Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
rascalles schreef:
09-03-2020 15:58
Dacht ik ook meteen toen ik het las. Sanne is de volgende .
Ik schat Sanne Hans toch iets hoger in, denk niet dat zij daar in trapt. Tenminste ik hoop het voor haar.
dolfje schreef:
09-03-2020 16:16
Ik schat Sanne Hans toch iets hoger in, denk niet dat zij daar in trapt. Tenminste ik hoop het voor haar.
Ik heb het zelfde idee, ze lijkt me een stuk slimmer.
Maar goed de klik kan natuurlijk ook zijn als het gaat om slapouwehoeren. ;-)
Bulbul schreef:
07-03-2020 22:46
Zullen we een weddenschap afsluiten op de trouwdatum van Mo en André?
ik zet in op 31 Juni 2020
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
rascalles schreef:
09-03-2020 15:58
Dacht ik ook meteen toen ik het las. Sanne is de volgende .
Daar is ze toch zelf bij? Alsof elke willekeurige vrouw voor hem valt. Zou haar imago geen goed doen, dus dat is sowieso al een reden om het niet te doen.
salinarosseno schreef:
09-03-2020 15:51
Ik sta er overigens niet van te kijken als hij binnenkort nog eens affaire met een man krijgt. Hij klinkt echt niet 100% hetero.
Ik ook niet. Maar dit doet hij nu niet. Hij heeft veel te veel vrouwelijke fans. En het past nu niet bij zijn image als rokkenjager. Als hij wat ouder is komt hij uit de kast, denk ik.
Sjaantje37 schreef:
09-03-2020 15:57
Hoe bedoel je dit? Want het wordt al vaker gezegd over Hazes.
Dat hij biseksueel is.
Maris_90 schreef:
09-03-2020 17:07
Dat hij biseksueel is.
Bridget, Leon en André?
Maris_90 schreef:
09-03-2020 17:07
Dat hij biseksueel is.

Idd. As je op Dre zijn insta kijkt dan staat daar een foto tussen waar hij op een bank zit. Met een oranje muur als achtergrond. Overduidelijk hoor. En ik dacht het ook al vaker op foto's te zien. Het is een blik, een houding, de nagellak, soms net iets te veel sieraden. Ik weet niet. Wil te overduidelijk als macho overkomen en dan is het soms juist het tegenovergestelde.
Maris_90 schreef:
09-03-2020 10:18
Hij schold Monique tijdens zijn optreden toch ook uit voor hoer.. was zogenaamd grappig.

Ik was weggegaan
Welk optreden deed hij dat dan? Een van zijn laatste optredens?

Wat een koekwaus zeg!
Ik geloof er niks van dat hij homo is. Hooguit bi, maar ook dat geloof ik eigenlijk niet.
Dwarrel75 schreef:
09-03-2020 21:46
Welk optreden deed hij dat dan? Een van zijn laatste optredens?

Wat een koekwaus zeg!
Bij het optreden in Curaçao. Dus ja zeer recent
minnimouse schreef:
09-03-2020 22:29
Ik geloof er niks van dat hij homo is. Hooguit bi, maar ook dat geloof ik eigenlijk niet.

+1
Kwebbeltje91 schreef:
09-03-2020 22:34
+1
Ben je er weer ;-)
:high5:
minnimouse schreef:
09-03-2020 22:37
Ben je er weer ;-)
:high5:

:proud:
mabelle schreef:
09-03-2020 22:32
Bij het optreden in Curaçao. Dus ja zeer recent
Hij is echt niet goed! En dat zij dat maar weer accepteerd. Waar is dan je eigenwaarde vraag ik mij af.
Byrma schreef:
09-03-2020 16:30
Ik denk 21-01-2021
Billy_Mean schreef:
09-03-2020 23:02
Ik denk 21-01-2021
Op zijn verjaardag, dubbel feest.

Ik denk 09 november. Een jaar na de breuk, en de verjaardag van Bridget... nog even een sneer uitdelen.
Byrma schreef:
09-03-2020 16:30
Ik ga voor 10-10-2020, dat vindt Mo een mooie en romantische datum.
(En dat er alweer roddels van Dré’s vreemdgaan in de lucht hangen ten tijde van trouwen...)

Ik zou me trouwens wel voor kunnen stellen dat zijn libido (en ego) zó hoog is dat het niet zoveel uitmaakt of hij het met een man of een vrouw doet.
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 10-03-2020 06:09
0.12% gewijzigd
Sjaantje37 schreef:
09-03-2020 15:57
Hoe bedoel je dit? Want het wordt al vaker gezegd over Hazes.
Let maar goed op bij dat reality programma op you tube (?). Daar heb ik een aantal afleveringen van gezien toen hij nog met Monique en kind was voor Bridget. Je kan het duidelijk horen aan de manier waarop hij praat.
salinarosseno schreef:
10-03-2020 06:08
Let maar goed op bij dat reality programma op you tube (?). Daar heb ik een aantal afleveringen van gezien toen hij nog met Monique en kind was voor Bridget. Je kan het duidelijk horen aan de manier waarop hij praat.
Ik geloof nooit zo dat hoe iemand praat iets zegt over zijn geaardheid. Maar los daarvan, hij heeft altijd flink gescharreld met de heren volgens bronnen op de Reguliers. Wellicht had die horken actie uit 2015 hier ook iets mee te maken, soort van laten zien dat ie een macho hetero vent is (toen ie Bridge tegen de muur aan duwde).
salinarosseno schreef:
10-03-2020 06:08
Dat vind ik van veel Engelse mannen ook als ik ze hoor spreken.,maar het zijn gewoon hetero s
Dus de manier waarop iemand spreekt zegt niks.
Trouwen? op de 11 van de 11
SonjaS schreef:
10-03-2020 11:02
Ik geloof nooit zo dat hoe iemand praat iets zegt over zijn geaardheid. Maar los daarvan, hij heeft altijd flink gescharreld met de heren volgens bronnen op de Reguliers. Wellicht had die horken actie uit 2015 hier ook iets mee te maken, soort van laten zien dat ie een macho hetero vent is (toen ie Bridge tegen de muur aan duwde).

We zullen het zien. Maakt mij verder niet uit maar ik denk het wel. De toon, wat hij zegt, hoe hij het zegt. Alles eigenlijk.
Soms een blik, een beweging etc. En dan laat ik die zoenen midden op iemand lippen (wat hij constant doet) er nog buiten.
minnimouse schreef:
09-03-2020 22:29
Waarom niet? Er zijn genoeg mensen bi zonder dat je 't weet hoor.
SonjaS schreef:
10-03-2020 11:02
Mwah bij mannen kan ik het horen hoor, zelfs al zijn ze nog zo macho. Ik weet niet wat 't is, misschien een bepaalde toonhoogte waarop ze praten of wat dan ook, maar ik hoor het meteen. En dan bedoel ik echt niet dat ze zo praten als bijv Martien Meiland.
Al 3 dagen geen reacties???!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven