Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 27 februari 2020 om 19:45
Dit wordt een lange avond

donderdag 27 februari 2020 om 19:49
Lief van je. Je bedoelt Harry.doornroosje9 schreef: ↑27-02-2020 12:31Hij schrijft hier al jaren en jaren niet meer hoor. Volgens mij kent zo goed als niemand hem meer. En ik vind het ook niet juist om zijn naam hier te vermelden, eerlijk gezegd.

Ja, wat Roos ook zegt. Marels en Itsie waren er ook. Was echt een geweldige meet. MV die met tassen vol eten kwam en zo goed als niet uit de keuken kwam omdat ze ons zo graag wilde verwennen met allemaal lekkers. Minny, die in de trein alvast aan haar fles Tequila was begonnenRosabella1 schreef: ↑27-02-2020 17:58De eerste en ook enige meet waar ik geweest ben was bij VeryCherry thuis met o.a. Prada,Minny,Rosanna,en MyleneValerie de rest van de namen herinner ik me niet meer.

Mooie herinnering

donderdag 27 februari 2020 om 19:54
Dan moet ik zeg maar de overtreffende trap van nickhinten gebruiken.doornroosje9 schreef: ↑27-02-2020 19:51Ooo, hier ben ik te nieuwsgierig voor.![]()
Was jij er ook, wie ben je, hoe weet jij dit en nog veel meer vragen.
En ik ben dan wel nieuwsgierig naar jouw vragen.
donderdag 27 februari 2020 om 19:57
donderdag 27 februari 2020 om 19:58
Heel simpel. Ik ben Harry. En ja wij hebben elkaar ontmoet.doornroosje9 schreef: ↑27-02-2020 19:57O, vooral wie jij bent/was en of we elkaar ooit ontmoet hebben.
donderdag 27 februari 2020 om 20:09
Ik vind het al zo moeilijk om steeds als mezelf te posten, dus ik ga niet ineens als een ander posten.Murrmurr schreef: ↑27-02-2020 17:57We zouden ook allemaal terug kunnen komen als elkaar! Ben je weer een paar weken zoet met speurneuzen. Grappig als jij dan opeens back to the fifties denkbeelden loopt te spuien op Actueel, of Meds ergens loopt te janken dat haar snolmeet al 30 minuten niet geappt heeft.
Ofzo.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 27 februari 2020 om 20:10
Hahaha, dat is precies wat ik daarstraks wilde schrijven. Dit is al vermoeiend genoeg, laat staan dat ik me nog als een ander moet voordoen.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 27 februari 2020 om 20:13
Teruglezend begrijp ik dat je wel als jezelf moet blijven posten, maar dan onder de nick van iemand anders, zodat iedereen kan gaan uitvinden wie wie was en is en zal zijn.doornroosje9 schreef: ↑27-02-2020 20:10Hahaha, dat is precies wat ik daarstraks wilde schrijven. Dit is al vermoeiend genoeg, laat staan dat ik me nog als een ander moet voordoen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 27 februari 2020 om 20:13
donderdag 27 februari 2020 om 20:14
Nou, zie je, ik begrijp het zelfs niet eens. Ik begin er maar niet aan, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 27 februari 2020 om 20:15
Alles mag. We doen alsof het het begin van het internet is en iedereen mag zij wie die wil zijn zonder aan self branding te doen.