Stripclub

08-03-2020 17:14 108 berichten
Hoi!

Gaat jullie vriend wel eens naar een stripclub? Met bijvoorbeeld een vriend, of alleen bij bijvoorbeeld een vrijgezellenfeest?

Mijn vriend vroeg wat ik er van zou vinden als hij er heen zou gaan tijdens de skivakantie met zijn broer. Ik heb er eigenlijk geen mening over maar vroeg me af hoe jullie meningen/ervaringen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Niet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nu val ik vast meteen in de categorie 'zure zeikwijven' vallen volgens het ruimdenkende Viva gros. Maar nee, ik zou het dus echt niet leuk vinden.
Aan verbieden doe ik niet.. maar ik zou hem wel duidelijk maken hoe dit me zou kwetsen/beledigen.

Ik wil er even aan toevoegen dat hij zulke absurde geldbedragen beter aan mij kan uitgeven dan aan een stripper.
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 08-03-2020 18:48
19.60% gewijzigd
Overigens zien alle vrijgezellenfeesten er supersneu uit, vooral met mannen. Ik was een keer in een stripclub en zag een gezelschap van niet zo heel jonge heren en de bruidegom-to-be was verkleed en geschminkt als grote smurf, in een soort luier, en werd op het podium gehesen, moest op handen en knieën zitten en werd door de stripper vastgebonden en met een zweep geslagen. Dit tot grote hilariteit van zijn maten. Mijn hart huilde.
Nee hoor, ik zou het ook niet leuk vinden en hij andersom ook niet.
simon1911 schreef:
08-03-2020 17:34
Ik ben er ooit geweest op een vrijgezellenfeest. Wat een trieste bedoening. En zo onschuldig is het niet. Het huwelijk werd zelfs bijna afgeblazen.
Meen je dat nou?

Ik heb lang geleden, toen ik rond de 20 was een paar keer in een plaatselijk café, waar om de zoveel tijd strippers een optreden deden, zo’n show gezien.

Weinig bijzonders. Kortstondig volledig naakt. Tsja.

Dat lijkt mij nou totaal onschuldig.
Ik ga zelf wel eens naar een lapdancebar maar mijn vriend moet er juist niks van weten.

Ik zie daar wel eens mannen met trouwring om die zich op zo'n manier gedragen dat ik medelijden krijg met de partner. Maar goed, misschien mag dat gewoon allemaal, je weet het niet.
Het maakt mij niet uit, als man dat zou willen, gaat hij maar naar een stripclub, misschien ga ik nog wel mee voor de lol.
Ik ben zelf weleens in zo'n club geweest, ik werkte jaren geleden tussen allemaal kerels, en het werk was intern, dus je zat als het ware lang vast op dezelfde plek.
En op donderdagavond mochten we eruit, en zaten we massaal in de plaatselijke club, waar ook standaard een strip-act werd gedaan.
Het leek helaas op niets van wat je weleens in die films ziet, van die mooie gestroomlijnde stripacts, met mooie muziek, dus mijn illusie was alweer geknapt.
Dan nog, ik vind iemand die aan het strippen is geen bedreiging, het is gewoon een act, waar je naar kijkt.
Odense* schreef:
08-03-2020 17:29
Nee, in onze familie/vriendenkring alleen maar leuke vrijgezellenfeestjes.

Een kookworkshop.
Boogschieten.
Kanoën.
Bonbons maken.

Geeen stripclub, ook niet voor de dames.
O God, dan sta ik nog liever zelf te strippen :-(

Mijn vriend is wel eens geweest. Ik ook trouwens, op een vrijgezellenfeest. Best leuk om een keer mee te maken hoor.
Murrmurr schreef:
08-03-2020 18:44
Overigens zien alle vrijgezellenfeesten er supersneu uit, vooral met mannen. Ik was een keer in een stripclub en zag een gezelschap van niet zo heel jonge heren en de bruidegom-to-be was verkleed en geschminkt als grote smurf, in een soort luier, en werd op het podium gehesen, moest op handen en knieën zitten en werd door de stripper vastgebonden en met een zweep geslagen. Dit tot grote hilariteit van zijn maten. Mijn hart huilde.
Hahaha! :rofl:
Vrouwen kunnen voor hun vrijgezellenfeest workshops paaldansen, twerken of lapdance boeken.

Waarom mogen mannen dan niet?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Letsgetlosttonight schreef:
08-03-2020 17:15
Volgens mij gaat hij er niet heen, maar ik zou het op geen probleem vinden als die het zou doen.
Vrouwen hebben deze tijden echt geen respect voor zichzelf met hun ‘ ik zou geen probleem vinden ‘

Nee mijne gaat er niet heen. Krijgt elke vrijdag avond strip show van mij
cranberryjuice schreef:
08-03-2020 19:42
Vrouwen hebben deze tijden echt geen respect voor zichzelf met hun ‘ ik zou geen probleem vinden ‘
Heeft niks met zelfrespect te maken. Sommige vrouwen zijn zeker genoeg in hun relatie dat ze niet bang hoeven te zijn dat hij bij het eerste beste andere paar tieten zijn eigen vrouw vergeet
cranberryjuice schreef:
08-03-2020 19:42

Nee mijne gaat er niet heen. Krijgt elke vrijdag avond strip show van mij
Je verwart zelfrespect met wantrouwen en bezitsdrang.
Snoesje666 schreef:
08-03-2020 19:30
Vrouwen kunnen voor hun vrijgezellenfeest workshops paaldansen, twerken of lapdance boeken.

Oh van mij mag een vent best een cursus paaldansen gaan doen hoor. Vind ik van heel ander kaliber dan op een stoel gaan zitten zuipen terwijl een ander met haar tieten staat te zwaaien.
Eggo schreef:
08-03-2020 19:48
Oh van mij mag een vent best een cursus paaldansen gaan doen hoor. Vind ik van heel ander kaliber dan op een stoel gaan zitten zuipen terwijl een ander met haar tieten staat te zwaaien.
:-) ik ook.
Als mijn man zou zien dat zijn vrouw of dochters met hun billen en tietjes tegen de neuzen van andere kerels staan aan te schudden... dan zou hij dat echt niet leuk vinden.
Moet hij zelf ook niet de toeschouwer bij andere gaan uithangen.

Overigens ben ik wel eens in zo'n bar geweest waar Chipendales over de bar kropen.. best leuk maar ik was toen vrijgezel en nu zou ik dat ook niet meer doen.
Snoesje666 schreef:
08-03-2020 19:30

Nou dit dus. hele bioscopen vol dinnetjes die giechelend naar de Vue of Pathe Ladies night gaan naar 50 shades op Grey of Magic Mike en in de pauze kun je dildo’s kopen. En dat vindt iedereen normaal. Als het andersom was dan waren de rapen gaar.

Het enige bezwaar wat ik tegen dit soort clubs heb is dat je nooit zeker weet of de vrouwen er wel zo vrijwillig werken. Mijn man zou zijn tengels prima thuis kunnen houden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Doe eens een cursus "tieten zwaaien".

Het is best lastig om er wat leuks van te maken.

Afbeelding
Lady*Voldemort schreef:
08-03-2020 19:48
Je verwart zelfrespect met wantrouwen en bezitsdrang.
Dat hoeft het nou ook weer niet te zijn.
Je kunt er ook gewoon niet zo van houden.
Mijnes ging "vroeger" weleens.
Prima.
Maar ik ben wel blij dat hij nu niet meer gaat.
Man en ik zijn zelf , op mijn aandringen, 3 keer naar een stripclub gegaan .
Ik wou dat echt een keer zien . Het was geen al te goede . Ik bedoel , geen mooie vrouwen en het paaldansen kon echt beter .
Was meer een soort derde rang’s club en de deuren waren na één jaar al gesloten .

Mijn man zal niet alleen gaan . Hij vond er geen bal aan .
Odense* schreef:
08-03-2020 17:29
Nee, in onze familie/vriendenkring alleen maar leuke vrijgezellenfeestjes.

Een kookworkshop.
Boogschieten.
Kanoën.
Bonbons maken.

Geeen stripclub, ook niet voor de dames.
:rofl: Ja echt leuk :D
Smaken verschillen.
Murrmurr schreef:
08-03-2020 17:48
Geef mij dan maar tieten hoor
Ik zou het liefst mee gaan. Gezellig. En als ze merken dat jij als vrouw gezellig bent is het vaak zo dat de show extra goed gedaan wordt.
Geen probleem met stripclubs of topless bar hier.
Ik ben bij Thunder from Downunder geweest.

Mijn moeder en ik kwamen tot de conclusie dat mijn zoon beter leert dansen op zijn zaterdagcursusje.
Bij Lola in Groningen is regelmatig een burlesque avond.

De dames waren echt goed toen ik er was, maar de man (zeker zijn tweede act) vond ik minder.
Het heeft wat mij betreft niets met wantrouwen, respect of wat dan ook te maken, het is gewoon vaak een club, en iemand die zijn of haar kleren uittrekt, op een deuntje, verder niks, en er zitten tig mensen naar te kijken.
Niets intiems of wat dan ook.
Ga gewoon zelf eens kijken hoe het er aan toegaat.
Het stelt niets voor wat mij betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven