Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Goeiemiddag!!!

Hoe gaat met iedereen?

Xen...voel je je niet schuldig hoor over Wuzz, is haar beslissing om weg te blijven...nou prima toch!

Kan me echt voorstellen dat enorm verwarrend is met R. Hij wil afstand maar zijn acties blijken het tegenovergestelde. Jij mist de gesprekken maar jullie zijn wel closer geworden. Pffff lastig lastig. Jullie hebben na zondag geen contact meer gehad dus? Mis je hem?

Indi....wat leuk dat je stationman weer hebt gezien. Ik ben ook zeker geen held qua flirten enzo maar het zou zo leuk zijn he als er contact komt tussen jullie en zoals Elisabeth zei...dat jullie daarna lang en gelukkig leven. :-)

WM...spannend de tweede date!! Wel sms-contact gehad e.d. deze week en wat gaan jullie doen?

Ik heb hele drukke week gehad, geen enkele avond thuis geweest. Donderdag zat ik tot uur of 11 s avonds nog op het werk. Gisteren even borrel wezen drinken met een vriendin maar ik had eigenlijk niet veel zin, ben gewoon moe na zon drukke week. Vanavond ga ik met mijn zus en Appel naar een feestje...een soort van back-to-memory-lane-feestje. Allemaal mensen van vroeger...ik hoop dat mijn eerste echte vriendje komt. Zijn dochter zit bij mijn nichtje in de klas dus via haar gevraagd of hij ook komt. Lijkt me echt zo leuk!

Ik heb echt de lente in mijn hoofd...net stad in geweest, iedereen lekker buiten en op het terras. Ik wil gewoon knetterknetterverliefd worden/zijn!! Ik wou dat het gewoon eens gebeurde.....
Heeeee Appel...was gezellig dus gister? En lekker laat geworden zie ik

Xen wat leuk dat dagje varen!! Eeen leuk idee om keer met aantal meiden te doen....ga ik even onthouden
Hey Appel, Erykah en Ingel!!

Weer goed ingeslagen, Ingel! het leukste komt nog..alle spullen een plekje geven!

have fun tonight, E en A! Zou leuk zijn om je eerste vriendje weer tegen te komen zeg! is het een soort van 80's party? weet niet wat ik mij back to memorylane moet voorstellen...(zal vast wel heel dom zijn).

Dagje varen gaat niet bepaald op een roeibootje...we gaan met boot die collega geerfd heeft van haar broer en die broer was miljonair (stond in top 20 in de Quote 500), dus ben wel heel benieuwd! Vind eerlijk gezegd 6 dagen per week met collega's iets teveel van het goede, het is niet altijd harmonieus geheel bij ons nl (komt met name door 1 collega, heel apart type zeg maar), maar het gebaar naar ons toe is bijzonder lief en ik focus me op de wel leuke collega's en varen is altijd leuk natuurlijk.

Wel veel wind hier nog by the way..

En ja ik mis R of mis ik meer de aandacht? daar ben ik nog niet helemaal uit...

En ik ga mee in je reteverliefdwillenzijn-mood, zussie!
Ja het is soort 70?80-party en dan in de tent waar we vroeger (toen we nog jong en onschuldig waren) uitgingen. We zullen vast veel bekenden van vroeger tegenkomen die er toen ook kwamen.

En klinkt goed zeg die boot....wordt vast een gezellige dag morgen!

Dat is zo moeilijk he...mis je hem of de aandacht? Je deelt een fijn gevoel met hem ook al is het niet 100% en mis je dingen bij hem....en toch zit er iets tussen jullie.

Ingel...wanneer krijg je nou de sleutel van je huisje? Leuk hoor...lekker je eigen plekje dadelijk!!
Hello lieverds

Ik heb problemen met mijn laptop , kan maar zo zijn dat ik eh vanaf vandaag een paar dagen niet online ben.

Tis een rommeltje op mijn laptop , updates komen niet meer binnen e.d Heb maar besloten om de laptop een deze dagen weg te brengen en alles er opnieuw op te laten zetten..
Verliefd zijn, sja wie wil dan nou niet? Al moet ik echt zeggen dat ik niet denk dat het mij snel nog eens gebeurt, Ik geloof er niet meer in, ofzo. Maar hey, de mannen denken er vast net zo over als jullie doen, gezusters tweeling, dus ga er op uit en scoor een lekkere vent!

Hallooooo....

Erykah:Wat leuk dat Appel, jij en je zus lekker gaan stappen vanavond! Gezellig hoor! mij ook nog wel een keer leuk om terug te gaan naar de tent waar ik vroeger ook heen ging

@Ingel: Heel goed geslaagd zo te lezen! Wel een hele aanschaf al die spulletjes kopen!

@MP: Heb jij nog spannende plannen?

@Vleer: Succes met je laptop!

@Appel: Lekker wezen stappen dus?? Klinkt goed hoor! Haren mooi geworden??

Ik ben me toch lui! Heb lekker op het balkon gezeten, terwijl ik nodig moet schoonmaken..dat moet ik nu dus maar eens gaan doen!

Vanavond geen plannen. Stond al een tijdje gepland dat ik zou gaan stappen met een vriendin, maar ze heeft afgezegd..Beetje jammer. Maar ik ga lekker alleen een filmpje kijken op de bank. Lekker met een roseetje erbij

Morgen komt WM bij me lunchen! Erg gezellig..

Ik realiseer me opeens dat ik nog maar een week hoef te werken en dan heb ik 1,5 week vakantie! :-)

En 1 mei ben ik alweer 1 jaar alleen...zo snel als dat allemaal gaat!
Oh..en ik heb ook zin om knetterverliefd te worden geloof ik
Ik ben aan het niksdoen, echt erg. Wel gesport vanmorgen, daarna koffie met vriendin, toen werden de kindjes op gehaald en daarna heb ik eigenlijk alleen nog maar het oud papier weggebracht en de tafel afgeruimd . Terwijl ik een heel lijstje had, maar ik kan me er niet toe zetten lijkt het wel. Bergh. Nu eerst maar mijn benen ontharen, moet straks volleyen en daarna nog naar een feestje. En dan komt dat lijstje morgen wel. Tis nu zulk heerlijk weer!
*wijst Cupdio nog even op Indi*
Oh..even 2 leuke filmpjes van het concert van Adele :-)

http://www.youtube.com/watch?v=lFLbwuUmWSU

http://www.youtube.com/user/greghuis

Niet echt goede kwaliteit, maar wel leuk om even te laten zien..
Thanks MP! Misschien helpt het
Ik heb net even een tafeltje geverfd buiten (zilverkleurig, heel gaaf), maar wat een wind hier zeg, zelfs in mijn beschutte tuintje..

Jeetje Indi, jouw vriendinnen zeggen we vaak af he, echt niet leuk!

Ik zit met je op de bank hoor, denk ik tenminste..

Ik ben in augustus alweer 6 jaar alleen(wonend), gewoon a lifetime en net als MP geloof ik er ook niet meer zo in.

Over jongere mannen gesproken, wie had t er daar ook alweer over? Mijn jongste verovering was een schattige Italliaanse kok 2 jaar geleden (tijdens mn laatste jaar in Gr.land). Hij was echt cute, sprak geen woord Engels, maar liet wel briefjes door een collega schrijven dat ie mij zo leuk vond. Die briefjes vond ik dan in een bakje spaghetti die ik meenam na mn werk. Uiteindelijk op strandfeestje gezoend en op volgend feestje ook...maar durfde en wilde niet verder dan dat omdat t bijna pedofilie dus strafbaar was...;-) hij 18 dus...Ohoh en hij tranen in zn ogen toen ik afscheid nam, zooooo lief.
Wat leuk Indi en grappig dat ze naar Paul de Leeuw zwaaide!

Was er ook een voorprogramma?
Wil er even mee zeggen dat er nix mis is met een jongere man! Okok veeeeel jonger, als het je zoon kan zijn..dan wel ja.
Ja inderdaad Xen..mijn vriendinnen zeggen best vaak af. Ik was er ook best een beetje kwaad over eigenlijk ..Maar goed..ik kan wel gaan zitten kniezen, maar daar heb ik geen zin meer in...

En ja er was ook een voorprogramma:

http://www.tingsek.com/

Was wel aardig.

Dat tafeltje klinkt erg leuk, Xen! En wat een schattig verhaal over die Italiaan!
Hallowa!

Heb in 2 dagen alweer 2 vriendengroepen gescoord om int JC te komen werken >> goed van mezelf he?!

Indi: ontzettend jammer van je vriendinnen......

Vleer; we zien je wel verschijnen; succes met je laptop!

MP: benen al onthaard? Hoe doe je dat, waxen ofzo?

Xen: klinkt leuk; je verhaal over het jonkie. Wel lachen dat je er zo voorzichtig mee was omdat je je pedo voelde....haha

Ga nog even surven naar een tv......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik geloof dat ik gewoon een stel andere vriendinnen moet zoeken..

Ik twijfel er al een tijdje over om vrijwilliger te worden bij een tent waar ik vroeger altijd uit ging hier in de buurt...

Wat voor een tv ga je kopen Ingel??
Ingel ja dacht ik ook al andere job zoeken maar euh ik ga me niet laten wegjagen door 1 sul!!

Trouwens ik heb plannen om eind dit jaar voor maand of 3 naar Australie te trekken

En in Belgie is het niet zo gemakkelijk om even enkele maanden werkbaanonderbreking te nemen dus zou kunnen dat ik men ontslag dan toch geef, kan ik nu beter nog effe blijven.

En ik heb eigenlijk een goede baan: dicht bij huis (12min autorijden), salaris is goed (tov van wat je moet doen), leuke collega's buiten FB, ben sinds september ploegbaas dus zou minstens jaartje ploegbaas op men cv willen kunnen zetten.

Tja die situatie met FB: zal binnen 14 dagen lastig weekje werken worden (ik sta vast met nacht en iedere week staan er enkele "shiftmensen" met een beurtrol bij mij dwz om de 6 weken dezelfde ploeg terug bij mij)

FB heeft effe mee vast met de nacht gestaan en heeft toen al gevraagd om date en heeft toen heel lastig gedaan na mijn nee (ik ben redelijk soepele baas zolang mijn mensen hun werk doen, voor zo een op dat moment natuurlijk genoeg om commentaar te geven ...)

Maar heb nog week dan staat hij bij mij

Indi (wist niet hoelang jij vrijgezel was) een jaartje das ideaal dan he!!! Dan heb je alles lekker op een rijtje en dan kan die pijl van MP recht in je hart terecht komen

Ben na men relatie van 7 jaar te snel in nieuwe relatie gestapt en ja das voor iedereen anders maar jaartje vrijgezel vind ik echt mooi om te kunnen zeggen nu is dat hoofdstuk echt afgesloten en begin ik helemaal opnieuw!!!!

Dus nie te hard hopen alles spreekt in je voordeel het komt vanzelf wel

Xen pffffffffff kan me voorstellen dat je geen leuke week achter de rug hebt!! Hopelijk ben je er snel achter dat je enkel de aandacht mist, das toch sneller verwerkt he!!

Veel plezier op je boot!!

Allemaal fijn weekend!!!!!!!!!!!!

Leuk uitgaan, film zien, huisje verbouwen-schilderen-..., huisjesspullen kopen,...
quote:Indi schreef op 18 april 2009 @ 15:35:

Ik geloof dat ik gewoon een stel andere vriendinnen moet zoeken..

Ik twijfel er al een tijdje over om vrijwilliger te worden bij een tent waar ik vroeger altijd uit ging hier in de buurt...

Wat voor een tv ga je kopen Ingel??

Indi das een leuk idee!! Nieuwe mensen ontmoeten, leuke venten spotten, ...

Wat moet je dan juist doen als vrijwilliger?
Ha reiz! Ben je weer wakker?

Wat ga jij doen van het weekend?

Als ik vrijwilliger word moet ik biertjes tappen en munten verkopen en dat soort dingen

Er zijn daar ook vaak concerten..leuk dus!
Reiz; ik maakte een grapje over dat je op zoek moet naar een andere baan he?

Je moet je echt niet weg laten jagen door die collega! Als je gewoon bij jezelf blijft neemt zijn obsessie na een tijdje vanzelf af en zal de samenwerking ook vast beter gaan!

Indi: DOEN! werken in het jongerencentrum! Kijk naar mij; mijn sociale contacten zijn sinds ik er werk (vanafmn 15e) verviervermenigvuldigd! Echt een goed idee!

Tjaa. welke tv ik ga kopen; geen idee. Iets 2ehands, geen flatscreen, maja...zoveel keus.....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hier is het alleen geen Jc hoor..het is een soort poppodium..Erg leuk
ooooh..en ik heb al een hele tijd een leuke kat op het oog....

Twijfel alleen zo of ik het moet doen..

Het beestje is 9 en moet weg vanwege een baby...

Het lijkt me zo gezellig..maar ben ik niet te weinig thuis??
ja hoor indi helemaal uitgeslapen en klaar voor het weekend!!

Straks uit met "den hoop" van altijd, morgen trekkertrek kijken (das met tractors zo ver mogelijk proberen te rijden met last achter je).

DOEN zou ik zeggen, das echt de plaats om nieuwe contacten te leggen en euh vooral als je beetje verlegen bent: ze moeten je steeds aanspreken anders kunnen ze niet drinken ideaal dus

Maar ja dan gaat die kat je wel nog minder zien...

dan zou ik persoonlijk voor de eerste optie gaan maar ben niet echt een kattemens dus das geen objectief oordeel!!

Ja Ingel dacht dat wel hoor dat een grapje was maar soms heb je dan toch wel momenten dat je denkt ontplof hier allemaal (dat spelletje is nu voor de 2e keer begonnen en is dan toch al van eind oktober ongeveer bezig...)

Dacht dat het eindelijk over was en nu begint het weer.

En het verpest onmiddellijk heel de sfeer, vorige keer dat hij over alles een punt begon te maken was dat niet leuk voor mij maar ook niet voor de mensen die samen met hem mee met de nacht staan die week.

Om een vb te geven als ze hun machine afgewerkt hebben en het is niet zo druk maak ik er geen punt van dat ze even babbeltje slaan, doe ik zelf ook. Geeft die daar commentaar op want ik stond bij leuke kerel (men ex maar dat wist hij niet en tja wij zijn nog steeds maatjes )

Ja dan heeft hij gelijk dat er altijd werk is...

Dusz voor miemand leuk!! Maar het is weekend geen collega gedoe nu en hij gaat dit weekend leuke meid tegenkomen en mij met rust laten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven