Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 27 februari 2020 om 12:31

donderdag 27 februari 2020 om 12:32
Ik denk het ook niet.doornroosje9 schreef: ↑27-02-2020 12:31Hij schrijft hier al jaren en jaren niet meer hoor. Volgens mij kent zo goed als niemand hem meer. En ik vind het ook niet juist om zijn naam hier te vermelden, eerlijk gezegd.

donderdag 27 februari 2020 om 12:34
donderdag 27 februari 2020 om 12:36
Roosje was tenminste altijd open over haar administratie op de koelkast.Maud*de*Braose schreef: ↑27-02-2020 12:34Nee klopt, dat deden er wel meer die de mensen uit mijn achterkamertje ook kenden. Maar die schrijft hiet ook al lang niet meer.
En ongetwijfeld doen ook zat mensen dat waarvan we het helemaal niet weten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 27 februari 2020 om 12:37

donderdag 27 februari 2020 om 12:38
Roger that.

donderdag 27 februari 2020 om 12:48
Ja, en ik vond haar nieuwsbrief met info over verhuizingen, scheidingen en nickwissels en met recente foto's altijd zo handig. Nu heeft ze het gedigitaliseerd, maar ik mis de tijd nog wel dat je op vrijdagen blij naar je brievenbus kon rennen voor Roosje post.

donderdag 27 februari 2020 om 13:16
PoesinBoots schreef: ↑27-02-2020 12:37En vergeet de koelkast van Roosje niet!
Ik vond laatst trouwens ook nog een foto van een meet. De biosmeet. Was met een vrouw of 20.
Ik kende ze allemaal nog.
Was jouw meet korter geleden of is jouw geheugen zoveel beter (of allebei?)
Later is nu

donderdag 27 februari 2020 om 13:24
PoesinBoots schreef: ↑27-02-2020 13:19Ik weet niet wanneer de jouwe was maar deze was in 2010, toen kwam De Gelukkige Huisvrouw nét in de bioscoop.
Dan is die van mij zo'n 9 jaar eerder geweest. Yas was daar ook bij.
Later is nu