Stigmatisering van rechtse mannen

04-03-2020 18:36 1510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 40 jaar, en sinds twee jaar actief op Tinder. Aldus heb ik vele duizenden profielen van vrouwen voorbij zien komen. Gebaseerd op eigen observaties zie ik een duidelijke trend, namelijk dat veel Tinder-dames expliciet op voorhand mannen uitsluiten die PVV of FvD stemmen.

Een eerste punt dat ik wil maken (maar niet specifiek bij relatie-pijler past) is dat ik niet begrijp dat Wilders en Baudet over een kam geschoren worden. Van Wilders kun je nog zeggen dat hij een ongelikte beer is die zich in debatten weinig aantrekt van fatsoensnormen of respect voor zijn opponenten. In die zin kan ik begrijpen dat sommige vrouwen waardering voor die stijl van politiek bedrijven onaantrekkelijk vinden. Maar wat heeft Thierry in Godsnaam ooit gedaan om tot paria uitgeroepen te worden? Dat is toch gewoon een keurige jongeman met hele doorsnee standpunten en een prima toon? Ik vind dat die jongen zeer onheus behandeld wordt.

Mijn tweede punt past wel volledig bij de thematiek van de relatie-pijler. Want wordt, in het kielzog van Thierry, niet ook de FvD-kiezer zeer onheus behandeld? Ik denk dat een van de voordelen van het traditionele man-vrouw-model is dat beide seksen elkaar kunnen aanvullen en versterken. Binnen dat model geeft de vrouw de man iets mee van haar zachtheid en empathie, terwijl de man de scherpe randjes van haar politieke naïviteit haalt en haar behoedt voor linkse wensdromen. Maar dat model valt en staat dan wel dat beide seksen elkaars specifieke kwaliteiten en inbreng waarderen. Als mannen in feite 'pikstraf' krijgen voor een eventueel conservatief tegengeluid dat ze inbrengen in de relatie, wordt het wel heel verleidelijk om de eigen politieke integriteit geweld aan te doen en mee te doen met de slappe, linkse riedel. In dat geval stuit Forum niet alleen in de politieke arena op een cordon sanitaire, maar wordt ook de electorale basis verzwakt. Moeten we dat als maatschappij willen?

(Overigens is het nog maar de vraag of vrouwen inderdaad massaal afknappen op het Forum-geluid. Volgens de wet van Hans Teeuwen worden linkse dames juist bloedgeil van rechtse praat. Als dat zou kloppen proberen vrouwen wellicht onbewust om deze geilheid al in de kiem te smoren door de ontmoeting van meet af aan al uit de weg te gaan).

Zou je daten met een Forum- of PVV-stemmer?

Totaal aantal stemmen: 404

Nee (90%)
Alleen met een PVV-er (3%)
Alleen met een FvD-er (7%)
Ja jij hebt ook een kleine piemel
Ja, het leven is hard voor een incel.
Thierry is een seksistische vrouwonvriendelijke engnek
Jezus :rofl:

Koop een sekspop.
Murrmurr schreef:
04-03-2020 18:39
Geef nou maar toe Mur, daar geil jij op.
Lady*Voldemort schreef:
04-03-2020 18:41
Geef nou maar toe Mur, daar geil jij op.
Ik zou nee kunnen zeggen maar we weten allemaal dat vrouwen daar ja mee bedoelen
Ik wou zeggen, met een pistool tegen mijn hoofd, eerder Wilders dan Baudet.
Murrmurr schreef:
04-03-2020 18:41
Ik zou nee kunnen zeggen maar we weten allemaal dat vrouwen daar ja mee bedoelen
Dar is jouw randje zachte naïviteit. Je hebt een piemel nodig om geschoold te worden.
Betty_Slocombe schreef:
04-03-2020 18:42
Ik zou zeggen pull die trigger
Betty_Slocombe schreef:
Ik word nog liever doodgeschoten.
Als wil neuken dan houd je je bek over politiek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Betty_Slocombe schreef:
Dar is jouw randje zachte naïviteit. Je hebt een piemel nodig om geschoold te worden.
I'm a good girl, I know I want it
Soms is het geen onterechte stigmatisering.

Soms is het logisch (vervelende engnekken) en beter als een bepaald type mens/man/vrouw zich gewoon niet zo hard voortplant.

Enne.. staf dat maar hoor. Als je durft.
Betty_Slocombe schreef:
Ik zou zelf de trekker overhalen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
viva-amber schreef:
04-03-2020 18:43
Als wil neuken dan houd je je bek over politiek.
Sowieso vind ik een verhandeling over de bio-industrie en de opwarming van de aarde ook niet erg erotiserend tijdens het neuken, eerlijk is eerlijk.
Ja, TO, hier ga je geen dociel mokkel vinden, het is niet anders.
Betty_Slocombe schreef:
Om te neuken of om op te stemmen?
Luci_Morgenster schreef:
04-03-2020 18:44
Enne.. staf dat maar hoor. Als je durft.
Met je inimini stafje
Ja gek zeg, dat verstandige zelfbewuste geen zin hebben in een man met uitgesproken vrouwonvriendelijke denkbeelden. Maar als je dat gewoon discriminatie noemt dan klinkt het bijna oneerlijk.
Betty_Slocombe schreef:
04-03-2020 18:45
Ja, TO, hier ga je geen dociel mokkel vinden, het is niet anders.
Zou ik ook totaal niet willen.
Murrmurr schreef:
Dit. Ik switch eerder definitief naar enkel de dames dan dat ik met een Thierry of Thierryvolger zou moeten daten.
Mannen met een micropenis swipe ik ook naar links.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 04-03-2020 18:50
Reden: Andere rechts..
8.91% gewijzigd
Maar van OP's van zielige mannen waarmee geen ene vrouw dood gevonden wil worden en dat dat dan allemaal de schuld is van die nare wijven en van Rutte word ik echt heel erg opgewonden, dat wel.
Murrmurr schreef:
Waar blijkt dat toch uit? Ik heb gehoord hoe die man over zijn vriendin praat. Heb nog nooit een man een vrouw zo op een voetstuk zien plaatsen. Volgens mij behandelt hij haar echt als een prinses.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven