UD okt. 2020

maandag 10 februari 2020 om 10:42
Inlog: UDokt2020
Wachtwoord: okto2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Babyboom | 35 | Tweede | 30 september | geheim | ![]() |
ActualNoodle | 30 | Eerste | 4 Oktober | Jongen | ![]() |
Vajore2017 | 31 | Tweede | 4 Oktober | ||
WishfulThinking | 36 | Eerste | 5 Oktober | ![]() | |
Zot-83 | 36 | Vijfde | 10 Oktober | jongen | ![]() |
Energy08 | 32 | Derde | 11 Oktober | jongen | ![]() |
Dizzy0 | 30 | eerste | 14 oktober | jongen |
anoniem_636bd206a82f3 wijzigde dit bericht op 30-09-2020 08:29
63.24% gewijzigd

vrijdag 28 februari 2020 om 12:23
zwanger/uitgerekend-in-oktober-20/list_messages/458309
Ik heb een nieuw groepje gemaakt met de inlog van deze tabel. Ik houd van overzicht en op elkaar kunnen reageren en merk dat ik het hier moeilijk vind. Vandaar een 2e en kleiner groepje. Voel je welkom.
Ik heb een nieuw groepje gemaakt met de inlog van deze tabel. Ik houd van overzicht en op elkaar kunnen reageren en merk dat ik het hier moeilijk vind. Vandaar een 2e en kleiner groepje. Voel je welkom.

vrijdag 28 februari 2020 om 12:43
De ervaring leert dat er gaandeweg wel wat schrijfsters afvallen, maar misschien helpt het splitsen juist wel om dat niet te laten gebeuren. Ik kom af en toe wel in tweede helft oktober spieken hoor, veel schrijfplezier en goede zwangerschappen gewenst dames.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
vrijdag 28 februari 2020 om 12:47
Heb jou nog niet gezien in de tabel?Gatochpoetsen schreef: ↑28-02-2020 12:43De ervaring leert dat er gaandeweg wel wat schrijfsters afvallen, maar misschien helpt het splitsen juist wel om dat niet te laten gebeuren. Ik kom af en toe wel in tweede helft oktober spieken hoor, veel schrijfplezier en goede zwangerschappen gewenst dames.
Wil je er niet in?
vrijdag 28 februari 2020 om 13:28
vrijdag 28 februari 2020 om 13:32
Beetje persoonlijk bijgeloof, maar ik wacht graag nog één echo af

vrijdag 28 februari 2020 om 13:37
Daarom. In de zwangerschap is 3-4 weken best een groot verschil.Lasvegas-84 schreef: ↑28-02-2020 13:28Dat lijkt mij beter idd!
Had ik met de vorige zwangerschap ook, beviel goed!
Merk ook dat ik als eind-oktoberzwangere nog helemaal niet bezig ben met 10-weken echo’s enzo bijvoorbeeld.![]()
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 28 februari 2020 om 13:38
Prima toch ! Snap ik welGatochpoetsen schreef: ↑28-02-2020 13:32Beetje persoonlijk bijgeloof, maar ik wacht graag nog één echo af![]()

vrijdag 28 februari 2020 om 18:34
vrijdag 28 februari 2020 om 18:36
vrijdag 28 februari 2020 om 19:14
@Vajore: welkom en gefeliciteerd! Ik heb je vast toegevoegd in de tabel. Je kunt rechtsboven op het poppetje drukken, dan uitloggen en opnieuw inloggen met de gegevens in de eerste post als je de tabel wil aanpassen. (Daarna weer als jezelf inloggen, anders weten we niet wie je bent). Als het niet lukt, post het dan gewoon in een berichtje. Er zijn genoeg mensen die het even voor je kunnen doen!
@Gatochpoetsen: we zien je graag in de tabel verschijnen, zodra jij dat wilt
@Gatochpoetsen: we zien je graag in de tabel verschijnen, zodra jij dat wilt

vrijdag 28 februari 2020 om 21:58
Ahhh thanks top! Duidelijke uitleg!Blueitis schreef: ↑28-02-2020 19:14@Vajore: welkom en gefeliciteerd! Ik heb je vast toegevoegd in de tabel. Je kunt rechtsboven op het poppetje drukken, dan uitloggen en opnieuw inloggen met de gegevens in de eerste post als je de tabel wil aanpassen. (Daarna weer als jezelf inloggen, anders weten we niet wie je bent). Als het niet lukt, post het dan gewoon in een berichtje. Er zijn genoeg mensen die het even voor je kunnen doen!
@Gatochpoetsen: we zien je graag in de tabel verschijnen, zodra jij dat wilt![]()
Weekje wachten en dan weer een echo. Dan zou ik bijna 10 weken zijn..
Ik heb echt de heeeele dag honger en ben misselijk tegelijk. Pff zo een vreselijk gevoel. Herkent iemand dit?
zondag 1 maart 2020 om 00:11
Hallo dames,
Goed idee om de groep te splitsen al ga ik zeker spieken in de andere groep. Fijne zwangerschap allemaal voor degenen die naar de tweede groep gaan.
Ik vroeg me af of er dames hier zijn die er al over nadenken om positiekleding te kopen. Ik heb nieuwe broeken want m’n oude broeken zijn echt op maar de maar is goed. Ik twijfel tussen zwangerschapsbroeken of toch normale jeans. Iemand tips?
@Vajore: ik herken dit zeker. Ik merk dat ik ook misselijker word na heel vet eten. De cravings beginnen nu ook te komen.
Goed idee om de groep te splitsen al ga ik zeker spieken in de andere groep. Fijne zwangerschap allemaal voor degenen die naar de tweede groep gaan.
Ik vroeg me af of er dames hier zijn die er al over nadenken om positiekleding te kopen. Ik heb nieuwe broeken want m’n oude broeken zijn echt op maar de maar is goed. Ik twijfel tussen zwangerschapsbroeken of toch normale jeans. Iemand tips?
@Vajore: ik herken dit zeker. Ik merk dat ik ook misselijker word na heel vet eten. De cravings beginnen nu ook te komen.
zondag 1 maart 2020 om 07:46
Afgelopen vrijdagnacht voelde ik ineens veel vocht waar ik wakker van werd. Wat een nachtmerrie, alles zat onder. Ik was niet echt in paniek. Volgende dag gebeld voor overleg. Mocht voor een echo komen, waar een mini van ruim 9 weken rond spartelde (zo gaaf!)
Toch heb weer een enorme slag om de arm hieraan over gehouden... Ik heb natuurlijk ook gedacht dat het weer klaar was/ of een voorbode. Blijft spannend.
Toch heb weer een enorme slag om de arm hieraan over gehouden... Ik heb natuurlijk ook gedacht dat het weer klaar was/ of een voorbode. Blijft spannend.
zondag 1 maart 2020 om 10:53
Ohh jeetje, snap dat je daar van schrikt! Gelukkig was alles goed en fijn nog even je mini kunnen zien. Wat was de verklaring voor al dat vocht?Gatochpoetsen schreef: ↑01-03-2020 07:46Afgelopen vrijdagnacht voelde ik ineens veel vocht waar ik wakker van werd. Wat een nachtmerrie, alles zat onder. Ik was niet echt in paniek. Volgende dag gebeld voor overleg. Mocht voor een echo komen, waar een mini van ruim 9 weken rond spartelde (zo gaaf!)
In mijn vorige zwangerschap had ik met 17 weken royaal bloedverlies. Helemaal in paniek naar de vk, bleek een adertje te zijn gesprongen. Wat was ik geschrokken!