dat verschilt vast per persoon.

Moet ik toegeven dat ik er ook niet veel ervaring mee heb,maar ik ben ook meer van " praatjes vullen geen gaatjes". :-P Onderneem liever actie.


Verder prima als iemand voor sex op Tinder of wat voor app dan ook zit. Lijkt alleen lastig om daar eerlijk over te zijn voor velen. Als zowel dames en heren dat gewoon in hun profiel zetten zou het een hoop gedoe schelen.

Als ik terugkijk op mijn ervaringen met Tinder heb ik wel het idee dat als man het prima te doen is als je wel iets serieus zoekt. Genoeg vrouwen die daar ook op Tinder voor open staan. Ken ook best wat serieuze relaties die uit Tinder zijn voortgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik val er even middenin hoor, kijken jullie weleens naar het programma'First Dates' ?
Heerlijk om naar te kijken maar ook wel weer een programma waarom ik dus weer precies weet waarom ik niet date.

Een meisje vertelde dat ze prikkelbare darm heeft waarop haar date dan ging zeggen:'Ja qua eten is ze nogal een uitdaging'
Vooral vervelend voor haar toch?

Lijkt me dus echt vreselijk die beginfase, dat je jezelf weer helemaal uit moet gaan leggen enzo en je maar moet afwachten hoe iemand daarop reageert.

Ik hoop ook altijd dat ik bijvoorbeeld een ex tegenkom waarmee het ineens wel blijkt te werken, of een bekende waarmee de vonk ineens overslaat ofzo, dan kan je die beginfase gewoon overslaan.
Yesss,
Dat is mijn favo programma!
Die dates kunnen echt tenenkrommend zijn ja, ik heb trouwens ook wel dates gezien waarbij ik zelf bijna verliefd zat mee te kijken haha!

Herkenbaar wat je zegt over die oude vlam, zo denk ik er soms ook over.
Of dat je ineens smoorverliefd wordt op een collega waar je al 10jr mee samenwerkt. Scheelt een hoop kennismaken, hoewel dat nieuwe ook wel echt leuk kan zijn!
Yesss, dat is het precies. Die begin fase is echt dodelijk vermoeiend vind ik. Voel mezelf soms net zo'n repeterende plaat.

Ja een bekende tegenkomen waar het mee klikt lijkt me heerlijk! Alleen ben ik ver van m'n woonplaats waar ik ben opgegroeid gaan wonen. Die kans zit er bij mij niet echt in.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon wel weer in mijn woonplaats, maar daar ken ik de mannen wel hoor... Met één ex ben ik weer wat begonnen, maar dat werd dus opnieuw niets en kost me nog steeds veel energie en verdriet. Soms wilde ik dat ik nooit weer wat begonnen was, want het is frustrerend zoveel geschiedenis en band samen te hebben en dat het toch niet werkt.

Eigenlijk lijkt het me wel leuk om weer opnieuw te beginnen. Spannend, maar het geeft ook een extra spanning als je weer met een nieuw iemand bent. En hopelijk voelt die nieuwe persoon ook zo goed, dat het ergens ook vertrouwd en goed voelt.
Ik heb er momenteel niet echt de energie voor en eigenlijk wil ik ook eerst dat lijf weer wat meer in shape voor ik weer op versiertoer ga. :$ En dan nog: hoe? Waar? Ik zit niet meer in die uitgaansfase, ik zit niet op een sport. Iemand tegenkomen is dus wel wat lastiger voor mijn gevoel.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn dus beiden naar de andere kant van het land verhuist en wonen nu wederom redelijk bij elkaar in de buurt ;-)

Momenteel erg fijn dat ik mezelf niet wederom hoef voor te stellen etc.

Jaaaa first dates is hier ook een favoriet!

Pauwenveer, misschien een leuke sport zoeken? 2 vliegen in 1 klap! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dat betwijfel ik. Heb jaren bij een sportschool gezeten, maar daar is echt nog nooit iets op het romantische vlak uitgekomen.
Ik wil ook momenteel geen lidmaatschap ergens, dan is het alleen nog maar werken, voor de kinderen zorgen en sporten. Ben er gewoon te druk voor om het lidmaatschapsgeld eruit te halen. Mijn fijne instructrice is ook gestopt, vond er daarna niets meer aan.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven