Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 23 februari 2020 om 12:57
Hier stiekem ook een kleine ontwikkeling.
Vorig jaar weer in contact gekomen met iemand uit mijn puberjaren. Onlangs een drankje gaan doen, en ondertussen heeft hij me gevraagd voor een 2e drankje. Ik had er totaal geen date intentie bij toen we dat 1e drankje afspraken, maar zodra ik hem zag voelde het meteen weer goed en vetrouwd, dus toch afscheid genomen met een kus. Ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen...
Vorig jaar weer in contact gekomen met iemand uit mijn puberjaren. Onlangs een drankje gaan doen, en ondertussen heeft hij me gevraagd voor een 2e drankje. Ik had er totaal geen date intentie bij toen we dat 1e drankje afspraken, maar zodra ik hem zag voelde het meteen weer goed en vetrouwd, dus toch afscheid genomen met een kus. Ben zeer benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen...
zondag 23 februari 2020 om 13:12
Kennelijk stond je ervoor open, dan kunnen er mooie dingen op je pad komen. Ik kreeg enige tijd geleden een bericht van iemand via Linkedin. Een oude connectie. Maar ik wist al dat ik daar verder niks mee wilde doen.
In de afgelopen week ook 2 keer benaderd door iemand. Het is elke keer een keuze om ergens iets mee te doen, of niet.
In de afgelopen week ook 2 keer benaderd door iemand. Het is elke keer een keuze om ergens iets mee te doen, of niet.
zondag 23 februari 2020 om 13:19
Daar heb je een goed punt Julus.
Had met mezelf afgesproken om een langere tijd niet meer te daten. Maar met deze persoon heb ik het vroeger super leuk gehad, dus zag geen reden om niet te gaan. Denk dat ieder ander een nee had ontvangen, indien ik daarmee dan al contact onderhouden zou hebben. En zo zie je maar weer dat veel in je eigen macht ligt.
Had met mezelf afgesproken om een langere tijd niet meer te daten. Maar met deze persoon heb ik het vroeger super leuk gehad, dus zag geen reden om niet te gaan. Denk dat ieder ander een nee had ontvangen, indien ik daarmee dan al contact onderhouden zou hebben. En zo zie je maar weer dat veel in je eigen macht ligt.
zondag 23 februari 2020 om 13:26
Anders was dat wel iets geworden destijds, denk ik dan.
In mijn geval waren het niet eens ex dates maar gewoon mannelijke contacten.
Sabieh, dat begrijp ik heel goed. Als hij toen leuk was en je bent inmiddels jaren verder, dan is een drankje doen leuk. Dat het meer dan goed klikt is een toevalstreffer.
Sabieh, dat begrijp ik heel goed. Als hij toen leuk was en je bent inmiddels jaren verder, dan is een drankje doen leuk. Dat het meer dan goed klikt is een toevalstreffer.
zondag 23 februari 2020 om 13:26
Oh Julus, had deze helemaal gemist!
Ja de chemie zal het niet aan liggen. En heb bewust even de bal bij hem laten liggen. Maar nu hij wederom initiatief toont ben ik erg nieuwsgierig
zondag 23 februari 2020 om 13:27
Kan ik me voorstellen hoor, heb ik normaal ook niet. Maar dit is een jeugdvriend, ligt voor mij net wat anders.
zondag 23 februari 2020 om 13:28
Precies!Julus schreef: ↑23-02-2020 13:26Anders was dat wel iets geworden destijds, denk ik dan.
zondag 23 februari 2020 om 13:28
Hij vindt je leuk! Groot gelijk om hem even moeite te laten doen. Als dit doorgaat kun je zelf eens initiatief nemen zodat hij weet dat hij goed bezig isSabbieehhhh schreef: ↑23-02-2020 13:26Oh Julus, had deze helemaal gemist!
Ja de chemie zal het niet aan liggen. En heb bewust even de bal bij hem laten liggen. Maar nu hij wederom initiatief toont ben ik erg nieuwsgierig![]()
zondag 23 februari 2020 om 13:34
zondag 23 februari 2020 om 13:34
Sowieso!Sabbieehhhh schreef: ↑23-02-2020 13:27Kan ik me voorstellen hoor, heb ik normaal ook niet. Maar dit is een jeugdvriend, ligt voor mij net wat anders.
zondag 23 februari 2020 om 13:49
Blegh, ff klagen hoor! Had vanochtend een ontzettend leuk, spontaan gesprek op Tinder.. tenminste, dat dacht ik. Begint ie het gesprek richting sekspraat te sturen. Nou ben ik niet per se op zoek naar een vaste relatie en vind ik een fwb ook prima, betekent niet dat ik zin heb om te gaan zitten sexten met iemand.
Meteen ontmatcht. Jammer, want het leek een leuke man.
Meteen ontmatcht. Jammer, want het leek een leuke man.
...