Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Murrmurr schreef:
26-02-2020 18:04
Dan had ik toch graag dat diegene zich kenbaar maakt, ik dacht juist dat ik al lang niemand meer verveeld had en zo kan ik het ook niet uitleggen of sorry zeggen.
Er zat een hint in het plaatje verwerkt. ;-D Maar ik vrees dat er met mensen die gaan meelezen en erop los staffen sowieso geen goed garen te spinnen is. Zoals Yas altijd zegt: dat staffen zou gewoon openbaar gemaakt moeten worden. Want zo verdwijnt de lol van een beetje forummen wel, hoor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
26-02-2020 17:58
Oh, dat is kut, Mur. Een seriestaffert achter je aan. Vast per ongeluk iemand op de kast gejaagd. :(

Afbeelding
Dit plaatje is echt doodeng.
Murrmurr schreef:
26-02-2020 17:07
Ik word gepest! Volgens mij is er iemand die zo'n beetje alles staft wat ik zeg in de hoop dat er iets tussen zit dat ergens om gestraft kan worden en dan mag ik dagen niet op het forum terwijl ik geen idee heb wat ik had gezegd want het wordt ook nog weggehaald. Poepforum.
Ah ja sorry. Lamme vinger inmiddels, maar het lukt!
Th∅rdis schreef:
26-02-2020 18:12
Ah ja sorry. Lamme vinger inmiddels, maar het lukt!
:thunder: :furious:
Dana schreef:
26-02-2020 18:10
Er zat een hint in het plaatje verwerkt. ;-D Maar ik vrees dat er met mensen die gaan meelezen en erop los staffen sowieso geen goed garen te spinnen is. Zoals Yas altijd zegt: dat staffen zou gewoon openbaar gemaakt moeten worden. Want zo verdwijnt de lol van een beetje forummen wel, hoor.
Oh leuk! Hmmm, iemand met een konijnenavatar, say no more :sherlock:
Solomio schreef:
26-02-2020 13:26
Geen idee, maar blijkbaar aan de andere kant van het kanaal, das idd niet zo heel ver weg. Gezellig.
Ik heb je een pb gestuurd.
Dana schreef:
:-D
Wat heb ik toch een pestpokkekolerehekel aan kinderfeestjes 'geven'.
Gelukkig vond jongste kind wel leuk.
Th∅rdis schreef:
Geen sneeuw gezien hier! Ga je ook fietsen? Dan ben je er ook met een uur of 4 wel lijkt me. Ik zet vast een wijntje koud!

:yes:

Genoeg wijn in de schuilkelder? :D
Solo, ik ga je in de steek laten bij die voedingsdiscussie, ik geef het op :flag:
Marana schreef:
26-02-2020 19:00
:yes:

Genoeg wijn in de schuilkelder? :D
Rood, wit of rosé?

Ik heb nog gluhwein voor als het toch gaat sneeuwen :P
Marana schreef:
26-02-2020 19:02
Solo, ik ga je in de steek laten bij die voedingsdiscussie, ik geef het op :flag:
Welk topic? Is het zo erg?
Th∅rdis schreef:
26-02-2020 20:08
Rood, wit of rosé?

Ik heb nog gluhwein voor als het toch gaat sneeuwen :P

Dan ga ik bijna op sneeuw hopen, als ik toch lekker droog zit :proud:

Luci, in dat topic mbt of je overgewicht zelf in de hand hebt. Gisteravond beweerde PJK dat iedereen die te dik is iedere avond op de bank hangt met chips en bitterballen en cola. Vandaag ging het over dat we niet meer weten hoe we moeten koken zonder pakjes en zakjes en dat er belachelijk veel suiker onnodig wordt toegevoegd aan die pakjes en zakjes. En net ging het weer over E-nummers die niet in natuurlijke producten zouden zitten. Alle clichés komen weer langs dus.
Marana schreef:
26-02-2020 20:13
Dan ga ik bijna op sneeuw hopen, als ik toch lekker droog zit :proud:

Luci, in dat topic mbt of je overgewicht zelf in de hand hebt. Gisteravond beweerde PJK dat iedereen die te dik is iedere avond op de bank hangt met chips en bitterballen en cola. Vandaag ging het over dat we niet meer weten hoe we moeten koken zonder pakjes en zakjes en dat er belachelijk veel suiker onnodig wordt toegevoegd aan die pakjes en zakjes. En net ging het weer over E-nummers die niet in natuurlijke producten zouden zitten. Alle clichés komen weer langs dus.

Ow, daar is niet tegen op te redeneren nee.
Nou, zo maar op mijn geheim lezen.

Oke. Not. Maar hoeveel nicks ( en dus emailadressen) kan je hebben/aanmaken?
Murrmurr schreef:
26-02-2020 18:04
Dan had ik toch graag dat diegene zich kenbaar maakt, ik dacht juist dat ik al lang niemand meer verveeld had en zo kan ik het ook niet uitleggen of sorry zeggen.
Volgens mij is er laatst iemand zwaar geïrriteerd geraakt toen jij een middagje flauwe gifjes postte, maar ik weet niet meer wie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marana schreef:
26-02-2020 19:02
Iedereen heeft het opgegeven zag ik.

David Dunning
takkentrol schreef:
26-02-2020 18:24
Ik heb je een pb gestuurd.
Niet ontvangen. :|

David Dunning
394
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Solomio schreef:
26-02-2020 20:26
Volgens mij is er laatst iemand zwaar geïrriteerd geraakt toen jij een middagje flauwe gifjes postte, maar ik weet niet meer wie.
Bedoel je in het zure zeikwijventopic? Dat was al best lang geleden. Plus en alsook daarbij: gifjes zijn irritant maar zelden 'op de man'. Het is ook dat gebrek aan precisie dat ik hekel.
oudebaas schreef:
26-02-2020 20:35
394
Je vergeet je afzender. Verhuiswagen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Murrmurr schreef:
26-02-2020 20:41
Bedoel je in het zure zeikwijventopic? Dat was al best lang geleden. Plus en alsook daarbij: gifjes zijn irritant maar zelden 'op de man'. Het is ook dat gebrek aan precisie dat ik hekel.
Ja, dat is idd al effies geleden, maar diegene heeft mss nu alsnog stafneigingen ontwikkeld.
Geen idee.
Verder kan ik me niet voorstellen dat iemand een hekel aan jou heeft. :A:

David Dunning
Kan iemand me vertellen waar ik meer vind nav de Mijn-Geheim-verwijzingen? Google komt met een forum aldaar, maar die bijdragen lijken allemaal weggemonaad.
coolpack2 schreef:
26-02-2020 20:50
Kan iemand me vertellen waar ik meer vind nav de Mijn-Geheim-verwijzingen? Google komt met een forum aldaar, maar die bijdragen lijken allemaal weggemonaad.
Misschien dat iemand daarom nu pissed is?
Er is iemand in het '"Verlief/verloofd/gescheiden in showbizzland'' topic wel iemand lekker aan het razen, in elk geval. :whistle:
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven