Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 26 februari 2020 om 18:10
Er zat een hint in het plaatje verwerkt.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

woensdag 26 februari 2020 om 18:12
Ah ja sorry. Lamme vinger inmiddels, maar het lukt!Murrmurr schreef: ↑26-02-2020 17:07Ik word gepest! Volgens mij is er iemand die zo'n beetje alles staft wat ik zeg in de hoop dat er iets tussen zit dat ergens om gestraft kan worden en dan mag ik dagen niet op het forum terwijl ik geen idee heb wat ik had gezegd want het wordt ook nog weggehaald. Poepforum.

woensdag 26 februari 2020 om 18:22
Oh leuk! Hmmm, iemand met een konijnenavatar, say no moreDana schreef: ↑26-02-2020 18:10Er zat een hint in het plaatje verwerkt.Maar ik vrees dat er met mensen die gaan meelezen en erop los staffen sowieso geen goed garen te spinnen is. Zoals Yas altijd zegt: dat staffen zou gewoon openbaar gemaakt moeten worden. Want zo verdwijnt de lol van een beetje forummen wel, hoor.

woensdag 26 februari 2020 om 18:24
Dana schreef: ↑26-02-2020 18:10Er zat een hint in het plaatje verwerkt.Maar ik vrees dat er met mensen die gaan meelezen en erop los staffen sowieso geen goed garen te spinnen is. Zoals Yas altijd zegt: dat staffen zou gewoon openbaar gemaakt moeten worden. Want zo verdwijnt de lol van een beetje forummen wel, hoor.

woensdag 26 februari 2020 om 20:13
Dan ga ik bijna op sneeuw hopen, als ik toch lekker droog zit

Luci, in dat topic mbt of je overgewicht zelf in de hand hebt. Gisteravond beweerde PJK dat iedereen die te dik is iedere avond op de bank hangt met chips en bitterballen en cola. Vandaag ging het over dat we niet meer weten hoe we moeten koken zonder pakjes en zakjes en dat er belachelijk veel suiker onnodig wordt toegevoegd aan die pakjes en zakjes. En net ging het weer over E-nummers die niet in natuurlijke producten zouden zitten. Alle clichés komen weer langs dus.

woensdag 26 februari 2020 om 20:15
Marana schreef: ↑26-02-2020 20:13Dan ga ik bijna op sneeuw hopen, als ik toch lekker droog zit
Luci, in dat topic mbt of je overgewicht zelf in de hand hebt. Gisteravond beweerde PJK dat iedereen die te dik is iedere avond op de bank hangt met chips en bitterballen en cola. Vandaag ging het over dat we niet meer weten hoe we moeten koken zonder pakjes en zakjes en dat er belachelijk veel suiker onnodig wordt toegevoegd aan die pakjes en zakjes. En net ging het weer over E-nummers die niet in natuurlijke producten zouden zitten. Alle clichés komen weer langs dus.
Ow, daar is niet tegen op te redeneren nee.

woensdag 26 februari 2020 om 20:26
Volgens mij is er laatst iemand zwaar geïrriteerd geraakt toen jij een middagje flauwe gifjes postte, maar ik weet niet meer wie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 26 februari 2020 om 20:27
woensdag 26 februari 2020 om 20:29
Niet ontvangen.

David Dunning
David Dunning

woensdag 26 februari 2020 om 20:41
Bedoel je in het zure zeikwijventopic? Dat was al best lang geleden. Plus en alsook daarbij: gifjes zijn irritant maar zelden 'op de man'. Het is ook dat gebrek aan precisie dat ik hekel.
woensdag 26 februari 2020 om 20:44
Ja, dat is idd al effies geleden, maar diegene heeft mss nu alsnog stafneigingen ontwikkeld.
Geen idee.
Verder kan ik me niet voorstellen dat iemand een hekel aan jou heeft.

David Dunning
David Dunning