Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oowja die Senseo. Moest ik ook nog nakijken...
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ohja, welke senseo's hebben dat dan?
Peas on earth!
www.senseo.nl

Mijne is niet gevaarlijk. Pfiiooeeeee, ik sliep er bijna niet van.
quote:Vishnu schreef op 19 april 2009 @ 14:25:

[afbeelding]Ja, die wilde ik eigenlijk ook wel, maar die bleken wel 2000 euro te kosten op MP
Peas on earth!
Ja maar dat is dan zeker met de man erbij?
Hoelang duurt 2011 nog?

Pff...
Ohhh.. was dát het . maar die man op dat karretje van VIsh hoef ik niet.

Wattisser in 2011 dan?

Ik vind het stom dat de zon weg is. Grrrr...
Peas on earth!
Zit even te kijken tot wanneer ik minimaal werk heb, en dus baan en of ik baan kan gebruiken als stageplek/afstudeerplek.

Als ik die kerel in mijn tuin kreeg zou ik tegels laten leggen
Mijn Senseo is veilig

Had nog niet eens gekeken eerder, omdat er toch niemand gewond was geraakt tot nog toe. Dacht als ie dan ontploft heb ik nog eens wat leuks te vertellen op Viva

Ik ben erg vaag & vergeetachtig, blijkt, want feestje voor zwager waarvan ik dacht dat het vandaag was, was gewoon gisteren

Vandaag zijn we naar duinen en strand geweest en is Chica is van dat vieze groenige zeeschuim gevallen Ze liep in onderbroekje door de brandig en ineens boem. Moest zo lachen en wilde eigenlijk eerst snel foto maken Maar water was heel koud en ze klonk niet blij Snel opgevist, met lauw fleswater afgespoeld en droogeveegd met een tshirt, in picknick deken gewikkeld en platgeknuffeld. In schone onderbroek en kleertjes gestoken en toen was het strand weer leuk, zei ze.

Ik weet het zeker van die Izra/Azrael. ga even googlen..

Oja, gisteren speelde Chica met haar poppenhuis en had ineens Jezusbeeldje uit Argentinie uit de kast gevist en in poppenbed gelegd Hij moest slapen want hij bloedde en was ziek, volgens Chica
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Haha dus echt Azrael!

Archangels are members of the second choir of angels. Archangels are found in a number of religious traditions, including Christianity, Islam, Judaism, and Zoroastrianism. Michael is the only archangel named in the Bible as recognized by both Catholic and Protestant denominations. Gabriel, named in Luke, is considered to be an archangel, as are Raphael (mentioned in the Book of Tobit) and Uriel (mentioned in the Book of Enoch). The Book of Tobit is included in the Catholic Canon of the Bible, but is considered apocryphal by Protestants. The archangels Michael, Gabriel and Raphael are venerated in the Roman Catholic Church with a feast on 29 September. The named Archangels in Islam are Gabriel, Michael, Raphael and Azrael.
Wat een goede zorgzame zuster die Chica. Jezus was in goede handen
Even eten maken, Nemo krijgt Erwt op zijn bordje.
Erwt is erg lekker

Ja, Jezus ligt nog steeds in t poppenhuis trouwens

Ja, Azrael! Hij is ook nog eens een doodsengel of zo dacht ik, geen leuke jongen
Misschien is er stiekem ook nog een A-engel Gargamel
quote:Vishnu schreef op 19 april 2009 @ 17:24:

Even eten maken, Nemo krijgt Erwt op zijn bordje.
Peas on earth!
Hij heeft je met liefde verorbert hoor!!

Ongelofelijk wat mijn kind de laatste weken allemaal wegwerkt trouwens. Hij zit echt weer even in een groeifase denk ik, oervervelend, overal om janken en vreten als een bouwvakker.
quote:Vishnu schreef op 19 april 2009 @ 19:08:

Ongelofelijk wat mijn kind de laatste weken allemaal wegwerkt trouwens. Hij Zij zit echt weer even in een groeifase denk ik, oervervelend, overal om janken en vreten als een bouwvakker.
quote:Inad schreef op 19 april 2009 @ 17:14:

Oja, gisteren speelde Chica met haar poppenhuis en had ineens Jezusbeeldje uit Argentinie uit de kast gevist en in poppenbed gelegd Hij moest slapen want hij bloedde en was ziek, volgens Chica Heb je de krant gebeld?
quote:Star schreef op 19 april 2009 @ 19:29:

[...]

Ze zijn het weer eens met elkaar eens dus.
Ja laat het ze eens lekker samen uitzoeken. Pffffff om gek van te worden.
Om te janken

http://www.youtube.com/watch?v=6QsBDewl ... re=related
Ik kom jullie ff kussen en knuffelen. Met Moon is het goed na wat heftige tijden. Man en ik zijn uit elkaar gegaan. Niet door de kinderwens trouwens, maar het was gewoon de beste oplossing voor ons. Gelukkig zijn we goed uit elkaar gegaan zonder haat en nijd, dus daar ben ik al heel blij om.

Ik woon inmiddels in het westen, met een schat van een kerel.....en heb er een dochter bijgekregen dus ook al heb ik geen zwangerschap meegemaakt, ben nu toch een beetje moeder.

Ik zit goed in mijn velletje en ben intens gelukkig nu.

Dank voor de meiden die me een berichtje hebben gestuurd en me niet zijn vergeten.

Kom misschien ooit nog een keer meekletsen, als ik de stap ooit nog wil nemen ;)

Kus en knuffels.
Wow! Moon!

Ten eerste: wat leuk om van je te horen! Moest afgelopen week nog aan je denken en nu ben je hier gewoon!

Wat heb je veel meegemaakt, zeg! Wat een wendingen! Maar je post 'klinkt' heel ontspannen en fijn.

Ik wens je alle geluk van de wereld en natuurlijk blijf je hier welkom!
Loretta is De Mol. Punt.
thnx Kessie doet me goed om te lezen

En inderdaad ben sinds lange tijd weer heel relaxed en heppie, het gaat goed! met me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven