Onzin klets en zeurtopic part deux
vrijdag 15 november 2019 om 09:12
Feest! Happy new topic!
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!
Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
dinsdag 25 februari 2020 om 15:48
Vreselijk. Vooral boorgeluiden in beton zijn voor mij de hel. Afgelopen najaar werden de badkamers van de buren naast mij en daarnaast vernieuwd (huurhuizen). Het leek net alsof het in mijn eigen huis gebeurde. Ook voor mijn honden vond ik het zielig, die horen alles nog beter dan wij.
dinsdag 25 februari 2020 om 16:03
dinsdag 25 februari 2020 om 16:35
Bloedirritant, ik woon in een leuke straat maar er is afgelopen jaren regelmatig wat geklust (een x zondag ochtend vroeg...),hondenmens schreef: ↑25-02-2020 15:48Vreselijk. Vooral boorgeluiden in beton zijn voor mij de hel. Afgelopen najaar werden de badkamers van de buren naast mij en daarnaast vernieuwd (huurhuizen). Het leek net alsof het in mijn eigen huis gebeurde. Ook voor mijn honden vond ik het zielig, die horen alles nog beter dan wij.
en dat is best vervelend.
Jonge jonge ik word vandaag moe van mijzelf, ben nogal wispelturig vandaag wat betreft yoga.
(Je kunt de lezen online zelf inplannen, daar ben ik een beetje besluiteloos in...
Ik ga toch maar vanavond...
dinsdag 25 februari 2020 om 17:10
Even zeuren. Ik rook, tabak is op. Blijkbaat wordt vandaag de carnavalsoptocht ingehaald die afgelopen zaterdag was afgelast, wat betekent dat ik letterlijk het dorp niet uit kan de hele dag.
Man is klaar met werken en kan er niet in, rijdt dus maar even langs de super.
Maar hij wil uit principe geen tabak meenemen, wat ik normaal gesproken respecteer en zelfs apprecieer, nu vind ik het even heel irritant omdat ik nergens heen kan (en nee, er is niks op loop/fietsafstand hier).
Ik ben in ieder geval getrouwd met een man met principes dus dat is fijn.
Man is klaar met werken en kan er niet in, rijdt dus maar even langs de super.
Maar hij wil uit principe geen tabak meenemen, wat ik normaal gesproken respecteer en zelfs apprecieer, nu vind ik het even heel irritant omdat ik nergens heen kan (en nee, er is niks op loop/fietsafstand hier).
dinsdag 25 februari 2020 om 17:20
GreenLadyFern schreef: ↑25-02-2020 17:10
dinsdag 25 februari 2020 om 17:24
Goed idee dat yoga Phoebe. Ik heb hier ooit in de buurt een yoga-lesje meegedaan. Mijn hemel, ik had het idee dat ik in 1 of andere sekte zat 
Daarna nog met mijn zus (woont ergens anders) bij haar in de regio een lesje meegedaan. Ging heel anders! Wat een verschil per docent zeg.
Ik ben vorig jaar op zoek gegaan naar een andere yoga-studio maar hier in de buurt is heel weinig aanbod.
Daarna nog met mijn zus (woont ergens anders) bij haar in de regio een lesje meegedaan. Ging heel anders! Wat een verschil per docent zeg.
Ik ben vorig jaar op zoek gegaan naar een andere yoga-studio maar hier in de buurt is heel weinig aanbod.
dinsdag 25 februari 2020 om 17:50
@ Phoebes bring it on honey

mijn kat is vanaf dag 1 gewend om in de slaapkamer tekomen, dus doe er weinig tegen. Hopenlijk heb ik in mijn volgende normale huis een deur en kan die in de woonkamer blijven ofzo
wat erg, klassiek geval van toeval bestaat niet
@Kwebbel, mijn tante is ook zo'n typ die altijd te laat is. dus als we met zijn allen op vakantie gaan. Plakken we altijd 3uur extra aan de tijd zodat we zeker weten dat ze op tijd is, en er geen 3WO uitbreekt tussen mijn moeder en tante.
Ik ben zelf altijd 3 van tevoren op schiphol, wil liever niet mijn vlucht missen.
Yoga scholen verschillen heel erg ja, de 1ste waar ik heen, was 3x niks , maar waar ik nu zit valt het reuze mee soms zitten er erg zweverige types tussen maar ag die heb je overal
@dolfje
wat erg inderdaad, stel dat je je vlucht mist sommige vliegvelden zijn zoo groot.
heb op Heatrow een keer bijna mijn aansluiting gemist omdat het eerste vliegtuig vertraging had en ik vervolgens helemaal aan de andere kant moest wezen(met de metro enz)
@RikM vreselijk iritant, mijn ex-buren zijn ook van die klusfanaten, mijn moeder merkt altijd droogjes op :dat het een wonder is dat muren nog overeind staan.
@Marquise beterschap
verkoudheid is kut

mijn kat is vanaf dag 1 gewend om in de slaapkamer tekomen, dus doe er weinig tegen. Hopenlijk heb ik in mijn volgende normale huis een deur en kan die in de woonkamer blijven ofzo
@Kwebbel, mijn tante is ook zo'n typ die altijd te laat is. dus als we met zijn allen op vakantie gaan. Plakken we altijd 3uur extra aan de tijd zodat we zeker weten dat ze op tijd is, en er geen 3WO uitbreekt tussen mijn moeder en tante.
Ik ben zelf altijd 3 van tevoren op schiphol, wil liever niet mijn vlucht missen.
Yoga scholen verschillen heel erg ja, de 1ste waar ik heen, was 3x niks , maar waar ik nu zit valt het reuze mee soms zitten er erg zweverige types tussen maar ag die heb je overal
@dolfje
@RikM vreselijk iritant, mijn ex-buren zijn ook van die klusfanaten, mijn moeder merkt altijd droogjes op :dat het een wonder is dat muren nog overeind staan.
@Marquise beterschap
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 25 februari 2020 om 17:55
Soms heb je van die mensen in je leven waar je nooit vanaf komt. Types die maar contact blijven zoeken, maar die je liever uit je leven bant. Omdat het je alleen maar energie kost en niks oplevert. Alleen kun je er niet altijd van buiten, b.v. omdat je met hun (volwassen) kind wel omgaat. Dat het anders zo stom staat als je haar zelf dan compleet negeert. Oké dat is meer iets van mijn moeder. Zij en ik hebben zo iemand. Ze komt gelukkig nooit naar mijn huis, maar 1 keer gebeurd. Gisteren belde ze weer eens naar mijn moeder, die expres niet opnam. Ma zei dat je sommige mensen toch wel eens in de 5 jaar moet spreken. Ik zei: "Maar ze is vorig jaar nog bij je geweest. Dan hoeft dat de komende 4 jaar toch niet? Neem gewoon al die tijd ook de telefoon niet op dan.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Die vrouw geeft niet zomaar op.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Die vrouw geeft niet zomaar op.
dinsdag 25 februari 2020 om 18:27
Oww is jaren terug maar ik had ook eens zo'n les. Waar ik bijna flauwviel omdat het heet en benauwd was en we erg lang moesten staan.Kwebbeltje91 schreef: ↑25-02-2020 17:24Goed idee dat yoga Phoebe. Ik heb hier ooit in de buurt een yoga-lesje meegedaan. Mijn hemel, ik had het idee dat ik in 1 of andere sekte zat
En op mn huidige yogaschool was er ook een docent aan wie ik me ergerde, maar de dag kwam mij goed uit dat zij les gaf. Een hoop zweverig (en als ik dat vind dan zegt het wat aangezien ik ook wel zweverig ben
Blij dat ze weg is...
Rouge wat bedoel je, bring what on
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 25-02-2020 18:31
2.31% gewijzigd
dinsdag 25 februari 2020 om 21:31
Phoebemeaculpa schreef: ↑25-02-2020 18:27Oww is jaren terug maar ik had ook eens zo'n les. Waar ik bijna flauwviel omdat het heet en benauwd was en we erg lang moesten staan.
En op mn huidige yogaschool was er ook een docent aan wie ik me ergerde, maar de dag kwam mij goed uit dat zij les gaf. Een hoop zweverig (en als ik dat vind dan zegt het wat aangezien ik ook wel zweverig ben) geklets en weinig yoga.
Blij dat ze weg is...
Rouge wat bedoel je, bring what on?
sneeuw is alleen leuk als je binnen zit ik hou mijn hart vast blijf wel dicht bij huis en anders vlucht ik naar mijn ouders
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 26 februari 2020 om 07:59
Gaat wel weer over
Ik ga maar eens uit bed, ik werk vandaag wat eerder dan normaal.
woensdag 26 februari 2020 om 09:40