Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
AccioAvocado schreef:
27-02-2020 17:48
Nee, ik hoef geen paaseitje.
Nee, echt niet, ik heb net mijn ontbijt op.
Nee, ik hoef geen koekje.
Nee, ik hoef geen soesje.
Ja, ik weet het zeker.
Ja, ik weet dat ik 'het kan hebben', maar toch hoef ik er geen.

Serieus, ik kan me hier zo aan irriteren! Als ik wat wil snoepen, dan pak ik 't zelf wel, en zo niet, dan niet, maar ik heb geen behoefte aan collega's die me proberen te 'voeren' en allerlei 'grappige' opmerkingen maken over mijn dunne lijf. Ja, ik probeer aan te komen, maar mag ik zelf weten hoe ik dat doe, en wat ik in mijn mond stop? En als je nu zo door blijft gaan, dan zal ik je eens vertellen waar je je paaseitjes, koekjes en soesjes kunt stoppen!

Zo herkenbaar dit.
AccioAvocado schreef:
27-02-2020 17:48
Nee, ik hoef geen paaseitje.
Nee, echt niet, ik heb net mijn ontbijt op.
Nee, ik hoef geen koekje.
Nee, ik hoef geen soesje.
Ja, ik weet het zeker.
Ja, ik weet dat ik 'het kan hebben', maar toch hoef ik er geen.

Serieus, ik kan me hier zo aan irriteren! Als ik wat wil snoepen, dan pak ik 't zelf wel, en zo niet, dan niet, maar ik heb geen behoefte aan collega's die me proberen te 'voeren' en allerlei 'grappige' opmerkingen maken over mijn dunne lijf. Ja, ik probeer aan te komen, maar mag ik zelf weten hoe ik dat doe, en wat ik in mijn mond stop? En als je nu zo door blijft gaan, dan zal ik je eens vertellen waar je je paaseitjes, koekjes en soesjes kunt stoppen!

Ik heb zo’n hekel aan thin shaming. Dat mag ook gewoon. Moet je het omgekeerde eens tegen mij als dikkerdje zeggen. Dan vindt iedereen dat wél onbeschoft.
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
27-02-2020 17:55
Ik heb zo’n hekel aan thin shaming. Dat mag ook gewoon. Moet je het omgekeerde eens tegen mij als dikkerdje zeggen. Dan vindt iedereen dat wél onbeschoft.
Ik weet dat ze het niet rot bedoelt, maar ik had vandaag dus echt de neiging om te zeggen 'je hoeft me niet te voeren, ik eet heus wel' (en dan nog het liefst 'stomme doos' daar aan toevoegen, maar ja, ik ben netjes opgevoed, dus dat zullen we maar niet doen).
Nu ben ik alweer de shit van mijn voorganger aan het oplossen. Zien jullie dan echt niet wat er fout gaat? Zien jullie dan echt niet dat het gewoon niet klopt?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Toen ik vanmiddag even meegeroepen werd en te horen kreeg dat ze me een contractverlenging aanbieden had ik het liefst gaan huilen, ik wil zo graag weg, zooooo moe.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Dus ik ben maar afleiding en een last voor je. Nou dan bij deze zet de stap terug en kan jij je richten op je zelfmedelijden en je issues die je al maanden hebt maar echt niet aan wil werken. Succes met alles maar mij ben je nu echt kwijt. Ben al veel te geduldig geweest naar je.
Waar is de tijd dat een beleidsmedewerker zijn jaar zo indeelde:
-ik heb een opdracht
- ik ken de theorie maar de praktijk niet
-ik moet de opdracht in mei inleveren
- september en oktober ga ik meedraaien in de praktijk
- ik leer daar mensen kennen en vraag die om input
-ik schrijf een stuk
- ik leg dat stuk voor aan de mensen om wie het gaat
-ik herschrijf het stuk
- de mensen om wie het gaat zijn bediend met een kader voor hun werk, en de organisatie kan de praktijk verantwoorden, joechei.

Inplaats van de hele jaar God weet wat uit te spoken, in maart 3 sessies van 2 uur te houden, en tijdens die sessies geïrriteerd te zijn omdat 'de mensen' geen flauw benul hebben wat de bedoeling nou is
Serieus, als ik zo'n debiele sessie zou regelen voor studenten zou ik ter plekke ontslagen worden 'hier heb je met nul voorkennis een enorme opdracht die je in groepen van 12 moet doen in 20 minuten want ik wil ook ruim de tijd hebben om wat over mezelf te wauwelen'.
En dan maar blijven roepen: 'het is JULLIE stuk he, ik ben maar dom en blond. NEEHEE, dit is dus niet de bedoeling. Mensen, let even op. Dit groepje blijft hangen in dit en dit, NEE!! Dit en dit en dit moet erin! Gezien de tijd.... '
Volgende keer kan ik helaas niet.
Ik moet de was gaan opruimen. >:-(
Maar ik hang op de bank met de laptop en lijk vastgeplakt.
Dus... je belt mij helemaal over de flos op omdat je ruzie hebt met je schoonzus aan de ‘koude kant’. Omdat die vrouw in het hypothetische geval van een hypothetisch killervirus de hypothetische mogelijkheid had om maar één kind te redden en in die hypothetische situatie zou kiezen voor haar eigen kind? Had je nou echt gedacht dat er ook maar één moeder op aarde te vinden is die zou zeggen “Nee ik begrijp dat de vrucht van jouw lendenen zo speciaal is, nog zo jong, daar offer ik die peuter/kleuter/scholier/puber van mij wel voor op”

Misschien kunnen jullie twee beter jullie tijd besteden aan het napluizen van het magische ingrediënt dat op holistische en antroposofische wijze het selderijsap gaat versterken zodat het de Heilige Graal kan worden als medicijn tegen alle ziektes. Of alvast een Coronaparty gaan inplannen naast de waterpokkenparty en kinkhoestparty. Stomme mutsen. En laat dat kind nu eens vaccineren!
Stel je niet zo aan! Je hebt geen corona, je bent al weken verkouden.
Dat het vervelend is snap ik, maar hier ga jij niet aan dood!
Maar omdat je de grootste hypochonder bent die ik heel lief vindt zal ik dat nooit hardop zeggen.
Ik probeerde je te vergeten en nu in weken neem je weer contact op, terwijl ik je had gevraagd om mijn nummer te verwijderen. Ik wil nix meer van je en nee ik wil je niet terug en nee we zijn ook geen vrienden. Je bent iemand die ik hard probeer te vergeten en nu ben ik weer van slag omdat jij op m’n app zat. Ik heb je nu wel geblockt, ook op m’n telefoon. Ik wil je nooit meer spreken
Ik wil niet bang zijn maar door al die nieuwsberichten word ik wel zenuwachtig en toen ik eens ff ging googlen op Vogmasks was ALLES uitverkocht en daar schrok ik een beetje van want ik had niet verwacht dat zo veel mensen zon ding gingen bestellen..
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
28-02-2020 17:06
Ik wil niet bang zijn maar door al die nieuwsberichten word ik wel zenuwachtig en toen ik eens ff ging googlen op Vogmasks was ALLES uitverkocht en daar schrok ik een beetje van want ik had niet verwacht dat zo veel mensen zon ding gingen bestellen..
Ik schrok wel toen ik vanmorgen handgel en alcoholische doekjes wilde kopen. Alles al weg. Binnen een paar uur. Overal de schappen leeg O_O
Ik weet dat dit niet de bedoeling is maar het aantal mensen dat overlijd aan corona is veel minder dan wanneer er een "gewone" griepgolf is.
Laat je alsjeblieft niet bang maken allemaal!
lemoos2 schreef:
28-02-2020 16:20
Dus... je belt mij helemaal over de flos op omdat je ruzie hebt met je schoonzus aan de ‘koude kant’. Omdat die vrouw in het hypothetische geval van een hypothetisch killervirus de hypothetische mogelijkheid had om maar één kind te redden en in die hypothetische situatie zou kiezen voor haar eigen kind? Had je nou echt gedacht dat er ook maar één moeder op aarde te vinden is die zou zeggen “Nee ik begrijp dat de vrucht van jouw lendenen zo speciaal is, nog zo jong, daar offer ik die peuter/kleuter/scholier/puber van mij wel voor op”

Misschien kunnen jullie twee beter jullie tijd besteden aan het napluizen van het magische ingrediënt dat op holistische en antroposofische wijze het selderijsap gaat versterken zodat het de Heilige Graal kan worden als medicijn tegen alle ziektes. Of alvast een Coronaparty gaan inplannen naast de waterpokkenparty en kinkhoestparty. Stomme mutsen. En laat dat kind nu eens vaccineren!
Ik geniet zo van jouw uitbarstingen :rofl:
Ik vind hier dingen van.
Ach lieve vrouw.. Vanmiddag te horen gekregen dat je niet meer leeft. Ik wist dat je van plan was om het euthanasie-traject in te gaan. Vond het fijn om bij je te komen. Rust zacht :rose:
@Lemoos: ik snap dat het frustrerend is, ik verslikte me alleen in mijn koffie van het lachen.

@kwebbeltje: gecondoleerd.
Het doet me echt pijn om je zo te zien worstelen. Ik gun je zoveel beter.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Sabeltandcavia schreef:
28-02-2020 18:03
Ik geniet zo van jouw uitbarstingen :rofl:
Maar kun jij je het voorstellen? Dat twee ruimschoots volwassen vrouwen:
A zoiets als gespreksonderwerp hebben
B hier ook nog daadwerkelijk herrie over krijgen en als kers op de taart
C je schoonzus aan de andere kant van de familie daarover gaan bellen en hier serieuze feedback op verwacht.
lemoos2 schreef:
28-02-2020 19:49
Maar kun jij je het voorstellen? Dat twee ruimschoots volwassen vrouwen:
A zoiets als gespreksonderwerp hebben
B hier ook nog daadwerkelijk herrie over krijgen en als kers op de taart
C je schoonzus aan de andere kant van de familie daarover gaan bellen en hier serieuze feedback op verwacht.
Nauwelijks. Maar ik ben zó blij dat jij wel zulke mensen kent. :proud:
Ben je cabaretière van beroep? Zo niet, dan wordt het tijd voor een carrièreswitch. Zo ja, dan koop ik een kaartje voor je eerstvolgende voorstelling. :worship:
Ik vind hier dingen van.
Tjonge therapeut dat jij die oefening zo geweldig vind, wil niet zeggen dat ik hem ook geweldig ga vinden.
Juffiejuf schreef:
28-02-2020 16:28
Stel je niet zo aan! Je hebt geen corona, je bent al weken verkouden.
Dat het vervelend is snap ik, maar hier ga jij niet aan dood!
Maar omdat je de grootste hypochonder bent die ik heel lief vindt zal ik dat nooit hardop zeggen.
Bel ggd laat een test doen , ben je van het gezeur af!
kerst schreef:
28-02-2020 21:48
Bel ggd laat een test doen , ben je van het gezeur af!
Ja, zeg er dan bij dat ze met een wattenstaafje via de neus een staal nemen uit de overgang neus/keel.

Waarschijnlijk is ze dan spontaan genezen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik ben nu al Coronamoe, en het is pas net begonnen.
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Zireael schreef:
28-02-2020 23:41
Ik ben nu al Coronamoe, en het is pas net begonnen.
ik ook, en ik kan nog steeds de associatie met bier niet van me af zetten.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven