Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
ik ga pizza eten

weet jij het al, indi?
hoi maiden!

pfff, weer een paar pagina's meegelezen maar ik ben weer helemaal bij!

Indi: gefeli met je gezinsuitbreiding, superleuk en tof dat je zo'n beestje een nieuw tehuis hebt gegeven!

chapeau hoor!

Heb t zelg een jaar geleden gedaan met truttehond, was ook al 7 toen ik dr kreeg, maar heb er nog geen seconde spijt van gehad, en hoop dat jij en Lola het net zo gezellig krijgen saampjes al wij het hebben!

En ff een knuffel voor alle meiden die een beetje sip zijn, down, rug- en hoofdpijn hebben of gewoon een baaldag hebben......

En voor alle meiden die een date hebben, enjoy!!!!

Heb net ff een saladetje in elkaar geflanst, beetje tonijn, mais, uitje en tomaat met wat sla door elkaar en klaar is truttebol!
Ik eet lekker mijn stamppot raapstelen op van gisteren, LM!

@TB: Bedankt voor het compliment Ik hoop ook dat het heel gezellig wordt, maar dat gaat denk ik wel lukken!
Indi: Leuke naam en ze ziet er erg mooi uit!

En zo te horen is ze al helemaal gewend als ze al lekker op de vensterbank ligt!
raapstelen???? dat heb ik volgens mij nog noooooit gegeten
Ze ligt nu zelfs al naast me op de bank! Heeft gegeten, gedronken en is al op de kattenbak geweest

Ze is echt heel makkelijk en ik ben heel blij met haar!
LM: Is heeeel lekker hoor! Met spekjes en geraspte kaas..

Mijn oma maakte het vroeger vaak en nu zag ik ze bij de groentenwinkel liggen en dacht...ik ga het eens proberen!
als ik heel eerlijk ben, weet ik niet eens hoe het eruit ziet...ehum... moet toch es wat beter bij de groenteman kijken....haha

lola, voelt zich al helemaal thuis zo te horen!
Ik zou ook geen raapstelen herkennen als ze in de winkel zouden liggen! Maar ik weet dat het wel lekker is! Leuke naam, Lola, en wat fijn dat ze zich al lekker thuis voelt!

Ik werd vanmiddag gebeld door een vriendin, of ik taxichauffeuse wilde spelen in haar auto. Ze heeft last van haar voet, dus rijden wilde nog niet zo goed en ze moest wat ophalen. En als ik dan bezeg ben voel ik me al stukken beter. Daarna een terrasjegepakt, was wel even lekker in de zon! Maar iedereen op het terras had het over vriendjes ed en dan voel ik me toch wat allenig. Nu lekker thuis, lekker patatje gegeten en ik ga nu op de bank liggen!
Ik hoef toch geen plaatjes te plakken he dames?

Fijn dat je je wat beter voelde vanmiddag, Pop! nu lekker op de bank! Is je boek al uit??

Ik wil ook op de bank, maar er ligt iets in de weg hier
Raapstelen, is toch hetzelfde als keeltjes? Ik ken het als keeltjesstamp en dan met geraspte kaas en ham. Heerlijk!

Dat komt helemaal goed tussen Lola en Indi!!

Ik heb net sinds 2 maanden weer eens getelebankierd........ Tot mijn grote schrik zag ik dat eindelijk weer eens geld over had!!!!!
Ik moest even googelen, BE..maar ze worden idd ook keeltjes genoemd..

En ik wilde dat ik eens geld over hield..
Ja dat wou ik ook al heel lang. Is maar goed dat het nu eens gebeurd is want mijn spaarrekening was ook al geplunderd.
keeltjes??? het wordt steeds gekker

Lekker hoor BE, geld over!!!
Keeltjes, raapstelen; hier noemen we het anders; maar ik heb geen idee hoe .... tis indd best lekker. Zijn zo'n witte dingen toch?

Net terug van de salsales; met een leuke jonge gedanst, wordt elke week beter; haha!

BE: gefeliciteerd met je geld!

Indi: gefelicteerd met Lola! Luistert ze ook een beetje?

LM: hoest nog met jou?

TP: hoe was het met je vriendje? Wat was zn afkorting ook al weer?

Pop; knuff!

Voor de rest > alo!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Dames en heer..dit zijn raapstelen!

heb ze ook nog nooit gegeten volgens mij, maar mn oma had het er we leens over, vroegâ....

toch maar eens proberen volgens mij...

Eet je dan de blaadjes of de steeltjes, of allebei??
Volgens mij alles..ik had ze gesneden gekocht.. en dan rauw door de stamppot..

Wat een leuk topic is dit toch
haha ben gelukkig niet de enige die ze niet kent

dank voor het plaatje indi!!!

ik heb echt zoveel gegeten vandaag (lees: gesnoept...) denk dat ik morgen echt 2 kilo zwaarder ben...aiii

ingel, gaat wel met mij, heb me wel eens beter gevoeld alleen. Jij leuke salsales gehad dus?? Leuke jongen dus??
net zoals stampot rauwe andijvie dus??

en ja, leuk en gezellig hierooo
Precies, is hetzelfde als andijvie stampot. Alleen lekkerder.
Halloooooooo

Ben ook weer thuis! Heb heerlijke dag gehad en voel me heel rozig nu...Was super georganiseerd door 2 collega's, koffie met gebak, overheerlijke lunch op boot met rose en tegen half 5 nog een borrel. En echt op een miljonairsboot, superdeluxe, 20 meter lang dus het manoeuvreren in het boothuis was een hele tour. In plaats van 6 uur pas half 9 thuis, maar t was t waard.

LM en Pop: dikke knuf voor jullie!

Indi; wat een leuke kat en een goeie naam! Heel veel geluk met haar! is ze geent en gechipt?

Ik dacht dat rapen oranje waren...helemaal confuus nu!

Miran: heb je al 2e date met CM gehad?
Precies, TB!

@LM: ik zit lekker aan de rose en de paprikachips

Morgen weer mijn wekelijkse wandeling met een vriendin!

Potver...nou heeft die meneer van ematching alweeeeeeeer op mijn profiel gekeken..Dat doet ie wel heeeel vaak..

Zal ik?
Haa Xen! Dat klinkt als een topdag!! Heerlijk zo met dat mooie weer!

En of Lola gechipt is weet ik eigenlijk niet..geent wel, maar ze gaat niet naar buiten hier..
Xenia: Rapen is weer iets heel anders dan raapsteeltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven