Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 9 maart 2020 om 20:10
maandag 9 maart 2020 om 20:13
Ja, ik moet echt zo lachen om dat advies om geen handen meer te schudden....
Zouden Wilders en Baudet inmiddels de Marokkanen al verdenken van het verspreiden van Corona?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 9 maart 2020 om 20:16
Maar ik ben zo lekker bescheiden gebleven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 9 maart 2020 om 20:45
Coronaverslag van mijn zus; hoge koorts, keelpijn, benauwd en flink opgezette lymfeklieren die 'fucking veel pijn doen'. Ze ziet er heel charmant uit met haar paashaasijspack rond haar hoofddoornroosje9 schreef: ↑09-03-2020 19:54Hier koorts, hoesten, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn, ademhalingsproblemen en soms diarree. Geen snotneus iig. Maar er zijn ook tal van gevallen geweest met geen of slechts één dag koorts, dus dat kan je wel eens gemist hebben dan.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 9 maart 2020 om 21:09
Die ene mevrouw die zo bang is voor Corona, die is toch niet echt? Ik zie haar zo mal reageren op iemand die een misbruikverleden heeft en twijfelt of ze dat haar vriend moet vertellen. Daar zegt zij nota bene dat je zo'n verleden gewoon los moet laten, terwijl ze zelf vrijwillig in quarantaine zit omdat ze bang is ziek te worden.
Waarom toch.
Waarom toch.
maandag 9 maart 2020 om 21:22
maandag 9 maart 2020 om 21:37
Welk topic?Betty_Slocombe schreef: ↑09-03-2020 21:09Die ene mevrouw die zo bang is voor Corona, die is toch niet echt? Ik zie haar zo mal reageren op iemand die een misbruikverleden heeft en twijfelt of ze dat haar vriend moet vertellen. Daar zegt zij nota bene dat je zo'n verleden gewoon los moet laten, terwijl ze zelf vrijwillig in quarantaine zit omdat ze bang is ziek te worden.
Waarom toch.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 9 maart 2020 om 21:38
Oh, dat is wel een heel erge. Ik weet het niet, eerder leek ze best normaal te reageren. In het coronatopic vind ik haar dan weer heel ongeloofwaardig. Totaal niet reageren op wat er tegen haar gezegd wordt, en steeds meer bizarre details toevoegen.Betty_Slocombe schreef: ↑09-03-2020 21:09Die ene mevrouw die zo bang is voor Corona, die is toch niet echt? Ik zie haar zo mal reageren op iemand die een misbruikverleden heeft en twijfelt of ze dat haar vriend moet vertellen. Daar zegt zij nota bene dat je zo'n verleden gewoon los moet laten, terwijl ze zelf vrijwillig in quarantaine zit omdat ze bang is ziek te worden.
Waarom toch.
Bestaat zoiets, een trol die zich pas na maanden of zelfs jaren als zodanig manifesteert?
Ik wilde onder haar reactie nog bijna ‘zoals jij je Corona-angst loslaat, bedoel je?’ zetten, maar dat vind ik dan weer zielig voor die TO.

maandag 9 maart 2020 om 21:40
Ja, die neiging had ik ook, dus postte ik hier. Want dat was inderdaad stom geweest voor de TOGriebus67 schreef: ↑09-03-2020 21:38Oh, dat is wel een heel erge. Ik weet het niet, eerder leek ze best normaal te reageren. In het coronatopic vind ik haar dan weer heel ongeloofwaardig. Totaal niet reageren op wat er tegen haar gezegd wordt, en steeds meer bizarre details toevoegen.
Bestaat zoiets, een trol die zich pas na maanden of zelfs jaren als zodanig manifesteert?
Ik wilde onder haar reactie nog bijna ‘zoals jij je Corona-angst loslaat, bedoel je?’ zetten, maar dat vind ik dan weer zielig voor die TO.
@Aeon: topic heet misbruikverleden vertellen aan vriend, op relaties. Maar deze forummer heeft echt heel vreemde dingen gepost in diverse Corona-topics.
maandag 9 maart 2020 om 22:38
Ah. Raar, ze postte in het begin nog redelijk normaal.Betty_Slocombe schreef: ↑09-03-2020 21:40Ja, die neiging had ik ook, dus postte ik hier. Want dat was inderdaad stom geweest voor de TO
@Aeon: topic heet misbruikverleden vertellen aan vriend, op relaties. Maar deze forummer heeft echt heel vreemde dingen gepost in diverse Corona-topics.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

maandag 9 maart 2020 om 23:24
Heb je nou in je elleboog gehoest of niet?

maandag 9 maart 2020 om 23:28
Waar?
maandag 9 maart 2020 om 23:29